ПЕРЕДУМОВИ СТВОРЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЛОГІСТИЧНОЇ СИСТЕМИ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВОГО ПІДХОДУ

Ключові слова: інформаційно-логістична система, маркетинговий підхід, логістика, конкурентоспроможність, споживач, суб’єкт господарювання, логістична система, інформація

Анотація

У статті розглядаються передумови створення інформаційно-логістичної системи на основі маркетингового підходу. Визначено, що сучасні ІЛС повинні інтегрувати маркетингові комунікації для підвищення конкурентоспроможності та задоволення потреб споживачів. Окреслено завдання ІЛС: збір, обробка та зберігання даних, прогнозування попиту, інтеграція з іншими системами, забезпечення конфіденційності та безпеки. Особливу увагу приділено впливу глобалізації, автоматизації логістики, впровадженню прозорих операцій і швидкісної доставки. Зазначено, що маркетинговий підхід створює синергетичний ефект, що базується на узгодженні логістичних і маркетингових процесів, сприяючи створенню доданої цінності. Висвітлено виклики, такі як високі витрати впровадження та необхідність кібербезпеки, запропоновано шляхи їх подолання через навчання персоналу, технічну підтримку і сучасні інструменти захисту даних.

Посилання

Васильців Н. Трансформація та адаптація логістики до викликів в умовах воєнного стану // Економіка та суспільство. 2023. Вип. 55. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-55-78.

Гуменюк А. В., Гарматюк О. В. Формування та організація логістично-збутових систем для підприємств АПК. Приазовський економічний вісник. 2020. Випуск 3(20). С. 99–102.

Парсяк, В. Н., & Жукова, О. Ю. (2022). Маркетингова логістика: сучасні тренди та корисний досвід організації. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки», (2 (106), 89-95. https://doi.org/10.37734/2409-6873-2022-2-13

Сахацька О. М. Логістична діяльність підприємства в умовах глобалізації. Вісник КНУТД. 2020. № 2 (145). С. 76–84.

Трушкіна Н. В., Шкригун Ю. О. Управління логістичною діяльністю підприємства в цифровій економіці: теоретичні засади // Наукові інновації та передові технології. 2021. № 2(2). С. 152–166. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2021-2(2)-152-166.

Тяжкун Є. Інтеграційна взаємодія маркетингу та логістики: сучасні тенденції // Економіка та суспільство. 2024. Вип. 59. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-59-72.

Федоренко М. М. Вдосконалення процесів управління маркетингово-логістичною діяльністю з урахуванням сучасних тенденцій ринкового розвитку. Вісник Хмельницького національного університету. 2021. № 6, Том 2. С. 124–129.

Холодний Г. О. Маркетингова логістика як основа концепції ефективного підприємництва // Вісник Херсонського національного технічного університету. 2019. № 4. С. 181–186. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2019_4_24.

Шкригун Ю. О. Теоретичні підходи до визначення поняття «цифрова логістика» // Економічний вісник Донбасу. 2021. № 3(65). С. 137–146. DOI: https://doi.org/10.12958/1817-3772-2021-3(65)-137-146.

Barcik R., Jakubiec M. Marketing logistics // Acta Academica Karviniensia. 2013. № 4. С. 5–12. URL: http://krus.slu.cz/su/opf/cz/informace/acta-academica-karviniensia/casopisy-aak/aak-rocnik-2013/docs-4-2013/Barcik_Jakubiec.pdf.

Bowersox D. J., Closs D. J., Cooper M. B. Supply chain logistics management. The McGraw-Hill Irwin Series. 2013. 484 p.

Hassan A., Popova S., Ibragimkhalilova Т., Tomashevskaya E., Popova O., Myroshnychenko G. Integrated approach in organizing logistic activity // Acta Logistica. 2020. Vol. 7. № 4. Р. 235–243. DOI: https://doi.org/10.22306/al.v7i4.184.

Vasylʹtsiv N. Transformatsiya ta adaptatsiya lohistyky do vyklykiv v umovakh voyennoho stanu // Ekonomika ta suspilʹstvo. 2023. Vyp. 55. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-55-78.

Humenyuk A. V., Harmatyuk O. V. Formuvannya ta orhanizatsiya lohistychno-zbutovykh system dlya pidpryyemstv APK. Pryazovsʹkyy ekonomichnyy visnyk. 2020. Vypusk 3(20). S. 99–102.

Parsyak, V. N., & Zhukova, O. YU. (2022). Marketynhova lohistyka: suchasni trendy ta korysnyy dosvid orhanizatsiyi. Naukovyy visnyk Poltavsʹkoho universytetu ekonomiky i torhivli. Seriya «Ekonomichni nauky», (2 (106), 89-95. https://doi.org/10.37734/2409-6873-2022-2-13

Sakhatsʹka O. M. Lohistychna diyalʹnistʹ pidpryyemstva v umovakh hlobalizatsiyi. Visnyk KNUTD. 2020. № 2 (145). S. 76–84.

Trushkina N. V., Shkryhun YU. O. Upravlinnya lohistychnoyu diyalʹnistyu pidpryyemstva v tsyfroviy ekonomitsi: teoretychni zasady // Naukovi innovatsiyi ta peredovi tekhnolohiyi. 2021. № 2(2). S. 152–166. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2021-2(2)-152-166.

Tyazhkun YE. Intehratsiyna vzayemodiya marketynhu ta lohistyky: suchasni tendentsiyi // Ekonomika ta suspilʹstvo. 2024. Vyp. 59. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-59-72.

Fedorenko M. M. Vdoskonalennya protsesiv upravlinnya marketynhovo-lohistychnoyu diyalʹnistyu z urakhuvannyam suchasnykh tendentsiy rynkovoho rozvytku. Visnyk Khmelʹnytsʹkoho natsionalʹnoho universytetu. 2021. № 6, Tom 2. S. 124–129.

Kholodnyy H. O. Marketynhova lohistyka yak osnova kontseptsiyi efektyvnoho pidpryyemnytstva // Visnyk Khersonsʹkoho natsionalʹnoho tekhnichnoho universytetu. 2019. № 4. S. 181–186. Rezhym dostupu: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2019_4_24.

Shkryhun YU. O. Teoretychni pidkhody do vyznachennya ponyattya «tsyfrova lohistyka» // Ekonomichnyy visnyk Donbasu. 2021. № 3(65). S. 137–146. DOI: https://doi.org/10.12958/1817-3772-2021-3(65)-137-146.

Barcik R., Jakubiec M. Marketing logistics // Acta Academica Karviniensia. 2013. № 4. С. 5–12. URL: http://krus.slu.cz/su/opf/cz/informace/acta-academica-karviniensia/casopisy-aak/aak-rocnik-2013/docs-4-2013/Barcik_Jakubiec.pdf.

Bowersox D. J., Closs D. J., Cooper M. B. Supply chain logistics management. The McGraw-Hill Irwin Series. 2013. 484 p.

Hassan A., Popova S., Ibragimkhalilova Т., Tomashevskaya E., Popova O., Myroshnychenko G. Integrated approach in organizing logistic activity // Acta Logistica. 2020. Vol. 7. № 4. Р. 235–243. DOI: https://doi.org/10.22306/al.v7i4.184.

Переглядів статті: 0
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2024-11-25
Як цитувати
Гриневич, Л., Білоусов, С., & Педоренко, Д. (2024). ПЕРЕДУМОВИ СТВОРЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЛОГІСТИЧНОЇ СИСТЕМИ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВОГО ПІДХОДУ. Економіка та суспільство, (69). вилучено із https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/5199
Розділ
МЕНЕДЖМЕНТ