ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЦІНОУТВОРЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА
Анотація
Стаття присвячена аналізу теоретичних підходів до формування стратегії ціноутворення підприємства, визначенню основних етапів цього процесу, а також обґрунтуванню рекомендацій щодо розробки ефективної цінової політики, яка враховує особливості ринкового середовища та цільової аудиторії. Розглянуто основні фактори, що впливають на вибір стратегії ціноутворення, зокрема аналіз ринкового середовища, конкурентів, витрат та поведінки споживачів. Особливу увагу приділено розробці адаптивної моделі ціноутворення, яка враховує динамічні зміни зовнішнього середовища. У статті розглядаються сучасні тенденції та інструменти ціноутворення, які можуть бути використані для підвищення конкурентоспроможності підприємств у різних секторах економіки. Стаття спрямована на поглиблення розуміння механізмів ціноутворення та забезпечення конкурентоспроможності підприємств.
Посилання
Сміт А. Багатство народів. Дослідження про природу та причини добробуту націй. Київ : Наш формат, 2018. 722 с.
Petty W. Quantulumcunque concerning Money. Michigan: EEBO Editions, ProQuest, 2011. 24 р.
Ricardo D. On The Principles of Political Economy and Taxation. Ontario: Batoche Books, 2001. 333 р.
Torrens R. An Essay on the Production of Wealth: With an Appendix, in Which the Principles of Political Economy Are Applied to the Actual Circumstances of This Country. London: Forgotten Books, 2018. 466 р.
Агафонов О. К. Соціально-економічна природа товарно-грошових відносин при соціалізмі. Київ : Наукова думка, 1973. 208 с.
Чичуліна К. В., Метелиця А. С. Впровадження сучасних методів ціноутворення на сільськогосподарських підприємствах. Ефективна економіка. 2015. № 10. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4442 (дата звернення: 14.11.2022).
12 types of pricing strategies to meet your business goals. URL: https://business.yelp.com/grow/types-of-pricing-strategies
The 5 most common pricing strategies. URL: https://www.bdc.ca/en/articles-tools/marketing-sales-export/marketing/pricing-5-common-strategies
Цінова стратегія. Як оцінити продукт або послугу, щоб збільшити продажі? (2020). URL: https://mavr.ua/ua/tsenovaya-strategiya
Smith, A. (2018) Bahatstvo narodiv. Doslidzhennya pro pryrodu ta prychyny dobrobutu natsiy [An Inquiry into the Nature and Causes of the Wealth of Nations]. Kyiv: Nash format. (in Ukrainian)
Petty W. (2011) Quantulumcunque concerning Money. Michigan: EEBO Editions, ProQuest. 24 р.
Ricardo D. (2001) On The Principles of Political Economy and Taxation. Ontario: Batoche Books. 333 р.
Torrens R. (2018) An Essay on the Production of Wealth: With an Appendix, in Which the Principles of Political Economy Are Applied to the Actual Circumstances of This Country. London: Forgotten Books. 466 р.
Agafonov O. K. (1973) Sotsialno-ekonomichna pryroda tovarno-hroshovykh vidnosyn pry sotsializmi [Socio-economic nature of commodity-monetary relations under socialism]. Kyiv: Naukova dumka. (in Ukrainian)
Chichulina, K. V., Metelytsia, A. S. (2015) Vprovadzhennya suchasnykh metodiv tsinoutvorennya na silskohohospodarskykh pidpryyemstvakh [Introduction of modern methods of pricing on farms]. Efektyvna ekonomika – Efficient economy, № 10. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4442 (in Ukrainian)
12 types of pricing strategies to meet your business goals. URL: https://business.yelp.com/grow/types-of-pricing-strategies
The 5 most common pricing strategies. URL: https://www.bdc.ca/en/articles-tools/marketing-sales-export/marketing/pricing-5-common-strategies
Cinova strategiya. Yak ocinyty produkt abo poslugu, shhob zbilshyty prodazhi? (2020). URL: https://mavr.ua/ua/tsenovaya-strategiya
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.