МАРКЕТИНГ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ЯК ВАЖЛИВИЙ ІНСТРУМЕНТ КОМУНІКАЦІЙ

Ключові слова: маркетинг соціальних мереж, комунікації, контент, лояльність, Інтернет, стратегія, цільова аудиторія

Анотація

Стаття присвячена дослідженню особливостей використання компаніями соціальних мереж для побудови ефективних комунікацій з представниками поколінь Y, Z та Альфа. Наведено передумови для розвитку соціальних медіа в умовах цифровізації та активного використання гаджетів користувачами. Представлено лідерів серед соціальних мереж у глобальному вимірі за чисельністю користувачів. Розкрито особливості розвитку ринку соціальних медіа в Україні та представлено локальні мережі, які характеризуються низьким рівнем популярності у зв’язку з орієнтацію українців на міжнародні медіа. Представлено фактичні та прогнозні значення чисельності користувачів соціальних медіа та встановлено інтенсивне зростання підписників у зв’язку з демографічними процесами та поступовим здешевленням технологій доступу до Інтернету. Наведено основні етапи реалізації стратегії маркетингу у соціальних мережах. Обґрунтовано важливість використання релевантного контенту для побудови довгострокових комунікацій між компаніями та цільовою аудиторією.

Посилання

Li, F., Larimo, J., & Leonidou, L. C. (2021). Social media marketing strategy: definition, conceptualization, taxonomy, validation, and future agenda. Journal of the Academy of Marketing Science, 49, 51–70.

Wibowo, A., Chen, S. C., Wiangin, U., Ma, Y., & Ruangkanjanases, A. (2020). Customer behavior as an outcome of social media marketing: The role of social media marketing activity and customer experience. Sustainability, 13(1), 189.

Dolega, L., Rowe, F., & Branagan, E. (2021). Going digital? The impact of social media marketing on retail website traffic, orders and sales. Journal of Retailing and Consumer Services, 60, 102501.

Al Kurdi, B., Nuseir, M. T., Alshurideh, M. T., Alzoubi, H. M., AlHamad, A., & Hamadneh, S. (2024). The Impact of Social Media Marketing on Online Buying Behavior via the Mediating Role of Customer Perception: Evidence from the Abu Dhabi Retail Industry. In Cyber Security Impact on Digitalization and Business Intelligence: Big Cyber Security for Information Management: Opportunities and Challenges (pp. 431-449). Cham: Springer International Publishing.

«Опора»: найпопулярнішими соцмережами в Україні є телеграм, ютуб та фейсбук. URL: https://detector.media/

Top 10 Most Popular Social Media Platforms. URL: https://www.shopify.com/blog/most-popular-social-media-platforms

Number of social media users worldwide from 2017 to 2028. URL: https://www.statista.com/statistics/278414/number-of-worldwide-social-network-users/

Rosário, A. T., & Dias, J. C. (2023). Marketing strategies on social media platforms. International Journal of E-Business Research (IJEBR), 19(1), 1–25.

Yevseitseva, Olena, et al. (2022). "Digital-marketing as a modern tool for promotion of goods and services in social networks." Financial and credit activity: problems of theory and practice. P. 361–370.

Junaedi, S. R. P., & Edmond, D. (2024). Successful Digital Marketing Techniques for Business Development. Startupreneur Business Digital (SABDA Journal), 3(1), 19–25.

Li, F., Larimo, J., & Leonidou, L. C. (2021). Social media marketing strategy: definition, conceptualization, taxonomy, validation, and future agenda. Journal of the Academy of Marketing Science, 49, 51–70.

Wibowo, A., Chen, S. C., Wiangin, U., Ma, Y., & Ruangkanjanases, A. (2020). Customer behavior as an outcome of social media marketing: The role of social media marketing activity and customer experience. Sustainability, 13(1), 189.

Dolega, L., Rowe, F., & Branagan, E. (2021). Going digital? The impact of social media marketing on retail website traffic, orders and sales. Journal of Retailing and Consumer Services, 60, 102501.

Al Kurdi, B., Nuseir, M. T., Alshurideh, M. T., Alzoubi, H. M., AlHamad, A., & Hamadneh, S. (2024). The Impact of Social Media Marketing on Online Buying Behavior via the Mediating Role of Customer Perception: Evidence from the Abu Dhabi Retail Industry. In Cyber Security Impact on Digitalization and Business Intelligence: Big Cyber Security for Information Management: Opportunities and Challenges (pp. 431-449). Cham: Springer International Publishing.

«Opora»: naipopuliarnishymy sotsmerezhamy v Ukraini ye telehram, yutub ta feisbuk ["Opora": the most popular social networks in Ukraine are Telegram, YouTube and Facebook]. Available at: https://detector.media/

Top 10 Most Popular Social Media Platforms. Available at: https://www.shopify.com/blog/most-popular-social-media-platforms

Number of social media users worldwide from 2017 to 2028. Available at: https://www.statista.com/statistics/278414/number-of-worldwide-social-network-users/

Rosário, A. T., & Dias, J. C. (2023). Marketing strategies on social media platforms. International Journal of E-Business Research (IJEBR), 19(1), 1–25.

Yevseitseva, Olena, et al. (2022). "Digital-marketing as a modern tool for promotion of goods and services in social networks." Financial and credit activity: problems of theory and practice. P. 361–370.

Junaedi, S. R. P., & Edmond, D. (2024). Successful Digital Marketing Techniques for Business Development. Startupreneur Business Digital (SABDA Journal), 3(1), 19–25.

Переглядів статті: 2
Завантажень PDF: 7
Опубліковано
2024-08-26
Як цитувати
Шіковець, К., & Мельник, М. (2024). МАРКЕТИНГ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ЯК ВАЖЛИВИЙ ІНСТРУМЕНТ КОМУНІКАЦІЙ. Економіка та суспільство, (66). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-66-113
Розділ
МАРКЕТИНГ