ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ ПІДХОДІВ ПОВЕДІНКОВОЇ НАУКИ У СТРАХОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Анотація
Стаття присвячена дослідженню поведінкових аспектів взаємодії учасників страхування, з метою удосконалення усіх етапів страхового процесу, формування ефективної комунікації, підвищення рівня розуміння цінності страхових продуктів, враховуючи особливості поведінки та потреби страхувальників й інших учасників. З’ясовано, що перебуваючи на перетині психології, соціології, неврології та економіки, поведінкова наука зосереджується на застосуванні істинного розуміння людської поведінки задля вирішення практичних проблем. Доведено, що при взаємодії учасників страхування можуть виникати конфлікти інтересів, які потрібно вирішувати враховуючи поведінкові аспекти їх взаємодії. У статті запропоновано підхід до вирішення проблем ефективної взаємодії між учасниками страхування, інтегруючи економічні та психологічні особливості взаємодії людей у сучасних умовах.
Посилання
Федорович І., Кулина Г. Особливості маркетингу в страховій діяльності. Світ фінансів. 2022. № 4(73). С. 129–141.
Zwier S. Insurance based marketing (IBM): A prevalent marketing strategy. Journal of Financial Services Marketing. 2021. № 26. P. 160–168. URL: https://doi.org/10.1057/s41264-021-00090-4
Bradfield A. 5 ways behavioural science can transform insurance. SCOR the Art & Science of Risk. 2021. December 14. URL: https://www.remarkgroup.com/en/insights/5-ways-behavioural-science-can-transform-insurance
Kunreuther H. Insurance and Behavioral Economics. Cambridge University Press; 2013. ISBN 9780521608268.
Шолойко А.С. Поведінкові аспекти взаємодії учасників страхового ринку. Економічний аналіз: зб. наук. праць ТНЕУ: «Економічна думка», 2017. Том 27. № 2. С. 116–121.
Гладчук О.М. Теоретичні аспекти поведінкового підходу у страхуванні. Фінансові інструменти сталого розвитку економіки: матеріали VІ-ї міжн. наук.-практ. конф., 18 квітня 2024 р. Чернівці : ЧНУ, 2024. C. 307–310.
Fedorovych I., Kulyna H. (2022) Osoblyvosti marketynhu v strakhovii diialnosti [Features of marketing in insurance activity]. World of Finance, vol. 4(73), pp. 129–141.
Zwier S. (2021) Insurance-based marketing (IBM): A prevalent marketing strategy. Journal of Financial Services Marketing, vol. 26, pp. 160–168. DOI: https://doi.org/10.1057/s41264-021-00090-4
Bradfield A. (2021) 5 ways behavioural science can transform insurance. SCOR the Art & Science of Risk. Available at: https://www.remarkgroup.com/en/insights/5-ways-behavioural-science-can-transform-insurance
Kunreuther H. (2013) Insurance and Behavioral Economics. Cambridge: University Press. ISBN 9780521608268
Sholoiko A.S. (2017) Povedinkovi aspekty vzaiemodii uchasnykiv strakhovoho rynku [Behavioural aspects of interaction of participants of insurance market]. Ekonomichnyy analiz, vol. 2, pp. 116–121.
Hladchuk O.M. (2024) Teoretychni aspekty povedinkovoho pidkhodu u strakhuvanni [Theoretical aspects of the behavioral approach in insurance]. Finansovi instrumenty staloho rozvytku ekonomiky: VI Mizhnarodna naukovo-praktichna konferenciya (Chernivtsi, April 18, 2024), pp. 307–310. (in Ukrainian)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.