РОЛЬ ПОШУКОВОЇ ОПТИМІЗАЦІЇ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Ключові слова: пошукова оптимізація, метрики аналізу сайтів, конкурентний аналіз, посадкова сторінка, показник відмов, Serpstat, Ahrefs, SimilarWeb

Анотація

У статті розглянуто роль пошукової оптимізації в маркетинговій діяльності підприємства. Визначено поняття пошукової оптимізації та сервіси, котрі використовуються для проведення конкурентного аналізу. Також визначено необхідність проведення аналізу ніші та основні метрики, котрі розглядаються задля подальшого просування бренду або продукції в інтернет-середовищі. Визначено поняття посадкової сторінки та значущість показника відмов, котрий має вплив на топовість веб-сайту компанії. Розглянуто основні маркетингові способи зниження показника відмов. Проаналізовано основні сервіси Serpstat, Ahrefs і SimilarWeb для проведення аналізу пошукової оптимізації та інтернет-маркетингу та визначено їх основні відмінності у розрізі функціональних можливостей. Встановлено, що за допомогою даних сервісів веб-майстри, маркетологи та SEO-спеціалісти мають можливість ефективно вдосконалювати стратегії маркетингу, досліджувати конкурентів, вивчати власну аудиторію, покращувати власний веб-сайт та підвищувати його видимість у пошукових системах. Запропоновано власникам веб-сайтів раціональний підхід до комплексного аналізу сайтів конкурентів та подальшого підведення висновків задля подальшого визначення маркетингової стратегії та оптимізації веб-сайту. Зроблено висновок про необхідність компаніям приділяти увагу пошуковій оптимізації з метою ефективного ведення бізнесу в інтернет-середовищі.

Посилання

Павленко Ю.С. Пошукова оптимізація, технології та сервіси веб-аналітики : конспект лекцій [Електронний ресурс] / Ю.С. Павленко; ВНУ імені Лесі Українки. – Електронні текстові дані (1 файл: 968 КБ). – Луцьк: ВНУ імені Лесі Українки, 2022. – 51 с.

Гнилякевич-Проць І.З., Зінькова С.В. Оцінювання ефективності оптимізації та просування вебсайту за трафіковими та конверсійними технологіями. Підприємництво та інновації. 2022. № 24. DOI: 10.32782/2415-3583/24.12

Домашева Є.А., Зозульов О.В. Підходи до оцінювання ефективності маркетингових інтернет-комунікацій. Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. 2016. № 13. С. 353–360. URL: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/18412

Іванечко Н.Р., Окрепкий Р.Б., Павелко В.І. SEO оптимізація: семантичне ядро. Проблеми системного підходу в економіці. 2021. №1(87). DOI: 10.32782/2520-2200/2022-1-16.

Philip K. How To Successfully Run A CRO Audit On Your Site. Startup Bonsai Blog: website. 23.04.2022. URL: https://startupbonsai.com/cro-audits/

Morris C. 6 Creative Ways to Use Website Traffic Estimators in SEO. SEJ Blog: website. 17.03.2021. URL: https://www.searchenginejournal.com/ways-to-use-website-traffic-estimator/397566/

Показник відмов і як його знизити. URL: https://webtune.com.ua/statti/internet-marketing/pokaznyk-vidmov-i-yak-jogo-znyzyty/

Сайт Serpstat. URL: https://serpstat.com/

Сайт Ahrefs. URL: https://ahrefs.com/

Сайт SimilarWeb. URL: https://www.similarweb.com/

Pavlenko YU.S. (2022) Poshukova optymizatsiya, tekhnolohiyi ta servisy veb-analityky : konspekt lektsiy [Elektronnyy resurs] [Search engine optimization, web analytics technologies and services: lecture notes [Electronic resource]] / YU.S. Pavlenko; VNU imeni Lesi Ukrayinky. – Lesya Ukrainka University. – Elektronni tekstovi dani (1 fayl: 968 KB). – Lutsʹk: VNU imeni Lesi Ukrayinky,. – 51 p. [in Ukrainian]

Hnylyakevych-Protsʹ I.Z., Zinʹkova S.V. (2022) Otsinyuvannya efektyvnosti optymizatsiyi ta prosuvannya vebsaytu za trafikovymy ta konversiynymy tekhnolohiyamy [Evaluating the effectiveness of website optimization and promotion based on traffic and conversion technologies]. Pidpryyemnytstvo ta innovatsiyi – Entrepreneurship and innovation, no 24. Available at: https://doi.org/10.32782/2415-3583/24.12 [in Ukrainian]

Domasheva YE.A., Zozulʹov O.V. (2016) Pidkhody do otsinyuvannya efektyvnosti marketynhovykh internet-komunikatsiy [Approaches to evaluating the effectiveness of marketing Internet communications]. Ekonomichnyy visnyk NTUU «KPI» – Economic bulletin of NTUU "KPI": a collection of scientific papers. : zbirnyk naukovykh pratsʹ, no 13. p.p. 353¬360. Available at: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/18412 [in Ukrainian]

Ivanechko N.R., Okrepkyy R.B., Pavelko V.I. (2021) SEO optymizatsiya: semantychne yadro [SEO optimization: semantic core]. Problemy systemnoho pidkhodu v ekonomitsi – Problems of the systemic approach in economics, no. 1, vol. 87. Available at DOI: https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-1-16 [in Ukrainian]

Philip K. (2022) How To Successfully Run A CRO Audit On Your Site. Startup Bonsai Blog: website. Available at: https://startupbonsai.com/cro-audits/

Morris C. (2021) 6 Creative Ways to Use Website Traffic Estimators in SEO. SEJ Blog: website. Available at: https://www.searchenginejournal.com/ways-to-use-website-traffic-estimator/397566/

Pokaznyk vidmov i yak yoho znyzyty [Failure rate and how to reduce it]. Available at: https://webtune.com.ua/statti/internet-marketing/pokaznyk-vidmov-i-yak-jogo-znyzyty/

Sayt Serpstat [Serpstat website]. Available at: https://serpstat.com/

Sayt Ahrefs [Ahrefs website]. Available at: https://ahrefs.com/

Sayt SimilarWeb [SimilarWeb website]. Available at: https://www.similarweb.com/

Переглядів статті: 109
Завантажень PDF: 73
Опубліковано
2023-08-29
Як цитувати
Білоусько, Т. (2023). РОЛЬ ПОШУКОВОЇ ОПТИМІЗАЦІЇ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Економіка та суспільство, (54). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-54-38
Розділ
МАРКЕТИНГ