ТУРИСТИЧНІ ПОСЛУГИ ЯК СКЛАДОВА ЕКСПОРТНОГО ПОТЕНЦІАЛУ РЕГІОНУ

Ключові слова: експортний потенціал, регіон, зовнішньоекономічна діяльність, формування, оцінювання, аналіз, експорт туристичних послуг

Анотація

Стаття присвячена висвітленню питань формування та розвитку експорту туристичних послуг, особливостям існуючого ринку туризму та реалізації такого продукту, оцінці та аналізу розвитку туристичної галузі в інших країнах. Особлива увага відведена проблемам розвитку даної складової експортоного потенціалу в регіонах західної частини України, а також перспективам розвитку експорту туристичних послуг. Для досягнення поставленої мети використано такі методи наукового пізнання як логічне узагальнення, системний аналіз, системно-структурний та порівняльний аналіз, які дозволили отримати відповідні результати. Проведено систематизацію та уточнення змісту поняття «експорт туристичних послуг» та особливостей їх впливу на показники експортної діяльності регіону. Виокремлено ключові принципи, які визначають особливості та напрями формування та розвитку експортного потенціалу регіону в напрямку удосконалення туристичної галузі.

Посилання

Дехтяр Н. А. Світовий ринок туристичних послуг і пріоритети розвитку туризму в Україні: монографія. Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2021. 470 с. URL: http://repository.hneu.edu.ua/bitstream/123456789/25921/1/Mono_final.pdf

Дернова І. Світовий ринок послуг: сучасний стан та тенденції розвитку. Економіка та суспільство. 50. 2023. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-50-45

Скарга О. Напрями інтеграції України в світовий ринок туристичних послуг в умовах глобалізації. Економічний простір. (130). 36–49. 2018. URL:http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/185

Білоцерківський О. Б. "Туристичні послуги як важливий аспект міжнародної торгівлі." Інтелект XXI.–2018.–№ (2018). URL:

http://www.intellect21.nuft.org.ua/journal/2018/2018_2/2_2018.pdf

Патійчук В. О., Міщенко О.В., Ціпошук С.А. Чехія як один із лідерів міжнародного туризму у східній Європі. EDITORIAL BOARD (2020): с.194. DOI: 10.46299/ISG.2020.II.VIII

Зарубіна А.В., Особливості туризму в умовах воєнного стану. Економіка та суспільство. № 41. 2022. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-41-14 URL: https://msu.edu.ua/ekonomika-ta-suspilstvo/

Кирилюк І. М., Чвертко Л. А., Стан та основні тенденції розвитку туризму в Ізраїлі, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини URL: https://dspace.udpu.edu.ua/bitstream/6789/9738/1/Kuruliuk_%20Izrail.pdf

Benítez-Aurioles, Beatriz, Tourism Analysis, Volume 25, Number 4, 2020, pp. 409-424(16), Cognizant Communication Corporation

DOI: https://doi.org/10.3727/108354220X16010020096118

Tfaily, Reine A. "The peculiarities of human resources in the tourism Industry." Business Excellence and Management 8.2 (2018): 31-41. DOI:

https://doi.org/10.1016/j.jhtm.2018.09.004

Dekhtiar N. A. (2021) Svitovyi rynok turystychnykh posluh i priorytety rozvytku turyzmu v Ukraini [The world market of tourist services and priorities for the development of tourism in Ukraine]: monohrafiia [a monograph]. Kharkiv : FOP Liburkina L. M., 470 р

http://repository.hneu.edu.ua/bitstream/123456789/25921/1/Mono_final.pdf

Dernova I. (2023) Svitovyi rynok posluh: suchasnyi stan ta tendentsii rozvytku [ World services market: current state and development trends]. Ekonomika ta suspilstvo, vol. 50. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-50-45

Skarha O. (2018) Napriamy intehratsii Ukrainy v svitovyi rynok turystychnykh posluh v umovakh hlobalizatsii [Directions of Ukraine's integration into the world market of tourist services in the conditions of globalization]. Ekonomichnyi prostir, vol. 130, pp. 36–49. http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/185

Bilotserkivskyi O. B. (2018) Turystychni posluhy yak vazhlyvyi aspekt mizhnarodnoi torhivli [Tourist services as an important aspect of international trade]. Intelekt XXI.–2018.–№. Available at:

http://www.intellect21.nuft.org.ua/journal/2018/2018_2/2_2018.pdf

Patiichuk V. O., Mishchenko O.V., Tsiposhuk S.A. (2020) Chekhiia yak odyn iz lideriv mizhnarodnoho turyzmu u skhidnii Yevropi [The Czech Republic is one of the leaders of international tourism in Eastern Europe]. EDITORIAL BOARD: p.194.

DOI: 10.46299/ISG.2020.II.VIII

Zarubina A.V., (2022) Osoblyvosti turyzmu v umovakh voiennoho stanu [Peculiarities of tourism under martial law]. Ekonomika ta suspilstvo, vol.41.

DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-41-14 Available at:

https://msu.edu.ua/ekonomika-ta-suspilstvo/

Kyryliuk I. M., Chvertko L. A., Stan ta osnovni tendentsii rozvytku turyzmu v Izraili [State and main trends of tourism development in Israel]. Umanskyi derzhavnyi pedahohichnyi universytet imeni Pavla Tychyny https://dspace.udpu.edu.ua/bitstream/6789/9738/1/Kuruliuk_%20Izrail.pdf

Benítez-Aurioles, Beatriz, Tourism Analysis, (2020) Volume 25, Number 4, pp. 409-424(16), Cognizant Communication Corporation

DOI: https://doi.org/10.3727/108354220X16010020096118

Tfaily, Reine A. (2018) "The peculiarities of human resources in the tourism Industry." Business Excellence and Management 8.2, pp. 31–41. DOI:

https://doi.org/10.1016/j.jhtm.2018.09.004

Переглядів статті: 13
Завантажень PDF: 3
Опубліковано
2024-06-24
Як цитувати
Хоробчук, О. (2024). ТУРИСТИЧНІ ПОСЛУГИ ЯК СКЛАДОВА ЕКСПОРТНОГО ПОТЕНЦІАЛУ РЕГІОНУ. Економіка та суспільство, (64). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-64-155
Розділ
ЕКОНОМІКА