ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО КОМПЛЕКСУ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ВІЙНИ

Ключові слова: маркетингова діяльність підприємств, війна, ринок, маркетинговий комплекс, маркетингові дослідження, купівельна поведінка споживачів

Анотація

Стаття присвячена актуальним питанням формування маркетингового комплексу підприємств в умовах воєнного стану. У статті підкреслено важливість маркетингової діяльності для стабільного функціонування підприємств та бізнесу в цілому. Проаналізовано стан маркетингової діяльності підприємств в сучасних умовах. Визначено, що маркетингова діяльність значно змінилася під час війни, зменшилися витрати на її розвиток, оскільки скоротилася загальна кількість підприємств в країні або ж частково перестали функціонувати. Здійснено дослідження купівельної поведінки споживачів в умовах воєнного стану, що дало змогу визначити основні зміни, які відбулися у купівельних звичках споживачів та в їхніх цінностях. На основі результатів проведених досліджень надано рекомендації щодо покращення розвитку елементів маркетингового комплексу підприємств під час воєнного стану.

Посилання

Вовчанська О., Іванова Л. Особливості реалізації інструментів маркетингу в умовах воєнного стану. Економіка та суспільство. 2022. № 38. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-38-32

Коростова І. Стан та перспективи маркетингу під час війни. Цифрова економіка та економічна безпека. 2022. № 2(02). С. 52–55.

Маркетинг воєнного часу: як змінилася поведінка споживачів під час війни? Чи потрібний бренд у воєнний час? Як має змінитися підхід до маркетингу? – дослідження Havas Village Ukraine URL: https://favor.com.ua/article/35958.html

Офіційний сайт «Державна служба статистики України». URL: http://www.ukrstat.gov.ua

Пачева Н., Лутай Л. Стратегічний маркетинг у воєнний та післявоєнний час. Економіка та суспільство. 2023. № 52. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-52-24

Сміливість – наш бренд. Як маркетологам працювати під час війни URL: https://hub.kyivstar.ua/articles/smilivist-nash-brend-yak-marketologam-praczyuvati-pid-chas-vijni

Яловега Н. Маркетингові комунікації в умовах війни: виклики й шляхи просування товарів. Наук. зап. Льв. ун-ту бізнесу та права. 2023. № 37. С. 373–379. URL: https://nzlubp.org.ua/index.php/journal/article/view/824

Vovchanska, O. & Ivanova, L. (2022). Osoblyvosti realizatsii instrumentiv marketynhu v umovakh voiennoho stanu [Peculiarities of implementing marketing tools under martial law]. Ekonomika ta suspilstvo – The efficient economy, vol. (38). DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-38-32 [in Ukrainian]

Korostova, I. (2022). Stan ta perspektyvy marketynhu pid chas viiny [The state and prospects of marketing during the war]. Tsyfrova ekonomika ta ekonomichna bezpeka – Digital economy and economic security, vol. 2(02), pp. 52–55. [in Ukrainian]

Marketynh voiennoho chasu: yak zminylasia povedinka spozhyvachiv pid chas viiny? Chy potribnyi brend u voiennyi chas? Yak maie zminytysia pidkhid do marketynhu? – doslidzhennia Havas Village Ukraine [Wartime marketing: how has consumer behaviour changed during the war? Is a brand needed in wartime? How should the approach to marketing change? – Havas Village Ukraine research]. Available at: https://favor.com.ua/article/35958.html [in Ukrainian]

Ofitsiinyi sait «Derzhavna sluzhba statystyky Ukrainy» [Official website of the State Statistics Service of Ukraine]. Available at: http://www.ukrstat.gov.ua (accessed May 16, 2024). [in Ukrainian]

Pacheva, N., Lutai, L. (2023). Stratehichnyi marketynh u voiennyi ta pisliavoiennyi chas [Strategic marketing in wartime and post-war times]. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-52-24 [in Ukrainian]

Smilyvist – nash brend. Yak marketoloham pratsiuvaty pid chas viiny [Courage is our brand. How marketers should work during the war]. Available at: https://hub.kyivstar.ua/articles/smilivist-nash-brend-yak-marketologam-praczyuvati-pid-chas-vijni [in Ukrainian]

Yaloveha, N. (2023) Marketynhovi komunikatsii v umovakh viiny: vyklyky y shliakhy prosuvannia tovariv [Marketing communications in times of war: challenges and ways to promote goods]. Nauk. zap. Lv. un-tu biznesu ta prava – Scientific Notes of Lviv University of Business and Law, vol. 37, pp. 373–379. Available at: https://nzlubp.org.ua/index.php/journal/article/view/824 [in Ukrainian]

Переглядів статті: 30
Завантажень PDF: 16
Опубліковано
2024-06-24
Як цитувати
Мигаль, О., & Квасовський, Д. (2024). ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО КОМПЛЕКСУ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ВІЙНИ. Економіка та суспільство, (64). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-64-80
Розділ
МАРКЕТИНГ