«ЛАГІДНИЙ» МАРКЕТИНГ ТА ПОЗИЦІНУВАННЯ ГРОМАД І РЕГІОНІВ В КОНТЕКСТІ ПОВОЄННОГО ВІДНОВЛЕННЯ ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ З ВРАХУВАННЯМ СВІТОВОГО ДОСВІДУ

Ключові слова: маркетингові проєкти туристичних дестинацій та культурні івенти, економічно відповідальний і сталий туризм, кластерна модель, позиціонування та брендинг громад і регіонів, просторове планування, управління громадами та повоєнне відновлення громад і регіонів України

Анотація

Стаття присвячена дослідженню післявоєнного відновлення туризму з використанням сталого підходу враховуючи екологічну, соціальну стійкість та економічне зростання для забезпечення довгострокового ефекту. Створений у результаті ефективних маркетингових заходів та позиціонування позитивний імідж країни у світі формується не лише сукупно на національному рівні, а й через громади і регіони, що є довготривалим інструментом, орієнтованим на стратегічну перспективу. Для України вкрай важливо активно співпрацювати з європейськими партнерами, демонструючи свою прихильність до стратегічних пріоритетів впровадження практик сталого розвитку туризму та представити чітке бачення післявоєнного відновлення туризму. Використовуючи європейські мережі, можливості фінансування та досвід, Україна може збільшити свої шанси на успішне відновлення туризму та сталий розвиток.

Посилання

UN Tourism Barometer. URL: https://www.unwto.org/un-tourism-world-tourism-barometer-data (дата звернення: 21.07.2024)

Travel and tourism: direct contribution to GDP worldwide 2019. URL: https://www.statista.com/statistics/627972/travel-and-tourism-direct-contribution-to-gdp-italy/ (дата звернення: 21.07.2024)

Tourism and Sustainable Development Goals Research on Sustainable Tourism Geographies. URL: https://www.routledge.com/Tourism-and-Sustainable-Development-Goals-Research-on-Sustainable-Tourism-Geographies/Saarinen/p/book/9781032091204 (дата звернення: 21.07.2024)

Rebuilding Ukraine: Principles and policies. URL: https://cepr.org/publications/books-and-reports/rebuilding-ukraine-principles-and-policies (дата звернення: 21.07.2024)

Towards a post-conflict tourism recovery framework. URL: https://nscpolteksby.ac.id/ebook/files/Ebook/Journal%20International/Jurnal%20Tourism/Annals%20Of%20Tourism%20Research/Volume%2084%2C%20September%202020%2C%20102940.pdf (дата звернення: 21.07.2024)

Корейська хвиля (халлю) – «м’яка сила» Країни Вранішньої Свіжості. URL: https://chytay-ua.com/blog.php?id=1190 (дата звернення: 21.07.2024)

Stone, Ph., Sharpley, R.. Consuming Dark Tourism: A Thanatological Perspective. April 2008. Annals of Tourism Research 35(2):574-595. DOI:10.1016/j.annals.2008.02.003

Understanding the Management Theory in Event Management URL: https://www.researchgate.net/publication/351229536_Understanding_the_Management_Theory_in_Event_Management (дата звернення: 21.07.2024)

UN Tourism Barometer. Available at: [https://www.unwto.org/un-tourism-world-tourism-barometer-data] (Accessed: 21 July 2024).

Travel and tourism: direct contribution to GDP worldwide 2019. Available at: [https://www.statista.com/statistics/627972/travel-and-tourism-direct-contribution-to-gdp-italy/] (Accessed: 21 July 2024).

Saarinen, J. (ed.) (2021) Tourism and Sustainable Development Goals: Research on Sustainable Tourism Geographies. Available at: [https://www.routledge.com/Tourism-and-Sustainable-Development-Goals-Research-on-Sustainable-Tourism-Geographies/Saarinen/p/book/9781032091204) (Accessed: 21 July 2024).

CEPR (2022) Rebuilding Ukraine: Principles and Policies. Available at: [https://cepr.org/publications/books-and-reports/rebuilding-ukraine-principles-and-policies] (Accessed: 21 July 2024).

Towards a Post-Conflict Tourism Recovery Framework (2020). Annals of Tourism Research, 84, 102940. Available at: [https://nscpolteksby.ac.id/ebook/files/Ebook/Journal%20International/Jurnal%20Tourism/Annals%20Of%20Tourism%20Research/Volume%2084%2C%20September%202020%2C%20102940.pdf] (Accessed: 21 July 2024).

Chytay UA (2020) Koreiska khvylia (khalliu) – «miaka syla» Krainy Vranishnoi Svizhosti [The Korean wave (hallyu) is the "soft power" of the Land of Morning Freshness]. Available at: https://chytay-ua.com/blog.php?id=1190 (Accessed: 21 July 2024).

Stone, P., Sharpley, R. (2008) 'Consuming Dark Tourism: A Thanatological Perspective', Annals of Tourism Research, 35(2), pp. 574-595. DOI:10.1016/j.annals.2008.02.003

ResearchGate (2021) Understanding the Management Theory in Event Management. Available at: [https://www.researchgate.net/publication/351229536_Understanding_the_Management_Theory_in_Event_Management] (Accessed: 21 July 2024).

Переглядів статті: 4
Завантажень PDF: 2
Опубліковано
2024-06-24
Як цитувати
Тимошенко, Т., Шевчук, О., & Шевчук, О. (2024). «ЛАГІДНИЙ» МАРКЕТИНГ ТА ПОЗИЦІНУВАННЯ ГРОМАД І РЕГІОНІВ В КОНТЕКСТІ ПОВОЄННОГО ВІДНОВЛЕННЯ ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ З ВРАХУВАННЯМ СВІТОВОГО ДОСВІДУ. Економіка та суспільство, (64). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-64-152

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають