ДОЦІЛЬНІСТЬ ВПРОВАДЖЕННЯ КРОС-ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ

Ключові слова: бізнес-процес, системa управління, штучний інтелект, наскрізний процес, крос-функціональні процеси, ключові показники ефективності, якість бізнес-процесу

Анотація

Стаття присвячена вивченню асортименту методів моделювання, які охоплюють і розглядають різні аспекти бізнес-процесів. Обмежена кількість таких моделей дозволяє проводити кількісний аналіз, і лише деякі з них дозволяють вдосконалювати вже структурований процес. У статті розглядаються та класифікуються основні методи моделювання бізнес-процесів з огляду на їх можливості аналізу та оптимізації. Відтак, компаніям слід аналізувати свою діяльність не з орієнтації на окремі функції або вироблені продукти, а з фокусом на ключові бізнес-процеси, які вони здійснюють. Подібне бачення також представлене для аналітичних підходів та оптимізації бізнес-процесів, які були знайдені, визначені та проаналізовані у відповідній літературі. Основний внесок статті полягає в тому, що вона визначає, які типи моделей бізнес-процесів придатні для аналізу та оптимізації, підкреслює відсутність таких підходів, а також робить акцент на крос-функціональних активностях всередині компанії. Стаття пропонує сучасний огляд у сфері моделювання, аналізу та оптимізації бізнес-процесів, підкреслюючи, що останні два аспекти не отримали достатнього висвітлення та підтримки в попередніх дослідженнях.

Посилання

Yue, X., Huo, B. and Ye, Y. (2023), "The impact of coercive pressure and ethical responsibility on cross-functional green management and firm performance", Journal of Business & Industrial Marketing, Vol. 38 No. 5, pp. 1015-1028. https://doi.org/10.1108/JBIM-09-2021-0446

Tann, Jennifer. “The Change Agent in Innovation.” Prometheus, vol. 37, no. 1, 2021, pp. 44–53. JSTOR, https://www.jstor.org/stable/10.13169/prometheus.37.1.0044. Accessed 16 May 2024.

Sauer, Stefan, and Manuel Nicklich. “Empowerment and beyond: Paradoxes of Self-Organised Work.” Work Organisation, Labour & Globalisation, vol. 15, no. 2, 2021, pp. 73–90. JSTOR, https://doi.org/10.13169/workorgalaboglob.15.2.0073. Accessed 16 May 2024.

Sirota, Sara. “Norquist Directs Establishment of JADC2 Cross Functional Team.” Inside the Air Force, vol. 31, no. 7, 2020, p. 12. JSTOR, https://www.jstor.org/stable/26901037. Accessed 16 May 2024.

Jan vom Brocke, Michael Rosemann. Business Process Management, in: Wiley Encyclopedia of Management, Volume 7, Management Informational Systems, 2014. URL: https://www.researchgate.net/publication/313993293_Business_Process_Management

Naghmeh Niknejad, Waidah Ismail, Imran Ghani, Behzad Nazari, Mahadi

Bahari, Ab Razak Bin Che Hussin. Understanding Service-Oriented Architecture (SOA): A systematic literature review and directions for further investigation. Information Systems, Volume 91, July 2020, 101491. URL: https://s100.copyright.com/AppDispatchServlet?publisherName=ELS&contentID=S0306437920300028&orderBeanReset=true

Ivar Jørstad, Schahram Dustdar, Do Van Thanh. A Service Oriented Architecture Framework for Collaborative Services. Proceedings of the 14th IEEE International Workshops on Enabling Technologies: Infrastructure for Collaborative Enterprise (WETICE’05) 0-7695-2362-5/05 2005. IEEE. URL: chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://dsg.tuwien.ac.at/~sd/papers/A%20Service%20Oriented%20Architecture%20Framework%20for%20collaborative%20services.pdf

Переглядів статті: 14
Завантажень PDF: 6
Опубліковано
2024-07-29
Як цитувати
Шевченко, С. (2024). ДОЦІЛЬНІСТЬ ВПРОВАДЖЕННЯ КРОС-ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ. Економіка та суспільство, (65). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-65-23
Розділ
ПІДПРИЄМНИЦТВО, ТОРГІВЛЯ ТА БІРЖОВА ДІЯЛЬНІСТЬ