МОДЕЛІ ОРГАНІЗАЦІЇ КРЕАТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ У КОНТЕКСТІ УПРАВЛІННЯ ЙОГО СТРАТЕГІЧНИМИ ЗМІНАМИ ТА РОЗВИТКОМ

Ключові слова: підприємство, менеджмент, креативний менеджмент, стратегічні зміни, розвиток, управління стратегічними змінами та розвитком

Анотація

Стаття присвячена актуальним питанням дослідження моделей організації креативного менеджменту підприємства в контексті управління його стратегічними змінами та розвитком. У ній проаналізовано різні теоретичні підходи, щодо визначення поняття «креативний менеджмент», що комплексно включає в себе сукупність практик, стратегій та моделей, які формують та сприяють розвитку творчого мислення, інновацій. Визначено головні завдання організації креативного менеджменту на підприємстві через формування творчо-креативних груп у контексті управління його стратегічним розвитком та змінами, оскільки організація системи креативного менеджменту потребує постійного удосконалення. Крім того, представлено основні види творчо-креативних груп, що формуються на підприємстві, та їх взаємодія із моделями організації креативного менеджменту в залежності від обраних стратегічних управлінських пріоритетів його розвитку та ймовірних змін. На підставі отриманих результатів, запропоновано оптимальні і охарактеризовано основні види моделей, що можуть бути використані для ефективної організації креативного менеджменту діяльності підприємства в контексті управління його стратегічними змінами та розвитку.

Посилання

Башук Т.О. Стимулювання та розвиток креативності. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2013. № 1. С. 150–160.

Довгань Л.Є., Ситник Н.І. Креативний менеджмент : навч. посіб. Київ: ВД Винниченко. 2014. 248 с.

Креативний менеджмент : підруч. для вивч. дисципліни студ. денної та заочної форм навч. екон. спец.; проф., д.е.н. В. Я. Брич, к.іст.н. М. М. Корман. Тернопіль: ТНЕУ, 2018. 220 с.

Креативний менеджмент: практикум: навч. посіб. для студ. спеціальності 073 «Менеджмент» освітньо-професійної програми «Менеджмент і бізнес адміністрування» / КПІ ім. Ігоря Сікорського; уклад.: Н.І. Ситник. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. 147 с.

Кузьмін О.Є. Креативний менеджмент : навч. посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2010. 124 с.

Левицький В. В. Формування комплексу креативного менеджменту в системі маркетингу підприємства. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління, 2023, №9. DOI: https://doi.org/10.54929/2786-5738-2023-9-04-12

Окорський В. П., Валюх А. М. Креативний менеджмент : навч. посібник. Рівне: НУВГП, 2011. 211 с.

Продіус О.І. Креативний менеджмент як запорука сучасного ефективного управління. Економіка: реалії часу. 2012. С. 67–72.

Свидрук І.І. Креативний менеджмент: навч. посіб. Київ. Центр учбової літератури, 2012. 224 с.

Харцій О. М. Розвиток креативного потенціалу у майбутніх менеджерів організації / Автореф. дис. канд. психол. наук. Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України. Київ, 2007. 20 с.

Bashuk T.O. (2013). Stymuliuvannia ta rozvytok kreatyvnosti. [Stimulation and development of creativity]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and management of innovation, № 1, pp. 150–160 (in Ukrainian).

Dovhan L.Y., Sytnyk N.I. (2014). Kreatyvnyy menedzhment [Creative management] Kyiv : VD Vynnychenko, 248 p. (in Ukrainian).

Brych V. Ya., Korman M. M. (2018). Kreatyvnyy menedzhment [Creative management] Ternopil : TNEU, 220 p. (in Ukrainian).

Sytnyk N. I. (2021). Kreatyvnyy menedzhment [Creative management] Kyiv : KPI im. Ihorya Sikorskoho, 147 p. (in Ukrainian).

Kuzmin O.Y. (2010). Kreatyvnyy menedzhment [Creative management] Lviv: Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 124 p. (in Ukrainian).

Levytskyi V. V. (2023). Formuvannia kompleksu kreatyvnoho menedzhmentu v systemi marketynhu pidpryiemstva [Formation of the creative management complex in the marketing system of the enterprise]. Problemy suchasnykh transformatsii. Seriia: ekonomika ta upravlinnia - Problems of modern transformations. Series: economics and management, 2023, №9. DOI: https://doi.org/10.54929/2786-5738-2023-9-04-12 (in Ukrainian).

Okorskyi V. P., Valiukh A. M. (2011). Kreatyvnyi menedzhment [Creative management]. Rivne : NUVHP, 211 p. (in Ukrainian).

Prodius O. I. (2012). Kreatyvnyy menedzhment yak zaporuka suchasnoho efektyvnoho upravlinnya [Creative management as a key to modern effective management.]. Ekonomika: realiyi chasu - Economy: realities of time, №2, pp. 67–72 (in Ukrainian).

Svydruk I.I. (2012). Kreatyvnyy menedzhment [Creative management] Kyiv : Tsentr uchbovoi literatury, 224 p. (in Ukrainian).

Khartsii O. M. (2007). Rozvytok kreatyvnoho potentsialu u maibutnikh menedzheriv orhanizatsii [Development of creative potential of future managers of the organization] Avtoref. dys. kand. psykhol. nauk, Kyiv, 20 p. (in Ukrainian).

Переглядів статті: 6
Завантажень PDF: 2
Опубліковано
2024-04-29
Як цитувати
Левицький, В. (2024). МОДЕЛІ ОРГАНІЗАЦІЇ КРЕАТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ У КОНТЕКСТІ УПРАВЛІННЯ ЙОГО СТРАТЕГІЧНИМИ ЗМІНАМИ ТА РОЗВИТКОМ. Економіка та суспільство, (62). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-62-18
Розділ
МЕНЕДЖМЕНТ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають