ДОСЛІДЖЕННЯ ПОТРЕБ КЛІЄНТІВ БЛАГОДІЙНИХ ФОНДІВ В КОНТЕКСТІ КОНЦЕПЦІЇ КОГНІТИВНОГО МАРКЕТИНГУ
Анотація
В статті представлені результати дослідження клієнтів благодійних фондів в контексті реалізації концепції когнітивного маркетингу. Авторами обґрунтовано актуальність дослідження клієнтів благодійних фондів, як цільової аудиторії, яка характеризується певними ознаками для імплементації та підтвердження результативності когнітивних технологій. Крім того, такий підхід дозволив вирішити проблематику виявлення потребу в спеціалістах певної кваліфікації та необхідними компетенціями в умовах імплементації концепції когнітивного маркетингу. В статті обґрунтовано та підтверджено гіпотезу дослідження, що саме клієнти благодійних фондів є одним з основних цільових сегментів, націлених на отримання нових знань через проходження курсів перекваліфікації. Представлене дослідження носить оригінальний характер та проводилось за допомогою опитування 432 респондентів за період з травня по червень 2023 р. Емпіричні дані були зібрані та оброблені за допомогою методу онлайн-анкетування та сервісу Survey Monkey. Збір даних відбувався через отримання відповідей респондентів після розсилки СМС-повідомлень за телефонами, які залишили бенефіціари благодійних фондів для зв‘язку. Цільова аудиторія респондентів складалась серед бенефіціарів загальноукраїнської мережі благодійних організацій. В результаті проведеного дослідження було сформовано типовий портрет клієнту благодійного фонду. Це переважно жінки віком від 46 до 59 років з активною життєвою позицію та високим рівнем адаптації к змінам та прагненням й зацікавленістю в засвоєнні нових знань та фаху. Всі ці ознаки типового портрету опитаних свідчать про високий ступень розвитку у них емоційного інтелекту, що сприятиме імплементації прикладних аспектів концепції когнітивного маркетингу. Результати проведеного дослідження клієнтів благодійних фондів, підтвердили гіпотезу про те, що саме вони є одним з основних цільових сегментів, націлених на отримання нових знані через проходження курсів перекваліфікації та послуг з навчання й психологічної допомоги.
Посилання
Голідей Р. Growth Hacker Marketing. Profile Books. 2014. 142 р.
Stelzner, M. (2023). Scaling Your Facebook Ads: A Proven Strategy: Socia Media Examiner. URL: http://surl.li/fdstl
Карпішенко О.О., Логінова Ю.Є. Цифровий маркетинг, як інноваційний інструмент комунікацій. URL: http://essuir.sumdu.edu.ua
Лілик І.В. Свідомий споживач, як нова маркетингова цінність. Маркетинг в Україні. 2011. № 5-6. С. 63–66.
Цифровий маркетинг – модель маркетингу ХХІ сторіччя : монографія. Одеса : Астропринт, 2017. 327 с.
Крикун В.А. Ґенеза та сутність поняття когнітивного маркетингу. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Економіка»: науковий журнал. Острог: Вид-во НаУОА, 2020. № 18(46). С. 31–38. DOI: https://doi.org/10.25264/2311-5149-2020-18(46)-31-38
Гуменна О.В., Д'яченко Ю.Ю. Цифрові технології у когнітивному маркетингу / Матеріали ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму «Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці», 8-10 квітня 2021 р. / Національний університет «Києво-Могилянська академія», ННЦ «Інноваційна лабораторія "Іннолаб"» НаУКМА, Центр енергоменеджменту НаУКМА [та ін.]. Київ : Інтерсервіс, 2021. С. 92–93.
Устьян О.Ю. Використання розробок когнітивної психології в маркетинговій теорії. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/1411/1/esprstp_2015_1_34.pdf
Skitovsky T. (1971) Welfare and Competition. London. Allen & Unwin, p. 246.
Holidej R. Growth Hacker Marketing. Profile Books. 2014. 142 р.
Stelzner, M. (2023). Scaling Your Facebook Ads: A Proven Strategy: Socia Media Examiner. URL: http://surl.li/fdstl
Karpishenko O.O., Lginova Y.E. (2015) Cifrovyj marketing jak innovacijnyj instrument kommunikacij. URL: http://essuir.sumdu.edu.ua
Liluk I.V. (2011) Svidomyj sposzivach jak nova marketingova cinnist. Marketing v Ukraini, 5-6, 63–66.
Cifrovyj marketing – model marketing ХХІ storicha: monografia. Odesa: Astroprint, 2017. 327.
Krikun V.A. (2020) Geneza ta sutnist ponjattia kognitivnogo marketgu [Genesis and essence of the concept of cognitive marketing]. Scientific notes of the National University "Ostroh Academy". "Economics" series: a scientific journal. Ostrog: Publication of NaUOA, № 18(46). P. 31–38. DOI: https://doi.org/10.25264/2311-5149-2020-18(46)-31-38
Gumenna O.V., Dyachenko Yu.Yu. (2021) Cifrovye tekhnolodii v kognitivnomu marketingu [Digital technologies in cognitive marketing] / Materials of the 3rd International Scientific and Practical Forum «Business, Education and Science: Vectors of Cooperatio», April 8-10, 2021. / National University "Kyiv-Mohyla Academy", NSC "Innovation Laboratory "Innolab" NaUKMA, Energy Management Center NaUKMA [etc.]. Kyiv: Interservice. P. 92–93.
Ustyan O.Yu. Vykorystannia rozrobok kognityvnoj psyhologii v marketyngovij teorii [Use of cognitive psychology developments in marketing theory]. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/1411/1/esprstp_2015_1_34.pdf
Skitovsky T. (1971) Welfare and Competition. London. Allen & Unwin, p. 246.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.