ВПЛИВ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ: АНАЛІЗ ТЕНДЕНЦІЙ І ВИКЛИКІВ
Анотація
Стаття аналізує зміни, що відбулися в стратегіях маркетингу через використання новітніх технологій. Переваги та виклики, пов'язані із застосуванням інформаційних технологій в маркетингових стратегіях, ретельно аналізуються для розкриття їхнього впливу на ефективність підприємств. Висвітлено важливі технологічні інновації, такі як аналітика даних, соціальні мережі та електронна комерція, які формують сучасний ландшафт маркетингу. Дослідження також детально розглядає виклики, що виникають у зв'язку зі зростанням використання інформаційних технологій в маркетингу. Зокрема, висвітлено питання щодо конфіденційності даних та етичних аспектів використання технологій у маркетингових практиках. Розглядається важливість адаптації стратегій маркетингу до швидко змінного технологічного середовища для забезпечення конкурентоспроможності. Мета даного дослідження полягає в докладному вивченні впливу інформаційних технологій на стратегії маркетингу та виявленні ключових тенденцій та викликів, що виникають в сучасному бізнес-середовищі. Дослідження спрямоване на аналіз змін в маркетингових підходах та стратегіях, обумовлених використанням новітніх технологій, які зазнали широкого застосування в корпоративному секторі.
Посилання
Білоусько Т. Інформаційні технології в маркетинговій діяльності. Економіка та суспільство, 2023. №53. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2660/2576 (дата звернення: 12.02.2024).
Лікарчук Н. et al. Сучасні тенденції та актуальні проблеми підготовки менеджера маркетингових комунікацій. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, 2022. № 1(42). С. 522–528
Лужаниця Н. Д., Костинець Ю. В. Використання сучасних інформаційних комп‘ютерних технологій, як головна умова прийняття ефективних маркетингових рішень. Актуальні проблеми економіки, 2020. № 11 (232). С. 81–87.
Оксанич А. П., Петренко В. Р., Костенко О. П. Інформаційні системи і технології маркетингу. Київ: «Видавничий дім «Професіонал», 2018. 320 с.
Проскурніна Н. Штучний інтелект у маркетинговій діяльності. Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право, 2020. № 4. С. 129–140.
Armstrong G. et al. Principles of Marketing. Pearson, 2023. 760 р.
Chandra S., Verma S., Lim W. M., Kumar S., Donthu N. Personalization in personalized marketing: Trends and ways forward. Psychology & Marketin, 2022. № 39. P. 1529–1562.
Hill R. Social Media Marketing 2024: Mastering New Trends & Strategies for Online Success. Independently published, 2023. 100 p.
Kotler P., Kartajaya H., Setiawan I. Marketing 6.0: The Future Is Immersive. Wiley, 2023. 256 р.
Kurz M. The Market Power of Technology: Understanding the Second Gilded Age. Columbia University Press, 2023. 456 р.
Leonardich M. Succeeding In Information Technology: Tips and Strategies To Be An IT Superstar. selfpublishing.com, 2023. 137 р.
Levinson J., Levinson J., Levinson A. Guerilla Marketing: Easy and Inexpensive Strategies for Making Big Profits from Your Small Business. Houghton Mifflin, 2007. 384 p.
Likarchuk N. et al. Impression Marketing as a Tool for Building Emotional Connections in the Public Administration Sphere. Studies in Media and Communication, 2022. Vol 10, № 1. P. 9¬16
Murray A. Information Technology Law: The Law and Society. Oxford University Press, 2023. 733 р.
Smith D. Practical Marketing Essentials. Association of Marketing Leadership & Rigor, 2022. 409 р.
Bilousko, T. (2023) Informatsiini tekhnolohii v marketynhovii diialnosti [Information technologies in marketing activity]. Ekonomika ta suspilstvo, №53. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2660/2576 (accesse: 12.02.2024).
Likarchuk, N. et al. (2022) Suchasni tendentsii ta aktualni problemy pidhotovky menedzhera marketynhovykh komunikatsii [Modern trends and actual problems of marketing communications manager training]. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, № 1(42), pp. 522–528
Luzhanytsia, N. D., Kostynets Yu. V. (2020) Vykorystannia suchasnykh informatsiinykh komp‘iuternykh tekhnolohii, yak holovna umova pryiniattia efektyvnykh marketynhovykh rishen [The use of modern informational computer technologies as the main condition for making effective marketing decisions]. Aktualni problemy ekonomiky, № 11 (232), pp. 81–87.
Oksanych, A. P., Petrenko, V. R., Kostenko, O. P. (2018) Informatsiini systemy i tekhnolohii marketynhu [Information systems and marketing technologies]. Kyiv: «Vydavnychyi dim «Profesional», 320 p.
Proskurnina, N. (2020) Shtuchnyi intelekt u marketynhovii diialnosti [Artificial intelligence in marketing activities]. Zovnishnia torhivlia: ekonomika, finansy, pravo, № 4, pp. 129–140.
Armstrong, G. et al. (2023) Principles of Marketing. Pearson, 760 р.
Chandra, S., Verma, S., Lim, W. M., Kumar, S., Donthu, N. (2022) Personalization in personalized marketing: Trends and ways forward. Psychology & Marketin, № 39, P. 1529–1562.
Hill, R. (2023) Social Media Marketing 2024: Mastering New Trends & Strategies for Online Success. Independently published, 100 p.
Kotler, P., Kartajaya, H., Setiawan, I. (2023) Marketing 6.0: The Future Is Immersive. Wiley, 256 р.
Kurz, M. (2023) The Market Power of Technology: Understanding the Second Gilded Age. Columbia University Press, 456 р.
Leonardich, M. (2023) Succeeding In Information Technology: Tips and Strategies To Be An IT Superstar. selfpublishing.com, 137 р.
Levinson, J., Levinson J., Levinson A. (2007) Guerilla Marketing: Easy and Inexpensive Strategies for Making Big Profits from Your Small Business. Houghton Mifflin, 384 p.
Likarchuk, N. et al. (2022) Impression Marketing as a Tool for Building Emotional Connections in the Public Administration Sphere. Studies in Media and Communication, Vol 10, № 1, P. 9-16
Murray, A. (2023) Information Technology Law: The Law and Society. Oxford University Press, 733 р.
Smith, D. (2022) Practical Marketing Essentials. Association of Marketing Leadership & Rigor, 409 р.