ОСОБЛИВОСТІ ЗОВНІШНЬОГО МОНІТОРИНГУ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА В КОНТЕКСТІ СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ

Ключові слова: мале підприємництво, товар, моніторинг, споживач, ринок, виробництво, економіка

Анотація

У статті досліджуються ключові аспекти зовнішнього моніторингу малого підприємництва в сфері виробництва та реалізації споживчих товарів. Аналізується роль зовнішнього моніторингу як інструменту оцінки ефективності діяльності малих підприємств, їхньої конкурентоспроможності та впливу на внутрішній ринок. Особлива увага приділяється методам збору даних, аналізу ринкових тенденцій, а також оцінці впливу зовнішніх факторів, таких як економічна нестабільність та зміна споживчих уподобань. У роботі також розглядаються можливості покращення системи моніторингу через впровадження цифрових технологій та співпрацю з державними регуляторами. Результати дослідження допомагають визначити ефективні стратегії розвитку малого підприємництва в умовах постійно змінюваного ринку споживчих товарів.

Посилання

Добровольська О.В. Класифікація факторів впливу на економічну стійкість підприємств. Інвестиції: практика та досвід. 2007. № 8. С. 23–27.

Економічний словник-довідник / [за ред. С. В. Мочерного]. Київ : Феміна, 2007. 368 с.

Ніфатова О., Пузирьова П. Методичні основи прогнозування інноваційної діяльності та діагностики інноваційного потенціалу підприємств легкої промисловості. Bulletin of Sumy National Agrarian University. 2020. Вип. 3 (85). С. 3–6.

Орел А.М., Дяченко В.В. Етапи та роль цифрової трансформації у вдосконаленні управління інноваціями. Економіка і суспільство. 2023. № 56. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/issue/view/56

Орел В.М., Афанасьєв І.П. Роль інновацій в системі трансформації економіки. Вісник Сумського національного університету. Серія «Економіка і менеджмент». 2020. № 3(85). С. 105–110.

Anna Orel, Volodymyr Orel, Viktor Diachenko, Iryna Perevozova, Mainka Marcel Kurt & Khrystyna Kirshak. Enhancing Sustainability and Smart Living: Adoption of IoT-Driven Automation of Vertical Gardens in Urban Spaces. AI in Business: Opportunities and Limitations. Volume 1. 2024. Pages 99–112. URL: https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-031-48479-7_10

Романова О.О. Світовий досвід організаційних інновацій. Інвестиції: практика та досвід. № 17. 2009. С. 29–32.

Рябик Г.Є., Яворська О.Б. Стратегія управління конкурентоздатністю підприємства. Інвестиції: практика та досвід. 2019. № 24. С. 61–66.

Dobrovolska O.V. (2007) Klasyfikatsiya faktoriv vplyvu na ekonomichnu stiykistʹ pidpryyemstv [Classification of factors influencing the economic sustainability of enterprises]. Investytsiyi: praktyka ta dosvid-Investments: practice and experience, vol. 8, pp. 23–27.

Mocherny S.V. (2007) Ekonomichnyy slovnyk-dovidnyk [Economic dictionary-reference]. Kyiv: Femina, 368 p. (in Ukrainian)

Nifatova O., and Puzyrova P. (2020) Metodychni osnovy prohnozuvannya innovatsiynoyi diyalʹnosti ta diahnostyky innovatsiynoho potentsialu pidpryyemstv lehkoyi promyslovosti [Methodological bases of forecasting innovative activity and diagnostics of innovative potential of light industry enterprises]. Bulletin of Sumy National Agrarian University, vol. 3 (85), pp. 3–6.

Orel A.M. and Dyachenko V.V. (2023) Etapy ta rolʹ tsyfrovoyi transformatsiyi u vdoskonalenni upravlinnya innovatsiyamy [Stages and role of digital transformation in improving innovation management]. Ekonomika i suspilʹstvo, no. 56. Available at: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/issue/view/56

Orel V.M. and Afanasiev I.P. (2020) Rolʹ innovatsiy v systemi transformatsiyi ekonomiky [The role of innovations in the system of economic transformation]. Visnyk Sumsʹkoho natsionalʹnoho universytetu, no. 3(85), pp. 105–110. (in Ukrainian)

Anna Orel, Volodymyr Orel, Viktor Diachenko, Iryna Perevozova, Mainka Marcel Kurt & Khrystyna Kirshak. Enhancing Sustainability and Smart Living: Adoption of IoT-Driven Automation of Vertical Gardens in Urban Spaces. AI in Business: Opportunities and Limitations. Volume 1. 2024. Pages 99–112. Available at: https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-031-48479-7_10

Romanova O.O. (2009) Svitovyy dosvid orhanizatsiynykh innovatsiy [World experience of organizational innovation]. Investytsii: praktyka ta dosvid, vol. 17. рр. 29–32. (in Ukrainian)

Ryabik G.E. and Yavorska O.B. (2019) Stratehiya upravlinnya konkurentozdatnistyu pidpryyemstva [The strategy of managing the competitiveness of the enterprise]. Investytsiyi: praktyka ta dosvid, no. 24, pp. 61–66. (in Ukrainian)

Переглядів статті: 8
Завантажень PDF: 13
Опубліковано
2024-09-30
Як цитувати
Котвицька, Н., Орябинський, А., & Паранькевич, М. (2024). ОСОБЛИВОСТІ ЗОВНІШНЬОГО МОНІТОРИНГУ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА В КОНТЕКСТІ СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ. Економіка та суспільство, (67). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-67-90
Розділ
ЕКОНОМІКА