КОНЦЕПЦІЇ ЗМІЦНЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ВЗАЄМОДІЇ СУБ'ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ
Анотація
Економічна безпека взаємодії суб'єктів господарювання є важливим аспектом сталого розвитку економіки та сприяє забезпеченню стійкості та процвітання суспільства. Теоретико-методологічну базу статті склалі провідні дослідження вітчизняних вчених, які розкривають питання щодо сутності економічної безпеки підприємства та напрямки її зміцнення. Відповідно до поставленої мети, у статті проаналізовано підходи до визначення поняття економічної безпеки суб’єкта господарювання, та систематизовані концепції зміцнення економічної безпеки підприємства в контексті його взаємодії з іншими суб’єктами господарювання. В ході проведеного дослідження авторами було визначено ключові аспекти, які розкривають сутність економічної безпеки з позиції взаємодії суб'єктів господарювання та виділено концепції її зміцнення. Отримані результати мають високу теоретичну та практичну цінність та можуть бути використані суб’єктами господарювання для удосконалення стратегії їх розвитку та посилення економічної безпеки.
Посилання
Дехтяр С.С. Проблеми визначення категорії «економічна безпека» та взаємодія її суб’єктів. Ефективна економіка. 2020. № 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7678 (дата звернення: 23.04.2024). DOI: 10.32702/2307-2105-2020.2.156
Олійник Т.І. Економічна безпека суб'єкта господарювання: сутність та підходи до визначення. Інвестиції: практика та досвід. 2019. № 18. С. 42–46.
Дмитренко В.І. Система економічної безпеки підприємств будівельної галузі. Вчені записки Університету «КРОК». 2019. № 4 (56). С. 156–164. DOI:10.31732/2663-2209-2019-56-156-164.
Франчук В.І. Особливості організації системи економічної безпеки вітчизняних акціонерних товариств в умовах трансформаційної економіки: монографія. Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2010. 440 с.
Іпполітова І.Я., Селезньова Г.О. Стратегічні партнерства підприємств як напрям їхнього зовнішнього розвитку. Інфраструктура ринку. 2019. № 28. С. 99–106.
Дзьобко І.П. Стратегічні аспекти організації партнерських відносин. Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки. 2013. № 23. С. 67-72.
Стадник В.В., Іжевський П.Г., Головчук Ю.О. Маркетинг взаємодії в розвитку інноваційного та ринкового потенціалу підприємства. Ефективна економіка. 2018. №7. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/2_2018/ 7.pdf (дата звернення: 23.04.2024)
Мазуренко В.П., Засенко O.Ю. Сучасна концепція корпоративної соціальної відповідальності у міжнародному бізнесі. Ефективна економіка. 2012. №6. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1199 (дата звернення: 27.04.2024)
Dekhtiar S.S. (2020). Problemy vyznachennia katehorii «ekonomichna bezpeka» ta vzaiemodiia yii subiektiv [Problems of defining the category "economic security" and the interaction of its subjects]. Efektyvna ekonomika, № 2. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7678 (accessed April 23, 2024). DOI: 10.32702/2307-2105-2020.2.156
Oliinyk T.I. (2019). Ekonomichna bezpeka subiekta hospodariuvannia: sutnist ta pidkhody do vyznachennia [Economic security of a business entity: essence and approaches to definition]. Investytsii: praktyka ta dosvid, № 18, pp. 42–46.
Dmytrenko V.I. (2019). Systema ekonomichnoi bezpeky pidpryiemstv budivelnoi haluzi [System of economic security of construction industry enterprises].Vcheni zapysky Universytetu «KROK», № 4 (56), pp. 156–164. DOI:10.31732/2663-2209-2019-56-156-164.
Franchuk V.I. (2010). Osoblyvosti orhanizatsii systemy ekonomichnoi bezpeky vitchyznianykh aktsionernykh tovarystv v umovakh transformatsiinoi ekonomiky: monohrafiia [Features of organization of the system of economic security of domestic joint stock companies in the conditions of transformation economy: monograph]. Lviv: Lvivskyi derzhavnyi universytet vnutrishnikh sprav. 440 p. (in Ukrainian).
Ippolitova I.Ia., Seleznova H.O. (2019). Stratehichni partnerstva pidpryiemstv yak napriam yikhnoho zovnishnoho rozvytku. [Strategic partnerships of enterprises as a direction of their external development]. Infrastruktura rynku, № 28, pp. 99–106.
Dzobko I.P. (2013). Stratehichni aspekty orhanizatsii partnerskykh vidnosyn. [Strategic aspects of the organization of partnership relations]. Naukovi pratsi Kirovohradskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu. Ekonomichni nauky. 2013. № 23. pp. 67-72.
Stadnyk V.V., Izhevskyi P.H., Holovchuk Yu.O. (2018). Marketynh vzaiemodii v rozvytku innovatsiinoho ta rynkovoho potentsialu pidpryiemstva [Marketing interaction in the development of innovative and market potential of the enterprise]. Efektyvna ekonomika, №7, Available at: http://www.economy. nayka.com.ua/pdf/2_2018/7.pdf (accessed April 23, 2024).
Mazurenko V.P., Zasenko O.Iu. (2012). Suchasna kontseptsiia korporatyvnoi sotsialnoi vidpovidalnosti u mizhnarodnomu biznesi [Modern concept of corporate social responsibility in international business]. Efektyvna ekonomika, №6. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1199 (accessed April 27, 2024).
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.