ЛОГІСТИЧНИЙ СЕРВІС ЯК КОМПЛЕКС ОБ’ЄДНАНИХ ПОСЛУГ

  • Вікторія Янковська Харківський інститут Приватного акціонерного товариства "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом" https://orcid.org/0000-0003-2588-3156
  • Іван Кононов Харківський інститут Приватного акціонерного товариства "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом" https://orcid.org/0000-0002-6627-9986
  • Сергій Янковський Харківський інститут Приватного акціонерного товариства "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом" https://orcid.org/0009-0005-2600-9008
Ключові слова: логістичний сервіс, логістика, менеджмент, управління підприємством, підприємство

Анотація

Стаття присвячена розкриттю сутності поняття «логістичний сервіс», як комплексу об’єднаних послуг. Проаналізовано теоретичні підходи до визначення поняття з точки зору різних авторів; досліджено головне питання, яке вирішує логістика у процесі надання послуг споживачам - визначення оптимального співвідношення між витратами на обслуговування та досягненням ефекту від нього; визначені об’єкти логістичного сервісу; опрацьовано поняття «логістичний сервіс» як галузь наукових досліджень; досліджені основні завдання комплексного логістичного обслуговування та подальші перспективи розвитку. Доведено, що перспективними напрямками розвитку логістичного сервісу в Україні можна назвати: розвиток мультимодальних перевезень, впровадження нових технологій, розвиток логістичних парків, зростання e-commerce.

Посилання

Мельникова К.В. Теоретичні принципи логістичного обслуговування споживачів. Видавничий дім "Гельветика". Економіка і суспільство. 2017. Випуск 8. С. 309–312. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/8_ukr/55.pdf (дата звернення: 07.05.2024).

Логістичний сервіс: сутність та особливості. URL: https://podillyanews.com/blogs/logistychnyj-servis-sutnist-ta-osoblyvosti/ (дата звернення: 07.05.2024).

Дудар Т. Г., Волошин Р. В. Основи логістики. Навчальний посібник. К.: Центр учбової літератури, 2012. 176 с.

Пономарьова Ю. В. Логістика: Навчальний посібник. К.: Центр навчальної літератури, 2003. 192 с.

Christopher M. (2022) Logistics and Supply Chain Management URL: https://www.ascdegreecollege.ac.in/wp-content/uploads/2020/12/Logistics_and_Supply_Chain_Management.pdf (Аccessed May 09, 2024).

Резнік Н.П., Півень А.В., Волошина О.П. Особливості логістичного сервісу. Вісник Хмельницького національного університету. 2021. № 3. С. 304–309.

Зубар Н. М., Григорак М. Ю. Логістика у ресторанному господарстві: навч. посіб. Київ: Центр навчальної літератури, 2010. 312 с. URL: http://b-ko.com/book_146.html (дата звернення: 08.05.2024).

Council of Logistics Management (2024) URL: https://scmedu.org/clm/ (Аccessed May 09, 2024).

Левковець П. Р. та ін. Системні аспекти вдосконалення логістичного сервісу. Вісник Кременчуцького державного політехнічного університету ім. М. Остроградського. 2008. Вип. 5 (58). Ч. 2. С. 108–111.

Крикавський Є. В., Чухрай Н. І., Чорнописька Н. В. Логістика: компендіум і практикум: навчальний посібник Київ: Кондор, 2006. 340 с.

Карпунь О. В. Управління якістю пасажирського сервісу в аеропорту. Логістичні концепції розвитку аеропортів / за заг. ред. М. Ю. Григорак. Київ: НАУ, 2017. С. 312–378.

Криворучко О. М. Поняття «логістичний сервіс» і «логістичне обслуговування». Економіка транспортного комплексу. 2019. Випуск 33. С. 31–44.

Льовкін Р.Р. Комерційна логістика: навчальний посібник. Київ: «Директ-Медіа». 2018. 205 с.

Гайдабрус Н.В. Аналіз сервісу як складової логістичного забезпечення інноваційної діяльності підприємства. Проблеми науки. 2013. № 2(146). С. 37–44.

Heskett, J. L.; N. A. Glaskowsky, Jr., and R. M. Ivie (1973), Business Logistics, 2. ed. (New York: The Ronald Press), pp.14-21.

Кучерова Я. (2014). Як ефективно організувати логістичний сервіс. Агробізнес сьогодні. 2014. 25 лютого. URL: http://agro-business.com.ua/agro/ekspertna-dumka/item/8174-iak-efektyvno-orhanizuvaty-lohistychnyi-servis.html (дата звернення: 09.05.2024).

Лазечко Х. Логістичний сервіс та його видова характеристика. Матеріали V Всеукраїнської студентської науково - технічної конференції «Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання» (Тернопіль, 19-20 квітня 2012 р.). Тернопіль, 2012. С. 58. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/13689/2/VseukrStud_20121v2_Lazechko_Kh-Lohistychnyi_servis_ta_yoho_58.pdf (дата звернення: 19.05.2024).

Melnykova K.V. (2017) Teoretychni pryntsypy lohistychnoho obsluhovuvannia spozhyvachiv [Theoretical principles of logistics customer service]. Vydavnychyi dim "Helvetyka". Ekonomika ta suspilstvo. vol. 8. рр. 309–312. Available at: https://economyandsociety.in.ua/journals/8_ukr/55.pdf (Аccessed May 07, 2024).

Lohistychnyi servis: sutnist ta osoblyvosti [Logistics service: essence and features]. Available at: https://podillyanews.com/blogs/logistychnyj-servis-sutnist-ta-osoblyvosti/ (Аccessed May 07, 2024).

Dudar T. H., Voloshyn R. V. (2012) Osnovy lohistyky. Navchalnyi posibnyk. [Basics of logistics] K.: Tsentr uchbovoi literatury, 176 р. (in Ukrainian).

Ponomarova Yu. V. (2003) Lohistyka: Navchalnyi posibnyk. [Logistics] K.: Tsentr navchalnoi literatury, 192 p. (in Ukrainian).

Christopher M. (2022) Logistics and Supply Chain Management URL: https://www.ascdegreecollege.ac.in/wp-content/uploads/2020/12/Logistics_and_Supply_Chain_Management.pdf (Аccessed May 09, 2024).

Reznik N.P., Piven A.V., Voloshyna O.P. (2021) Osoblyvosti lohistychnoho servisu. [Features of logistics service]. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. № 3. рр. 304-309.

Zubar N. M., Hryhorak M. Yu. (2010) Lohistyka u restorannomu hospodarstvi: navch. posib. [Logistics in the restaurant industry] Kyiv: Tsentr navchalnoi literatury, 2010. 312 p. (in Ukrainian).

Council of Logistics Management (2024) Available at: https://scmedu.org/clm/ (Аccessed May 09, 2024).

Levkovets P. R. ta in. (2008) Systemni aspekty vdoskonalennia lohistychnoho servisu. [Systemic aspects of logistics service improvement] Visnyk Kremenchutskoho derzhavnoho politekhnichnoho universytetu im. M. Ostrohradskoho. vol. 5 (58). Ch. 2. pp. 108–111.

Krykavskyi Ye. V., Chukhrai N. I., Chornopyska N. V. (2006) Lohistyka [Logistics]: kompendium i praktykum: navchalnyi posibnyk Kyiv: Kondor, 340 p. (in Ukrainian).

Karpun O. V. (2017) Upravlinnia yakistiu pasazhyrskoho servisu v aeroportu. Lohistychni kontseptsii rozvytku aeroportiv [Managing the quality of passenger service at the airport. Logistic concepts of airport development] / za zah. red. M. Yu. Hryhorak. Kyiv: NAU, pp. 312–378. (in Ukrainian).

Kryvoruchko O. M. (2019) Poniattia «lohistychnyi servis» i «lohistychne obsluhovuvannia» [Concepts of "logistics service" and "logistics service"]. Ekonomika transportnoho kompleksu. vol. 33. pp. 31–44.

Lovkin R.R. (2018) Komertsiina lohistyka: navchalnyi posibnyk. [Commercial logistics: a study guide] Kyiv: «Dyrekt-Media». 205 p. (in Ukrainian).

Haidabrus N.V. (2013) Analiz servisu yak skladovoi lohistychnoho zabezpechennia innovatsiinoi diialnosti pidpryiemstva. [Analysis of the service as a component of logistical support of the enterprise's innovative activity]. Problemy nauky. № 2(146). pp. 37–44.

Heskett, J. L.; N. A. Glaskowsky, Jr., and R. M. Ivie (1973), Business Logistics, 2. ed. (New York: The Ronald Press), pp.14–21.

Kucherova Ya. (2014) Yak efektyvno orhanizuvaty lohistychnyi servis. [How to effectively organize a logistics service] Ahrobiznes sohodni. Available at: http://agro-business.com.ua/agro/ekspertna-dumka/item/8174-iak-efektyvno-orhanizuvaty-lohistychnyi-servis.html (Аccessed May 09, 2024).

Lazechko Kh. (2012) Lohistychnyi servis ta yoho vydova kharakterystyka. [Logistics service and its characteristics.]. Materialy V Vseukrainskoi studentskoi naukovo - tekhnichnoi konferentsii «Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia» (Ternopil, April 19nd - 20rd, 2012). Ternopil, p. 58. (in Ukrainian).

Переглядів статті: 29
Завантажень PDF: 13
Опубліковано
2024-05-27
Як цитувати
Янковська, В., Кононов, І., & Янковський, С. (2024). ЛОГІСТИЧНИЙ СЕРВІС ЯК КОМПЛЕКС ОБ’ЄДНАНИХ ПОСЛУГ. Економіка та суспільство, (63). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-63-98
Розділ
МЕНЕДЖМЕНТ