DIGITAL-МАРКЕТИНГ У ДІЯЛЬНОСТІ ВИРОБНИКІВ ЦЕМЕНТУ

Ключові слова: digital-маркетинг, виробники цементу, email-маркетинг, SEO-оптимізація, платна інтернет-реклама, контент-маркетинг, інфлюенс-маркетинг, мобільний маркетинг, SMM-маркетинг

Анотація

У статті проаналізовано особливості використання основних видів digital-маркетингу у діяльності вітчизняних виробників цементу. Проведено аналіз публікацій щодо виділення основних каналів digital-маркетингу та специфіки їх застосування у різних галузях промисловості. Виділено загальні тенденції у використанні таких видів digital-маркетингу, як email-маркетинг, пошукова SЕО-оптимізація сайтів, пошуковий маркетинг SEM, контент-маркетинг, інфлуенс-маркетинг, SMM-маркетинг, мобільний маркетинг у діяльності виробників цементу. Встановлено, що виробники цементу найбільш активно використовують email-маркетинг, контент-маркетинг та SEO-оптимізацію для підвищення своєї видимості та формування позитивного іміджу. При цьому платна реклама, інфлюенс-маркетинг та мобільний маркетинг практично не застосовуються вітчизняними виробниками цементу.

Посилання

Adriwati Anita, Heny Handayani. Business Analysis of Micro Enterprises Sector: Social Media Digital Marketing Approach. The 4th International Conference on Governance, Public Administration, and Social Science. KnE Life Sciences. 2023. P. 604–618. URL: https://knepublishing.com/index.php/KnE-Social/article/view/13576

Вдовічена О.Г., Дюгованець О.М., Чернова І.В. Digital-маркетинг як інструмент ефективності та конкурентоспроможності сучасного бізнесу: особливості та перспективи впровадження в Україні. Бізнес-інформ. 2023. № 7. С. 219 – 224. URL: http://eprints.zu.edu.ua/37865/1/business-inform-2023-7-pages-219_224.pdf

Виноградова О.В., Недопако Н.М. Digital маркетинг: еволюція розвитку в Україні. Економічний вісник НТУУ «Київський політехнічний інститут». 2021. №18. С. 103 – 108. URL: https://ev.fmm.kpi.ua/article/view/240678/238987

Мушка Д.В., Бондаренко В.М. , Попадинець Н.М. Сутність та еволюція digital-маркетингу. Регіональна економіка. 2021. №2. URL: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2021-2-18

Офіційний сайт Cemark A CRH Company. URL: https://cemark.ua/

Офіційний сайт асоціації виробників цементу в Україні «Укрцемент». URL: https://ukrcement.com.ua/

Офіційний сайт ПрАТ «Дікергофф Цемент Україна». URL: https://www.dyckerhoff.com.ua/

Офіційний сайт ПрАТ «Івано-Франківський цемент». URL: https://www.ifcem.if.ua/

Офіційний сайт ПрАТ «Кривий Ріг Цемент». URL: https://krcement.com/

Платформа PageSpeed Insights. URL: https://pagespeed.web.dev/analysis

Продіус О.І., Донецкова В.А. Інструменти digital-маркетингу у комплексному просуванні. Economic journal Odessa polytechnic university. 2022. № 1(19). С. 56 – 63. URL: http://dspace.op.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/13586/1/56.pdf

Солнцев С.О., Грібініченко О.П. Особливості digital-маркетингу на промисловому ринку побутової хімії. Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». 2018. № 15. URL: https://ev.fmm.kpi.ua/article/view/139966/137025.

Що потрібно знати про інтернет-маркетинг? Як перевірити ефективність веб-сайту. URL: https://support.google.com/google-ads/answer/6227215?hl=uk&ref_topic=6231194&sjid=13322058297149119682-EU

Adriwati, Anita, Heny, Handayani (2023). Business Analysis of Micro Enterprises Sector: Social Media Digital Marketing Approach. The 4th International Conference on Governance, Public Administration, and Social Science. KnE Life Sciences, 604–618. URL: https://knepublishing.com/index.php/KnE-Social/article/view/13576

Vdovichena, O.H., Diuhovanets, O.M., Chernova, I.V. (2023). Digital-marketynh yak instrument efektyvnosti ta konkurentospromozhnosti suchasnoho biznesu: osoblyvosti ta perspektyvy vprovadzhennia v Ukraini [Digital marketing as a tool for efficiency and competitiveness of modern business: features and prospects for implementation in Ukraine]. Biznes-inform, 7, 219 – 224. URL: http://eprints.zu.edu.ua/37865/1/business-inform-2023-7-pages-219_224.pdf [in Ukrainian].

Vynohradova, O.V., Nedopako, N.M. (2021). Digital marketynh: evoliutsiia rozvytku v Ukraini [Digital marketing: the evolution of development in Ukraine.]. Ekonomichnyi visnyk NTUU «Kyivskyi politekhnichnyi instytut», 18, 103 – 108. URL: https://ev.fmm.kpi.ua/article/view/240678/238987 [in Ukrainian].

Mushka, D.V., Bondarenko, V.M., Popadynets, N.M. (2021). Sutnist ta evoliutsiia digital-marketynhu [The essence and evolution of digital marketing]. Rehionalna ekonomika, 2. URL: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2021-2-18 [in Ukrainian].

Ofitsiinyi sait [Official website Cemark A CRH Company.] URL: https://cemark.ua/.

Ofitsiinyi sait asotsiatsii vyrobnykiv tsementu v Ukraini «Ukrtsement». [The official website of Ukrcement, the association of cement producers in Ukraine.] URL: https://ukrcement.com.ua/.

Ofitsiinyi sait PrAT «Dikerhoff Tsement Ukraina» [Official website of PJSC Dickergoff Cement Ukraine.] URL: https://www.dyckerhoff.com.ua/.

Ofitsiinyi sait PrAT «Dikerhoff Tsement Ukraina» [Official website of PJSC Ivano-Frankivsk Cement.] URL: https://www.ifcem.if.ua/.

Ofitsiinyi sait PrAT «Kryvyi Rih Tsement». [The official website of PJSC Kryvyi Rih Cement] URL: URL: https://krcement.com/.

Платформа [Platform PageSpeed Insights.] URL: https://pagespeed.web.dev/analysis

Prodius, O.I., Donetskova, V.A. (2022). Instrumenty digital-marketynhu u kompleksnomu prosuvanni [Digital marketing tools in integrated promotion]. Economic journal Odessa polytechnic university, 1 (19), 56 – 63. URL: http://dspace.op.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/13586/1/56.pdf [in Ukrainian].

Solntsev, S.O., Hribinichenko, O.P. (2018). Osoblyvosti digital-marketynhu na promyslovomu rynku pobutovoi khimii [Features of digital marketing in the industrial market of household chemicals.]. Ekonomichnyi visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu Ukrainy «Kyivskyi politekhnichnyi instytut», 15. URL: https://ev.fmm.kpi.ua/article/view/139966/137025 [in Ukrainian].

What do you need to know about online marketing? How to check the effectiveness of a website. URL: https://support.google.com/google-ads/answer/6227215?hl=uk&ref_topic=6231194&sjid=13322058297149119682-EU.

Переглядів статті: 50
Завантажень PDF: 29
Опубліковано
2023-10-31
Як цитувати
Бенчук, С., Машта, Н., & Дейнега, І. (2023). DIGITAL-МАРКЕТИНГ У ДІЯЛЬНОСТІ ВИРОБНИКІВ ЦЕМЕНТУ. Економіка та суспільство, (56). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-56-100
Розділ
МАРКЕТИНГ