КРОСКУЛЬТУРНІ КОМУНІКАЦІЇ У ФОРМУВАННІ КОРПОРАТИВНОГО БРЕНДУ
Анотація
У статті досліджено та концептуально окреслено роль та місце кроскультурних комунікацій в процесі управління корпоративним брендингом. Методологічно обґрунтовано доцільність визначення, побудови та застосування кроскультурного концепту у теорії та практиці корпоративного брендингу. Запропоновано компаративний аналіз концепцій бренд-менеджменту в контексті кроскультурної комунікативної взаємодії. Представлено взаємопов’язані елементи процесу наукового дослідження чинників зовнішнього маркетингового середовища та його безпосереднього впливу засобами брендингу як інтегрального інструменту формування оперативних та стратегічних маркетингових планів в контексті імплементації кроскультурних комунікацій на зовнішніх цільових ринках. Визначальним чинником забезпечення комерційного успіху функціонування підприємства в умовах висококонкурентного світового ринку визначено систему чинників формування кроскультурних комунікацій.
Посилання
Hofstede G., McCrae R. Culture and personality revisited: Linking traits and dimensions of culture. Cross-Cultural Research, 2004. P. 38, 52-88 p.
Holden N. J. (2004). Why marketers need a new concept of culture for the global knowledge economy. International Marketing Review. 2004. Vol. 21. No. 6, pp. 563–572.
Huntington S.The Clash of Civilizations and Remaking of World Order. New York: Simon and Schuster. 1996.
Lewis, R.D. (1996) When Cultures Collide. Managing Successfully across Cultures. London: Nicholas Brealey Publishing.
Nonaka I., Takeuchi H. The knowledge-creating company. New York: Oxford University Press. 1995.
Trompenaars, F.& Hampden-Turner, C. (1998) Riding the Waves of Culture: Understanding Diversity in Global Business. London: Nicholas Brealey Publishing..
Джефкінс Ф. Реклама : [практ. посіб.] / пер. з 4-го англ. вид., доповнення і ред. Д. Ядіна. Київ : Т-во «Знання», 2001. 456 с.
Котлер Ф., Пферч В. Бренд-менеджмент в В2В-сфері / пер. з англ. Е. В. Виноградової. Київ : Вершина, 2007. 432 с.
Райс Е., Траут Дж. Маркетингові війни / пер. з англ. І. Коберник. Київ : Companion Group, 2006. 256 с.
Тодорова Н. Крос-культурний менеджмент / Н. Тодорова. Донецьк : ДонНТУ, 2008. 330 с.
Hofstede G., McCrae R. Culture and personality revisited: Linking traits and dimensions of culture. Cross-Cultural Research, 2004. P. 38, 52-88 p.
Holden N. J. (2004). Why marketers need a new concept of culture for the global knowledge economy. International Marketing Review. 2004. Vol. 21. No. 6, pp. 563–572.
Huntington S. The Clash of Civilizations and Remaking of World Order. New York: Simon and Schuster. 1996.
Lewis, R.D. (1996) When Cultures Collide. Managing Successfully across Cultures. London: Nicholas Brealey Publishing.
Nonaka I., Takeuchi H. The knowledge-creating company. New York: Oxford University Press. 1995.
Trompenaars, F.& Hampden-Turner, C. (1998) Riding the Waves of Culture: Understanding Diversity in Global Business. London: Nicholas Brealey Publishing..
Jefkins F. (2001) Reklama [Advertising]. Kyiv: Znannia (in Ukrainaian).
Kotler F., Pferch V. (2007) Brend-menedzhment v B2B-sferi [Brand management in the B2B sphere]. Kyiv: Vershina (in Ukrainaian).
Rice E., Trout J. (2006) Marketynhovi viiny [Marketing wars]. Kyiv: Companion Group (in Ukrainaian).
Todorova N. (2008) Kros-kulturnyi menedzhment [Cross-cultural management]. Donetsk: DonNTU (in Ukrainaian).
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.