ПОЗИЦІОНУВАННЯ ТА ФІРМОВИЙ СТИЛЬ КАВ’ЯРЕНЬ ЛЬВОВА
Анотація
Стаття присвячена дослідженню особливостей позиціонування кав’ярень Львова. Актуальність тематики обумовлена значним впливом маркетингових нецінових методів конкурентної боротьби у сфері ресторанного бізнесу. Для досягнення поставлених завдань використано загальнонаукові методи: аналіз, синтез, порівняння, а також спеціальні галузеві, такі як опитування та створення карти позиціонування. У межах цього дослідження проаналізовано теоретичні аспекти позиціонування, виявлено загальні підходи до позиціонування кав’ярень у Львові, описано особливості фірмового стилю та співставлено їх з диференційними ознаками закладів. Проведене дослідження буде корисним для рестораторів, а також фахівців у сфері менеджменту та маркетингу, які планують розпочати або вже працюють у ресторанному бізнесі. Окремі аспекти публікації будуть актуальними для здобувачів освіти за спеціальністю готельно-ресторанна справа, харчові технології.
Посилання
Бакало Н. В., Маховка В. М., Глєбова А. О. Порівняльний аналіз позиціонування брендів у готельно-ресторанному бізнесі Полтавського регіону. Економіка і регіон. 20 Вип. 3(82), 49–54.
Воронюк Т.А. Кав'ярня як різновид спеціалізованих закладів ресторанного господарства. Український журнал прикладної економіки та техніки. 2018. № 4. С. 310–316.
Кацемір Я.В. Позиціонування підприємства на зовнішньому ринку. Економіка та суспільство. 2021. №34. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-34-31
Кушнірук, Г.В., Дорош, Ю.С. Позиціонування брендів міжнародних готельних мереж на ринку гостинності україни. Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі. 2022. Вип. 7, 16–23. DOI: https://doi.org/10.32782/tourismhospcee-7-2
Пригара О.Ю., Журило В.В. Конструювання економічної категорії "міжнародне позиціонування товару" та механізм розробки стратегії позиціонування на міжнародному ринку. Інтелект XXI. 2017. № 5. С. 23–30.
Примак Т.О. Стратегії позиціонування у теорії маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2012. № 1. С. 13–20.
Старостіна А.О., Длігач А.О., Кравченко В.А. Промисловий маркетинг: теорія, світовий погляд, українська практика : підручник / за ред. А.О. Старостіної. Київ : Знання, 2005. 764 с.
Траут Дж., Рівкін С. Диференціюйся або помри / пер. з англ. Я. Машико. Харків : Фабула, 2019. 240 с.
Hu, F., Trivedi, R. H. Mapping hotel brand positioning and competitive landscapes by text-mining user-generated content. International Journal of Hospitality Management. 2020. № 84. DOI: https://doi.org/10.1016/j.ijhm.2019.102317
Ries, A. and Trout, J. Positioning: The Battle for Your Mind. New York : McGraw-Hill Book Company, 1981. 223 p.
Ries, A. and Trout, J. The positioning era cometh. Advertising Age. 1972. P. 35–38.
Bakalo N.V., Makhovka V.M., & Hliebova A.O. (2021) Porivnialnyi analiz pozytsionuvannia brendiv u hotelno-restorannomu biznesi Poltavskoho rehionu [Comparative analysis of brand positioning in hotel and restaurant business in poltava region]. Ekonomika i rehion – Economics and Region, vol. 3(82), pp. 49–54.
Voroniuk T.A. (2018) Kaviarnia yak riznovyd spetsializovanykh zakladiv restorannoho hospodarstva [The café is a kind of specialized restaurant establishment]. Ukrainskyi zhurnal prykladnoi ekonomiky ta tekhniky – Ukrainian Journal of Applied Economics and Technology, vol. 4, pp. 310–316.
Katsemir Ya.V. (2021) Pozytsionuvannia pidpryiemstva na zovnishnomu rynku [Positioning of the enterprise on the foreign market]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and Society, vol. 34. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-34-31
Kushniruk, H.V., & Dorosh, Yu.S. (2022) Pozytsionuvannia brendiv mizhnarodnykh hotelnykh merezh na rynku hostynnosti Ukrainy [Brand positioning of international hotel chains on the Ukraine’s hospitality market]. Industriia turyzmu i hostynnosti v Tsentralnii ta Skhidnii Yevropi – Tourism and Hospitality Industry in Central and Eastern Europe, vol. 7, pp. 16–23. DOI: https://doi.org/10.32782/tourismhospcee-7-2
Pryhara O., & Zhurylo V. (2017) Konstruiuvannia ekonomichnoi katehorii "mizhnarodne pozytsionuvannia tovaru" ta mekhanizm rozrobky stratehii pozytsionuvannia na mizhnarodnomu rynku [Constructing of economic category “international positioning of goods” and the mechanism of forming of positioning strategy on an international market]. Intelekt XXI – Intellect ХХІ, vol. 5. pp. 23–30.
Prymak T.O. (2012) Stratehii pozytsionuvannia u teorii marketynhu [Strategies of positioning in marketing theory]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and management of Innovation, vol. 1. pp. 13–20.
Starostina A.O., Dlihach A.O., & Kravchenko V.A. (2005) Promyslovyi marketynh: teoriia, svitovyi pohliad, ukrainska praktyka [Industrial marketing: theory, world view, Ukrainian practice] : pidruchnyk / za red. A.O. Starostinoi. Kyiv : Znannia, 764 p. (in Ukrainian)
Traut Dzh., Rivkin S. (2019) Dyferentsiiuisia abo pomry [Differentiate or Die] / per. z anhl. Ya. Mashyko. Kharkiv : Fabula, 240 p. (in Ukrainian)
Hu, F., & Trivedi, R. H. (2020). Mapping hotel brand positioning and competitive landscapes by text-mining user-generated content. International Journal of Hospitality Management, vol. 84. DOI: https://doi.org/10.1016/j.ijhm.2019.102317
Ries, A. & Trout, J. (1981) Positioning: The Battle for Your Mind. New York : McGraw-Hill Book Company. 223 p.
Ries, A. & Trout, J. (1972) The positioning era cometh. Advertising Age. P. 35–38.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.