SWOT-АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ДП «АДІДАС-УКРАЇНА» ПІД ЧАС ЕСКАЛАЦІЇ ВІЙСЬКОВИХ ДІЙ В УКРАЇНІ

Ключові слова: війна і приватний бізнес, ДП «АДІДАС-УКРАЇНА», після воєнна відбудова, аналіз фінансових перспектив, SWOT-аналіз діяльності

Анотація

Актуальність теми полягає у визначенні перспективи адаптації підприємств до викликів диктованих військовими діями, включаючи анексію територій ведення бізнесу, руйнування основних фондів, міграцію працівників, постійний ризик для життя та здоров’я. Головною ідеєю роботи є розробки рекомендацій приватному сектору до продовження праці в Україні після повномасштабного вторгнення, задля забезпечення населення робочими місцями, високоякісними товарами та послугами та вірою у світле майбутнє держави. Війна стала причиною бід та катаклізмів у вітчизняній економіці в цілому та на ринку споживчих товарів, зокрема, оскільки значна частина торгових точок, магазинів, павільйонів зруйновано та не підлягає відновленню. Вагомими мінус-факторами прибуткової діяльності приватного сектору є анексія територій призвела до узурпації основних фондів підприємств торгівлі, в тому числі; зменшення кількості робочої сили – персоналу організацій; зменшення попиту на одяг та аксесуари популярних брендів, через зміну цінностей та фінансових можливостей; масова міграція потенційних споживачів ринку спортивних товарів та послуг; відсутність прибутків зумовлює переважання витратної частини балансу і, відповідно, нерентабельність діяльності; вихід зі ринку споживчих товарів компаній із вищим рівнем цін, і якістю продукції. Війна зумовила, також необхідність переорієнтації виробництва на військові рейки, а тому товари та послуги для цивільних не є пріоритетними; вимушеного закриття магазинів, складів, точок збуту у країні-агресорі; зростання чутливості споживача до політики ведення бізнесу підприємством, рівня його допомоги у здобутті перемоги; та підвищила глобальну необхідність допомоги населенню, навіть у разі перспективи банкрутства та виходу із споживчого ринку країни та збільшення податкового тиску. А, також, у кінцевому підсумку привела до зменшення можливостей одержання державних замовлень, грандів, дотацій, квот.

Посилання

Haidei O.O. (2020). Upravlinnia zminamy na pidpryiemstvi [Management of changes in the enterprise]. Bulletin of the Berdyan University of Management and Business. Vol. 3 (19). pp. 71–75. [in Ukrainian]

Shubin O.O. (2013). Dykhotomiia vyznachennia stratehichnykh zmin u naukovomu dyskursi [Dichotomy of defining strategic changes in scientific discourse]. Strategy of economic development of Ukraine. Vol. 33, pp. 38–44. [in Ukrainian]

Anisimova L. (2019). Modeliuvannia protsesu formuvannia ta vyboru stratehii rozvytku pidpryiemstva [Modeling the process of formation and selection of the company's development strategy]. Visnyk Kyvskoho nats. University named after Taras Shevchenko. Vol. 128. [in Ukrainian]

Voronkova A.E. (2021). Stratehichni zminy yak bazys innovatsiinoho rozvytku pidpryiemstva [Strategic changes as a basis for innovative development of the enterprise]. Bulletin of SNU named after V. Dalya. Vol. 2 (173), pp. 134–139. [in Ukrainian]

Husieva O.Iu. (2016). Problemy upravlinnia stratehichnymy zminamy na vitchyznianykh pidpryiemstvakh [Problems of managing strategic changes at domestic enterprises]. Bulletin of the Nobel Committee. Form. Vol. 5. pp. 92–100. [in Ukrainian]

Pryimak N.S. Upravlinnia stratehichnymy zminamy na pidpryiemstvi [Management of strategic changes at the enterprise]. Global and National Economic Problems. Vol. 6, pp. 427–430. [in Ukrainian]

Sylkina Yu.O. (2021). Upravlinnia stratehichnymy zminamy na pidpryiemstvakh torhivli [Management of strategic changes at trade enterprises]. Innovative economy. All-Ukrainian scientific and industrial journal. Vol. 5(43), pp. 76–78. [in Ukrainian]

Rampersad, K. Khiubert. (2004). Universalna skhema pokaznykiv diialnosti. Yak dosiahnuty rezultativ [Universal chart of activity indicators. How the results are achieved]. Kyiv: Komprynt. [in Ukrainian]

Ofitsiinyi sait z opytuvanniamy kompanii «Somparably» [Official site with surveys of companies "Сomparably"]. Available at: https://www.comparably.com/competitors

Гайдей О.О. Управління змінами на підприємстві. Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. Економіка та управління підприємствами. 2020. № 3 (19). С. 71–75. URL: http://old.bumib.edu.ua/sites/default/files/visnyk/13-3-19-2012.pdf

Шубін О.О. Дихотомія визначення стратегічних змін у науковому дискурсі. Стратегія економічного розвитку України. 2013. № 33. С. 38–44. URL: https://ir.kneu.edu.ua/items/03a2d4fb-2243-4a5e-b004-a729d27cfb1b

Анісімова Л. Моделювання процесу формування та вибору стратегій розвитку підприємства. Вісник Київського нац. ун-ту ім. Тараса Шевченка. 2019. № 128.

Воронкова А.Е. Стратегічні зміни як базис інноваційного розвитку підприємства. Вісник СНУ ім. В. Даля. 2020. № 2 (173). С. 134–139.

Гусєва О.Ю. Проблеми управління стратегічними змінами на вітчизняних підприємствах. Бюлетень нобелівського ек. форуму. 2016. № 1(5). С. 92–100.

Приймак Н.С. Управління стратегічними змінами на підприємстві. Глобальні та національні проблеми економіки. 2015. № 6. С. 427–430.

Силкіна Ю.О. Управління стратегічними змінами на підприємствах торгівлі. Інноваційна економіка. Всеукраїнський науково-виробничий журнал. 2021. № 5 (43). С. 76–78.

Рамперсад, К. Хьюберт. Універсальна схема показників діяльності. Як досягнути результатів. Київ : «Компринт», 2024.

Офіційний сайт з опитуваннями компаній «Сomparably». URL: https://www.comparably.com/competitors

Переглядів статті: 62
Завантажень PDF: 30
Опубліковано
2024-06-24
Як цитувати
Бублик, Л. (2024). SWOT-АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ДП «АДІДАС-УКРАЇНА» ПІД ЧАС ЕСКАЛАЦІЇ ВІЙСЬКОВИХ ДІЙ В УКРАЇНІ. Економіка та суспільство, (64). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-64-4
Розділ
МЕНЕДЖМЕНТ