ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ БЮДЖЕТІВ МАРКЕТИНГУ НА РИНКУ В2С E-COMMERCE

Ключові слова: маркетингові бюджети, B2C продажі, ефективність маркетингу, аналітика даних, персоналізація контенту

Анотація

У статті розглянуто підходи до підвищення ефективності бюджетів маркетингу на ринку B2C продаж. Визначено, що в сучасних умовах розвитку електронної комерції важливо оптимізувати витрати на маркетингові заходи, для досягнення максимального значення показника ROI. Основною метою дослідження є аналізі сучасних методів планування та розподілу маркетингових бюджетів, а також виявленні найефективніших стратегій для залучення та утримання клієнтів. Досліджено сучасні інструменти та канали маркетингу, такі як контекстна реклама, SEO, SMM, email-маркетинг та програматик-реклама. Розглянуто особливості аналітики даних для оцінювання ефективності маркетингових заходів та прийняття рішень на основі отриманих даних. Досліджено принципи застосування різних маркетингових стратегій, що дозволяють оптимізувати витрати та підвищити результативність маркетингових заходів. Розглянуто особливості персоналізації контенту, автоматизації маркетингових процесів та використання штучного інтелекту для покращення таргетингу та взаємодії з клієнтами. Визначено тенденції розвитку ринку B2C e-commerce в контексті впливу нових технологій на маркетингові стратегії.

Посилання

Дзямулич М. І., Фадєєва І. Г., Шматковська Т. О. Промисловий інтернет речей та його застосування у бізнес-процесах. Економічний форум. 2021. № 3. С. 54–59.

Дзямулич М. І., Шматковська Т. О., Борисюк О. В. Великі дані та їх роль у формуванні цифрової економіки. Галицький економічний вісник. 2021. Том 70. №3. С. 16–21.

Шматковська Т. О., Дзямулич М. І. Сучасні інформаційні та комунікаційні технології в професійній діяльності у системі нових тенденцій цифровізації економіки. Економічні науки. Серія «Регіональна економіка». 2021. № 18(71). С. 248–255.

Шматковська Т. О., Стащук О. В., Дзямулич М. І. Великі дані та бізнес-моделювання економічних систем. Ефективна економіка. 2021. №5.

2023 Annual marketing report. Nielsen: web-site. URL: https://www.nielsen.com/insights/2023/need-for-consistent-measurement-2023-nielsen-annual-marketing-report (дата звернення 10.05.2024).

Johnson J. L., Lee R. P. W., Saini A., & Grohmann B. Market-focused strategic flexibility: Conceptual advances and an integrative model. Journal of the academy of marketing science. 2003. Vol. 31(1). pp. 74–89.

Lytvyn L., Hryhoruk A., Verbivska L., Poprotskyy O., Medynska T., Pelekh O. Entrepreneurship Transformation in the Context of the Digitization of Business Processes. Postmodern Openings. 2022. vol. 13(2). pp. 396–408.

Nestle Annual Report 2023. Nestle: web-site. URL: https://www.nestle.com/investors/annual-report (дата звернення 10.05.2024).

Watson G. F., Worm S., Palmatier R. W., & Ganesan S. The evolution of marketing channels: Trends and research directions. Journal of Retailing. 2015. Vol. 91(4), pp. 546–568.

Dziamulych M. I., Fadieieva I. H., Shmatkovska T. O. (2021) Promyslovyi internet rechei ta yoho zastosuvannia u biznes-protsesakh [Industrial Internet of Things and its application in business processes]. Ekonomichnyi forum, no 3, pp. 54–59.

Dziamulych, M. I., Shmatkovska, T. O., & Borysiuk, O. V. (2021). Velyki dani ta yikh rol u formuvanni tsyfrovoi ekonomiky [Big data and its role in shaping the digital economy]. Galytskyi ekonomichnyi visnyk, vol. 70(3), pp. 16–21 (in Ukrainian).

Shmatkovska, T. O., & Dziamulych, M. I. (2021). Suchasni informatsiini ta komunikatsiini tekhnologii v profesiinii diialnosti u systemi novykh tendentsii tsyfrovizatsii ekonomiky [Modern information and communication technologies in professional activity in the system of new trends in digitalization of the economy]. Ekonomichni nauky. Seria “Regionalna ekonomika”, vol. 18(71), pp. 248–255 (in Ukrainian).

Shmatkovska, T. O., Stashchuk, O. V., & Dziamulych, M. I. (2021). Velyki dani ta bisnes-modeliuvannia ekonomichnykh system [Big data and business modeling of economic systems]. Efektyvna ekonomka, vol. 5 (in Ukrainian).

2023 Annual marketing report. (2024). Nielsen : web-site. Available at: https://www.nielsen.com/insights/2023/need-for-consistent-measurement-2023-nielsen-annual-marketing-report (accessed May 10, 2024).

Johnson, J. L., Lee, R. P. W., Saini, A., & Grohmann, B. (2003). Market-focused strategic flexibility: Conceptual advances and an integrative model. Journal of the academy of marketing science, vol. 31(1), pp. 74–89.

Lytvyn, L., Hryhoruk, A., Verbivska, L., Poprotskyy, O., Medynska, T., & Pelekh, O. (2022). Entrepreneurship Transformation in the Context of the Digitization of Business Processes. Postmodern Openings, vol. 13(2), pp. 396–408.

Nestle Annual Report 2023. Nestle: web-site. Available at: https://www.nestle.com/investors/annual-report (accessed May 10, 2024).

Watson, G. F., Worm, S., Palmatier, R. W., & Ganesan, S. (2015). The evolution of marketing channels: Trends and research directions. Journal of Retailing, vol. 91(4), pp. 546–568.

Переглядів статті: 26
Завантажень PDF: 16
Опубліковано
2024-05-27
Як цитувати
Свєтайло, А. (2024). ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ БЮДЖЕТІВ МАРКЕТИНГУ НА РИНКУ В2С E-COMMERCE. Економіка та суспільство, (63). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-63-42
Розділ
МАРКЕТИНГ