ВЕРИФІКАЦІЯ ЦИФРОВИХ ЗМІ ЯК МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТУ В КОНТЕКСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ РЕГІОНУ
Анотація
Стаття присвячена актуальним питанням цифровізації, яка торкнулася ЗМІ, в тому числі регіональних, які в результаті оцифровування набувають актуальності як цифрового інструменту маркетингу в формуванні планів та стратегій регіонального розвитку. Підкреслено міжнародний інтерес і підтримку оцифровування комунікації місцевих ЗМІ в Україні. Окреслено роль маркетингу та комунікації як інструменту маркетингу в цьому процесі, в тому числі цифрових ЗМІ. Визначено, напрями впливу на процес діджиталізації ЗМІ, зокрема це: стійкий запит споживачів, які звикли отримувати будь-яку інформацію з цифрових джерел; політика держави щодо цифровізації суспільного, економічного, політичного, культурного тощо устрою; активна підтримка міжнародною спільнотою та організаціями. Встановлено, що цифрові ЗМІ доцільно верифікувати і використовувати як комунікаційну складову маркетингу.
Посилання
. Пашкевич М.С., Шагоян С. М. Розвиток регіонів та формування регіональної політики на основі міжнародних кластерних утворень в умовах глобалізації. Ефективна економіка. 2022. № 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=10045 (дата звернення: 27.05.2024).
Кайнова, Т.В. Маркетинг регіону як фактор інноваційного розвитку. Академічний огляд. 2014. № 2. С. 85–90.
Гвоздєв В. Медіаконвергенція як чинник трансформацій ЗМІ та їхньої аудиторії. Освіта регіону: Політологія. Психологія комунікацій: укр. наук. Журн. 2012. № 4. С. 164–168.
ЗМІ як діалогова платформа для обговорення важливих для громади питань»: 2-ий модуль школи з підвищення кваліфікації для представників незалежних регіональних ЗМІ. URL: https://www.osce.org/uk/project-coordinator-in-ukraine/458617 (дата звернення 20.05.2024)
Якубовська Н.В. Цифрові комунікації в діджиталізації ринків. Via Economica. 2023. № 3. С. 120–125.
Громада у смартфоні. Три цифрові інструменти для розвитку громад і регіонів. URL: https://www.ukrinform.ua/rubric-polytics/3816860-gromada-u-smartfoni-tri-cifrovi-instrumenti-dla-rozvitku-gromad-i-regioniv.htm (дата звернення: 25.05.2024)
Pashkevych, M. and Shahoyan, S. (2022) Regional development and shaping regional policy based on international cluster formations in the conditions of globalization. Efektyvna ekonomika, [Online], vol. 2, Аvailable at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=10045 (аccessed 27 May 2024)
Kainova, T. V. (2014) Marketynh rehionu yak faktor innovatsiinoho rozvytku [Marketing of the region as a factor of innovative development]. Akademichnyi ohliad, vol. 2, рр. 85–90.
Hvozdiev V. (2012) Mediakonverhentsiia yak chynnyk transformatsii ZMI ta yikhnoi audytorii [Media convergence as a factor in the transformation of mass media and their audience]. Osvita rehionu: Politolohiia. Psykholohiia komunikatsii: ukr. nauk. Zhurn. vol. 4. рр. 164–168.
ZMI yak dialohova platforma dlia obhovorennia vazhlyvykh dlia hromady pytan»: 2-yi modul shkoly z pidvyshchennia kvalifikatsii dlia predstavnykiv nezalezhnykh rehionalnykh ZMI [. Mass media as a dialogue platform for discussing issues important to the community": 2nd module of the training school for representatives of independent regional mass media]. Available at: https://www.osce.org/uk/project-coordinator-in-ukraine/458617 (accessed May 20, 2024)
Yakubovska N.V. (2023) Tsyfrovi komunikatsii v didzhytalizatsii rynkiv [Digital communications in the digitalization of markets]. Via Economica, vol. 3, рр. 120–125.
Hromada u smartfoni. Try tsyfrovi instrumenty dlia rozvytku hromad i rehioniv [Community in a smartphone. Three digital tools for the development of communities and regions]. Available at: https://www.ukrinform.ua/rubric-polytics/3816860-gromada-u-smartfoni-tri-cifrovi-instrumenti-dla-rozvitku-gromad-i-regioniv.htm (accessed May 20, 2024).
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.