ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ SММ-ПРОСУВАННЯ : ОСОБЛИВОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
Анотація
У сучасних умовах глобалізації та цифрової трансформації SMM-просування стало одним із ключових інструментів маркетингової стратегії будь-якої компанії. У статті розглянуто особливості використання соціальних мереж як інструменту бізнесу для просування товарів і послуг, а також аналізується процес розробки SMM-стратегії для зміцнення та розвитку бренда. Визначено та обґрунтовано ключові етапи розробки стратегії SMM-просування для зміцнення бренда. Виконання всіх зазначених етапів сприяє створенню системної та результативної SMM-стратегії, що дозволяє залучати нових клієнтів, зміцнювати довіру до бренду та оптимізувати рекламні бюджети. Результати дослідження можуть бути корисними для маркетологів, підприємців та фахівців у сфері цифрового маркетингу, які прагнуть підвищити ефективність просування бренду в умовах зростаючої конкуренції та динамічного розвитку соціальних медіа.
Посилання
Bernoff J. The POST Method: A systematic approach to social strategy. 2007. URL : http://forrester.typepad.com/groundswell/2007/12/the-postmethod.html. (дата звернення: 17 січня 2025 р.)
Michaelidou, N., Siamagka, N.T. and Christodoulides, G. (2011) Usage, Barriers and Measurement of Social Media Marketing: An Exploratory Investigation of Small and Medium B2B Brands. Industrial Marketing Management, 40, 1153-1159. URL : http://dx.doi.org/10.1016/j.indmarman.2011.09.009 (дата звернення: 10 грудня 2024 р.)
Башинська І. О. (2012). Маркетингові комунікації підприємства у соціальних мережах. Економічні науки. Серія «Економіка та менеджмент». 9(34), 1. С. 36–41.
A. Buriak, I. Vozňáková, J. Sułkowska, Y. Kryvych Social trust and institutional (bank) trust: empirical evidence of interaction. Economics and Sociology. 2019. Vol. 12(4). (Scopus). URL : https://www.economics-sociology.eu/?709,en_social-trust-andinstitutional-(bank)-trust-empirical-evidence-of-interaction (дата звернення: 28 січня 2025 р.)
Гусак О. О. (2014). Роль соціальних мереж у роботі редактора задля популяризації сайту інтернет ЗМК. Вісник Книжкової палати, №7. 2014. С. 48–52.
Ziabina Y., Kwilinski A., Lyulyov O., Pimonenko T., Us Y. Convergence of Energy Policies between the EU and Ukraine under the Green Deal Policy. Energies. 2023. 16. C. DOI: 10.3390/en16020998. (Scopus та WoS)
Летуновська Н. Є., Хоменко Л. М., Люльов О. В. (2021). Маркетинг у цифровому середовищі : підручник /за заг. ред. Н.Є. Летуновської, Л. М. Хоменко. Суми: СумДУ, 2021. 259 с.
Савицька Н. Л. (2017). Маркетинг у соціальних мережах: стратегії та інструменти на ринку В2С. Маркетинг і цифрові технології. 2017. Т. 1, №1. С. 20–33. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt 2017 1 1 6
Фірсова С. Г., Слуцька А. П. (2021). Маркетинг в соціальних медіа як технологія політичного брендингу. Ефективна економіка. Вип. 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/2_2021/91.pdf. DOI: 10.32702/2307-2105-2021.2.89 (дата звернення: 12.01.2022).
Чигрин О. А., Хоменко Л. М., Калітай Г. Б. Маркетингові стратегії забезпечення сталого конкурентоспроможного розвитку підприємств. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. 2021. Вип. 14. С. 107–118.
Bernoff J. (2007) The POST Method: A systematic approach to social strategy. 2007. URL : http://forrester.typepad.com/groundswell/2007/12/the-postmethod.html. (аccessed January 17, 2025)
Michaelidou, N., Siamagka, N.T. and Christodoulides, G. (2011) Usage, Barriers and Measurement of Social Media Marketing: An Exploratory Investigation of Small and Medium B2B Brands. Industrial Marketing Management, 40, 1153-1159. URL : http://dx.doi.org/10.1016/j.indmarman.2011.09.009. (аccessed December 10, 2024)
Bashynska I. O. (2012). Marketynhovi komunikatsii pidpryiemstva u sotsialnykh merezhakh [Social trust and institutional (bank) trust: empirical evidence of interaction]. Ekonomichni nauky. Seriia «Ekonomika ta menedzhment». – Economic Sciences. Series «Economics and Management». Vol. 12(4). (Scopus). 9(34), 1. S. 36–41. (in Ukrainian).
A. Buriak, I. Vozňáková, J. Sułkowska, Y. Kryvych Social trust and institutional (bank) trust: empirical evidence of interaction. Economics and Sociology. 2019. Vol. 12(4). (Scopus). URL : https://surl.lu/xkqole (аccessed January 28, 2025)
Husak O. O. (2014). Rol sotsialnykh merezh u roboti redaktora zadlia populiaryzatsii saitu internet ZMK. [The Role of Social Networks in the Work of an Editor to Promote an Online Media Website]. Visnyk Knyzhkovoi palaty. – Bulletin of the Book Chamber, №7. 2014. S. 48–52. (in Ukrainian).
Ziabina Y., Kwilinski A., Lyulyov O., Pimonenko T., Us Y. Convergence of Energy Policies between the EU and Ukraine under the Green Deal Policy. Energies. 2023. 16. C. DOI: 10.3390/en16020998. (Scopus та WoS)
Letunovska N. Ye., Khomenko L. M., Liulov O. V. (2021). Marketynh u tsyfrovomu seredovyshchi [Marketing in the Digital Environment] : pidruchnyk – A Textbook /za zah. red. N.Ie. Letunovskoi, L.M. Khomenko. Sumy: SumDU, 2021. 259 s. (in Ukrainian).
Savytska N. L. (2017). Marketynh u sotsialnykh merezhakh: stratehii ta instrumenty na rynku V2S. [Social Media Marketing: Strategies and Tools in the B2C Market]. Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii. – Marketing and Digital Technologies, 2017. T. 1, №1. S. 20–33. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt 2017 1 1 6(in Ukrainian).
Firsova S. H., Slutska A. P. (2021). Marketynh v sotsialnykh media yak tekhnolohiia politychnoho brendynhu. Efektyvna ekonomika. [Social Media Marketing as a Technology of Political Branding]. Vyp. 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/2_2021/91.pdf. DOI: 10.32702/2307-2105-2021.2.89 (аccessed 12.01.2022). (in Ukrainian).
Chyhryn O. A., Khomenko L. M., Kalitai H. B. (2021) Marketynhovi stratehii zabezpechennia staloho konkurentospromozhnoho rozvytku pidpryiemstv. [Marketing Strategies for Ensuring Sustainable Competitive Development of Enterprises]. Visnyk Kharkivskoho natsionalnoho universytetu imeni V. N. Karazina. Seriia: Mizhnarodni vidnosyny. Ekonomika. Krainoznavstvo. Turyzm. Vyp. 14. S. 107–118. (in Ukrainian).

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.