ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВ ЕЛЕКТРОННОЇ ТОРГІВЛІ В УМОВАХ ВПЛИВУ СУЧАСНИХ ЗАГРОЗ
Анотація
Метою дослідження є характеристика особливостей забезпечення економічної безпеки підприємств електронної торгівлі в умовах сучасних загроз. Доведено, що електронна комерція стала невід'ємним компонентом глобальної торгівлі та комерції, представляючи значну частину економічної діяльності у всьому світі. Виокремлено сучасні загрози в системі забезпечення економічної безпеки підприємства електронної торгівлі. Визначено, що система управління економічною безпекою повинна використовувати цілісний підхід, який включає не лише технологічні гарантії, а й організаційну стійкість та співпрацю зацікавлених сторін. Охарактеризовано дії суб’єктів економічної безпеки в контексті протидії основним загрозам. Встановлено, що ігнорування негативного впливу сучасних загроз на економічну безпеку підприємств електронної торгівлі може мати тяжкі наслідки, які загрожують їх діяльності, репутації та довгостроковій життєздатності.
Посилання
Toska, A., Fetai, B. (2023). The impact of e-commerce on the economic growth of the Western Balkan countries: A panel data analysis. International Journal of Sustainable Development and Planning, vol. 18, no. 3, pp. 935–941 [in English]
Bondarenko, A.F., Zakharkina, L.S., Syhyda, L.O., Saher, L.Y. (2020). The economic and marketing attractiveness of countries: Measurement and positioning in terms of economic security. International Journal of Sustainable Development and Planning, vol. 15, No. 4, pp. 439–449 [in English]
Marmullaku, B., Fetai, B., Arifi, A. (2020). Education and its impact in economic growth in lower middle income countries. Journal Global Policy and Governance, vol.9(1): pp.79–91. [in English]
Bilan, Y., Lyeonov, S., Lyulyov, O., Pimonenko, T. (2019). Brand management and macroeconomic stability of the country. Polish Journal of Management Studies, vol.19(2): pp.61–74. [in English]
Aldaas, A. (2021). A study on electronic payments and economic growth. Global evidences. Accounting, vol.7(2): pp.409–414. [in English]
Kolisnychenko, T., Sefikhanova, K., Kapral, O., Karpenko, V., Sylkin, O. (2023). Development of an algorithm for Internet marketing strategy implementation: A case study in the EU hotel and restaurant sector. Ingénierie des Systèmes d’Information, vol. 28, No. 6, pp. 1549–1556 [in English]
Fátima, F., Gonçalves, A., Sandrina, T. (2021). Information technology adoption on digital marketing: A literature review. Informatics. vol.8(4): P.74. [in English]
Oyewole, O.S., Gambo, J., Abba, M., Onuh, M.E. (2013). Electronic payment system and economic growth: A review of transition to cashless economy in Nigeria. International Journal of Scientific Engineering and Technology, vol.2(9): pp.913–918. [in English]
Gadde, S., Rao, G.S., Veesam, V.S., Yarlagadda, M., Patibandla, R.S.M.L. (2023). Secure data sharing in cloud computing: A comprehensive survey of two-factor authentication and cryptographic solutions. Ingénierie des Systèmes d’Information, Vol. 28, No. 6, pp. 1467–1477 [in English]
Karine, H.A.J.I. (2021). E-commerce development in rural and remote areas of BRICS countries. Journal of Integrative Agriculture, vol.20(4): pp.979–997. [in English]
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.