ДОСЛІДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ФОРМ ТА МЕТОДІВ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА: ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД
Анотація
В статті досліджено перспективні напрями удосконалення обслуговування гостей закладів ресторанного господарства, враховуючи сучасні інновації та досягнення науково-технічного прогресу. Проаналізовано міжнародний досвід впровадження в ресторани нових форм та методів обслуговування гостей. Нами досліджено думку респондентів – споживачів ресторанних послуг, щодо того наскільки для них важливими є відгуки про заклади харчування, на що вони орієнтуються при виборі ресторану, якому виду меню вони надають перевагу (паперовому чи електронному). Таким чином нами визначено, що саме необхідно впровадити або удосконалити в закладах ресторанного господарства, враховуючи вподобання споживачів. Така стратегія дозволить ресторанам бути більш клієнтоорієнтованими, що сприятиме підвищенню їх конкурентоспроможності. В статті наведено характеристику етапів замовлення, якщо страву було обрано за допомогою друкованого меню або скануванням QR-коду, або за допомогою електронного меню. Визначено переваги використання електронного меню, в порівнянні з іншими способами вибору страви.
Посилання
Борисова О.В. Показники ефективності інноваційної політики підприємств ресторанного господарства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : [зб. наук. праць]. Харків : ХДУХТ, Вип. 1 (2), 2009. С. 72–77.
Прилепа Н.В. Особливості розвитку інноваційних технологій у сфері ресторанного господарства. Вісник Хмельницького національного університету. 2016. № 4, Том 2. С. 212–215.
Мазаракі А.А., Благополучна Н.П., Гайовий І.І., Григоренко О.М., Литвиненко Т.Є. Організація обслуговування у підприємствах ресторанного господарства : підручник. Київ : КНТЕУ, 2005. 631 с.
Borysova O.V. (2009) Pokaznyky efektyvnosti innovatsiinoi polityky pidpryiemstv restorannoho hospodarstva [Indicators of the effectiveness of the innovative policy of restaurant enterprises]. Ekonomichna stratehiia i perspektyvy rozvytku sfery torhivli ta posluh, KhDUKhT, Kharkiv – Economic strategy and prospects for the development of trade and services, KhDUHT, Kharkiv, vol. 1 (2), pp. 72–77.
Prylepa N.V. (2016) Osoblyvosti rozvytku innovatsiinykh tekhnolohii u sferi restorannoho hospodarstva [Features of the development of innovative technologies in the field of restaurant business] Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu – Bulletin of the Khmelnytskyi National University, vol. 4, T. 2, pp. 212–215.
Mazaraki A.A., Blahopoluchna N.P., Haiovyi I.I., Hryhorenko O.M., Lytvynenko T.I. (2005) Orhanizatsiia obsluhovuvannia u pidpryiemstvakh restorannoho hospodarstva: pidruchnyk [Organization of service in restaurant enterprises: textbook]. Kyiv: KNTEU. (in Ukrainian)
Авторське право (c) 2024 Асьят Абрамова, Оксана Арпуль, Каріна Князь
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.