УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ ЧЕРЕЗ ПОЛІПШЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ

Ключові слова: сфера гостинності, комунікаційні процеси, система управління, бізнес, удосконалення

Анотація

Статтю присвячено дослідженню методології удосконалення системи управління закладом готельно-ресторанного бізнесу шляхом поліпшення комунікаційних процесів. Основну увагу зосереджено на вивченні сучасних інструментів комунікаційного процесу в системах: 1) внутрішньо підприємницькі комунікації; 2) система підприємство - потенційні і реальні клієнти; 3) підприємство – контролюючі органи; 4) підприємство- партнери. В процесі дослідження виокремлено ефекти від впровадження інноваційних технологій в частині створення сучасної комунікаційної інфраструктури в підприємств сфери гостинності. Виявлено цільову спрямованість цифровізації комунікаційних технологій зорієнтовану як на задоволення потреб клієнта, на отримання економічного, екологічного та соціального ефекту для підприємств, так і на забезпечення прозорості бізнесу та співпрацю в межах зв’язків підприємство – держава – соціальна сфера. Відмічено, що цифрові комунікації надають можливість на персоналізоване обслуговування кожного гостя, виходячи із його вподобань та поточних потреб. Більш важливим є спроможність підприємств готельно-ресторанного бізнесу бути на зв’язку із потенційним та реальним гостем цілодобово і без перерв. Соціальні медіа та соціальні мережі є інформаційним ресурсом та підприємницькою площадкою для діяльності в умовах вільної конкуренції. Широкий інформаційних простір та відкриті джерела комунікації потребують якісного захисту персональних даних. Захист персональних даних клієнтів є вимогою до роботи готелів та ресторанів. Тому, в процесі планування витрат слід значну частку спрямовувати на кібербезпеку комунікаційних систем. Завдяки комунікаційним каналам, що створюються на базі цифрових технологій та штучного інтелекту система управління підприємства набуває нового виміру.

Посилання

Про затвердження Національної економічної стратегії на період до 2030 року: Постанова Кабінету Міністрів України №179 від 03.03.2021 р. URL: https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zatverdzhennya-nacionalnoyi-eko-a179

Бабчинська О.І. Комунікаційний процес в управлінні: основні положення. Ефективна економіка. 2018. №9. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/9_2018/51.pdf

Громова О.В., Оробінский О.С. Комунікаційна політика в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства. Приазовський економічний вісник. 2019. Вип. 6(17). С. 118-121

Тищенко, С. (2021). Цифрові технології в індустрії гостинності. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, (7), 131-139. https://doi.org/10.32851/2708-0366/2021.7.16

Pro zatverdzhennia Natsionalnoi ekonomichnoi stratehii na period do 2030 roku [On the approval of the National Economic Strategy for the period until 2030]. Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine No. 179 dated 03.03.2021. Available at: https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zatverdzhennya-nacionalnoyi-eko-a179 (accessed October 10, 2023).

Babchynska O.I. (2018) Komunikatsiinyi protses v upravlinni: osnovni polozhennia [Communication process in management: basic provisions]. Efektyvna Ekonomika, no 9. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/9_2018/51.pdf (accessed October 11, 2023).

Hromova O.V., Orobinskyi O.S. (2019) Komunikatsiina polityka v systemi upravlinnia zovnishnoekonomichnoiu diialnistiu pidpryiemstva [Communication policy in the management system of the enterprise's foreign economic activity] Pryazovskyi ekonomichnyi visnyk. No 6(17). pp. 118-121

Tyshchenko, S. (2021). Tsyfrovi tekhnolohii v industrii hostynnosti [Digital technologies in the hospitality industry]. Tavriiskyi naukovyi visnyk. Seriia: Ekonomika, no 7. pp. 131-139. Available at: https://doi.org/10.32851/2708-0366/2021.7.16 (accessed October 11, 2023).

Переглядів статті: 93
Завантажень PDF: 50
Опубліковано
2023-10-31
Як цитувати
Фостолович , В., Павлова, С., & Гуртовий, Ю. (2023). УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ ЧЕРЕЗ ПОЛІПШЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ. Економіка та суспільство, (56). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-56-114
Розділ
ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА