СТРАТЕГІЧНИЙ РОЗВИТОК ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ: ІНТЕГРАЦІЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ І АДАПТАЦІЯ ДО ГЛОБАЛЬНИХ ЗМІН

Ключові слова: маркетинг, реклама, сайт, тренд, аналіз

Анотація

У статті досліджується механізм інструментів та трендів інтернет-маркетингу, які відіграють важливу роль у розвитку бізнесу в умовах цифрової економіки. Окреслюються основні методи та інструменти інтернет-маркетингу, включаючи SEO, рекламу в відеоформаті, мобільний маркетинг і афіліатний маркетинг. Стаття також висвітлює важливість адаптації стратегій маркетингу до швидко змінюваного середовища, що визначається новітніми технологіями і трендами. На основі статистичних даних про використання Інтернету в світі, зазначено ключові аспекти, які повинні враховувати підприємства для успішного просування товарів і послуг. Досліджено, що комплексне застосування інструментів інтернет-маркетингу, яке включає інтеграцію новітніх технологій і трендів, є необхідною умовою для досягнення успіху в бізнесі. У роботі також визначено напрямки подальших досліджень, що стосуються розробки стратегії розвитку інтернет-маркетингу для українських брендів.

Посилання

Штефан Б.М., Литвин З.Б. Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності сучасного підприємства. Принципи нової економіки України та формування її фінансово-інвестиційної основи: матеріали міжнародної науково-практичної конференції; Національний гірничий університет. 2015. С. 197–201.

Матвеєва А. Д., Євсейцева О. С. Маркетинг впливу. Як знайти найкращих агентів впливу? Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління: тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, 4 лист. 2016 р., Київ. К.: КНУТД, 2016. С. 44.

Прогноз від Admitad: тренди цифрового маркетингу в 2022 році. веб-сайт. URL: https://rau.ua/novyni/ trendy-cifrovogo-marketinga (дата звернення: 15.03.2025)

Schaffer, N. (2022). 55 SEO statistics for 2023 you need to see to believe. веб-сайт. URL: https://nealschaffer.com/SEO-statistics (дата звернення: 15.03.2025)

Голмс Ч. Ідеальна машина продажів / пер. з англ. В. Семенюк. Харків : Вид-во “Ранок” : Фабула, 2019. 288 с.

Мозгова Г.В. Інструменти Інтернет-маркетингу та їх переваги для сучасних українських підприємств. Ефективна економіка. 2013. № 10. веб-сайт. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2429

Чухрай Н. І., Юрків О. Я. (2017) Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Cерія “Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку”. 2017. № 862. С. 184

Stefan B.M., Lytvyn Z.B. (2015) Informatsiine zabezpechennia marketynhovoi diialnosti suchasnoho pidpryiemstva. Pryntsypy novoi ekonomiky Ukrainy ta formuvannia yii finansovo-investytsiinoi osnovy: materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii; Natsionalnyi hirnychyi universytet. [Information support of marketing activities of a modern enterprise. Principles of the new economy of Ukraine and the formation of its financial and investment basis: materials of the international scientific and practical conference; National Mining University.] 2015. pp. 197-201

Matveeva A. D., Yevseytseva O. S. (2016) Marketynh vplyvu. Yak znaity naikrashchykh ahentiv vplyvu? Aktualni problemy ta perspektyvy rozvytku marketynhovoho upravlinnia: tezy dopovidei IV Vseukrainskoi naukovoi konferentsii molodykh uchenykh ta studentiv [How to find the best influence agents? Current problems and prospects for the development of marketing management: abstracts of reports of the IV All-Ukrainian scientific conference of young scientists and students] Kyiv. K.: KNUTD, 2016. pp. 44

Prohnoz vid Admitad: trendy tsyfrovoho marketynhu v 2022 rotsi [trends in digital marketing in 2022]. available at URL: https://rau.ua/novyni/ trendy-cifrovogo-marketinga (accessed March 15, 2025)

Schaffer, N. (2022). 55 SEO statistics for 2023 you need to see to believe. Available at https://nealschaffer.com/SEO-statistics (accessed March 15, 2025)

Holmes Ch. Idealna mashyna prodazhiv [The Ideal Sales Machine] / trans. from English. V. Semenyuk. Kharkiv: Publishing House “Ranok”: Fabula, 2019, pp. 288

Mozgova G.V. (2013) Instrumenty Internet-marketynhu ta yikh perevahy dlia suchasnykh ukrainskykh pidpryiemstv. Efektyvna ekonomika [Internet Marketing Tools and Their Benefits for Modern Ukrainian Enterprises. Effective Economy]. No. 10. Available at URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2429

Chukhrai N. I., Yurkiv O. Ya. (2017) Visnyk Natsionalnoho universytetu “Lvivska politekhnika”. Ceriia “Menedzhment ta pidpryiemnytstvo v Ukraini: etapy stanovlennia i problemy rozvytku” [Bulletin of the National University “Lviv Polytechnic”. Series “Management and Entrepreneurship in Ukraine: Stages of Formation and Development Problems”]. 2017. No. 862. pp. 184

Переглядів статті: 9
Завантажень PDF: 3
Опубліковано
2025-04-28
Як цитувати
Васенко, Ю., & Лях-Породько, О. (2025). СТРАТЕГІЧНИЙ РОЗВИТОК ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ: ІНТЕГРАЦІЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ І АДАПТАЦІЯ ДО ГЛОБАЛЬНИХ ЗМІН. Економіка та суспільство, (74). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-74-129
Розділ
МАРКЕТИНГ