РОЗВИТОК АВТЕНТИЧНОЇ КУХНІ НА ОСНОВІ РЕГІОНАЛЬНОСТІ У КОНТЕКСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПОДОРОЖЕЙ ЛЬВІВЩИНОЮ
Анотація
Стаття присвячена сучасним дослідженням сфери гостинності, зокрема, здійснено моніторинг розвитку та популяризації автентичної кухні на основі регіональності у контексті туристичних подорожей Львівщиною. Застосовано картографічний метод для розробки гастрономічного маршруту Львівської області, що дозволяє комплексно оцінити потенціал автентичної кухні для розвитку культури гостинності. Розроблено, туристичний маршрут, який може бути впроваджений, як частина комплексних екскурсійних програм, для популяризації автентичної кухні серед місцевих жителів і туристів. Доведено, що новий гастрономічний маршрут може бути позиціонувати, як самостійний туристичний продукт. Результати наших досліджень, можуть слугувати для створення рекламних матеріалів, організації гастрономічних заходів і вдосконалення туристичної інфраструктури регіону.
Посилання
Голод А., Никига О. Інноваційні фактори розвитку гастрономічного туризму у Львівській області. Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення. Матеріали ХІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (23–24 квітня 2020 р., м. Львів). Львів, 2020. С. 279–282.
Паска М., Графська О., Запісоцький А. Cоціально-культурні проблеми управління якістю на підприємствах індустрії гостинності. Економіка та суспільство. 2023. Вип. 56. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-56-31
Паска М.З. Інноваційний розвиток гастрономічного туризму Львівщини в контексті формування ресторанних брендів. Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі. 2022. № 5. С. 98–103. DOI: https://doi.org/10.36477/tourismhospcee-5-12
Angelopoulos, G.; Schulp, J.; Menezes, V. Local food and authenticity in Greek restaurants. Res. Hosp. Manag. 2019, 9, 63–68. DOI: https://doi.org/10.1080/22243534.2019.1653605
Kalenjuk Pivarski, B., Tešanović, D., Šmugović, S., Ivanović, V., Paunić, M., Vuković Vojnović, D., Vujasinović, V., & Gagić Jaraković, S. (2023). Gastronomy as a Predictor of Tourism Development—Defining Food-Related Factors from the Perspective of Hospitality and Tourism Employees in Srem. Sustainability, 16(24), 10834. DOI: https://doi.org/10.3390/su162410834
Esponda Pérez JA, Marroquín Figueroa JM, Álvarez Trujillo AM, et al. (2024). Sustainable management of gastronomic tourism in specific destinations: Perspectives and challenges. Journal of Infrastructure, Policy and Development. 8(9): 7508. DOI: https://doi.org/10.24294/jipd.v8i9.7508
Боратинський О., Паска М. Інноваційний розвиток гастрономічного туризму в контексті автентичної кухні. Молода спортивна наука України : зб. тез доп. Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. Вип. 26. Т. 4. С. 62. URL: https://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/msnu/article/view/1299
Holod A., Nykyha O. (2020) Innovatsiini faktory rozvytku hastronomichnoho turyzmu u Lvivskii oblasti. Problemy aktyvizatsii rekreatsiino-ozdorovchoi diialnosti naselennia: materialy ХII Mizhnar. nauk.-prakt. konf. (23-24 kvitnia 2020 r., m. Lviv). Lviv, рр. 279–282.
Boratynskyi O., Paska M. (2022) Innovatsiinyi rozvytok hastronomichnoho turyzmu v konteksti avtentychnoi kukhni [Innovative development of gastronomic tourism in the context of authentic cuisine]. Moloda sportyvna nauka Ukrainy: zb. tez dop. Lviv: LDUFK imeni Ivana Boberskoho, no. 26(4), pp. 62. URL: https://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/msnu/article/view/1299
Paska M., Hrafska O., Zapisotskyi A. (2023) Cotsialno-kulturni problemy upravlinnia yakistiu na pidpryiemstvakh industrii hostynnosti [Socio-cultural problems of quality management at enterprises of the hospitality industry]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and society, vol. 56. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-56-31
Paska M. Z. (2022) Innovatsiinyi rozvytok hastronomichnoho turyzmu Lvivshchyny v konteksti formuvannia restorannykh brendiv [Innovative development of gastronomic tourism in the Lviv region in the context of the formation of restaurant brands]. Industriia turyzmu i hostynnosti v Tsentralnii ta Skhidnii Yevropi – Tourism and hospitality industry in Central and Eastern Europe, 5, pp. 98–103. DOI: https://doi.org/10.36477/tourismhospcee-5-12
Angelopoulos, G.; Schulp, J.; Menezes, V. Local food and authenticity in Greek restaurants. Res. Hosp. Manag. 2019, 9, 63–68. DOI: https://doi.org/10.1080/22243534.2019.1653605
Kalenjuk Pivarski, B., Tešanović, D., Šmugović, S., Ivanović, V., Paunić, M., Vuković Vojnović, D., Vujasinović, V., & Gagić Jaraković, S. (2023). Gastronomy as a Predictor of Tourism Development—Defining Food-Related Factors from the Perspective of Hospitality and Tourism Employees in Srem (A.P. Vojvodina, R. Serbia). Sustainability, 16(24), 10834. DOI: https://doi.org/10.3390/su162410834
Esponda Pérez JA, Marroquín Figueroa JM, Álvarez Trujillo AM, et al. (2024). Sustainable management of gastronomic tourism in specific destinations: Perspectives and challenges. Journal of Infrastructure, Policy and Development. 8(9): 7508. DOI: https://doi.org/10.24294/jipd.v8i9.7508