СТРАТЕГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ РИНКУ ТЕЛЕВІЗІЙНОЇ РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ
Анотація
У статті аналізується динаміка ринку телевізійної реклами України за останні роки. Акцент зроблено на оцінці стратегій розвитку телевізійної реклами від початку повномасштабної війни Росії з Україною, адже війна призвела до відчутних змін в рекламному середовищі та, відповідно, і в маркетингових стратегіях рекламодавців. Автором пропонується методика оцінки актуального стану ринку телевізійної реклами України, зроблено припущення щодо його подальшого розвитку. У статті розглянуті основні аспекти впливу війни на ринок телевізійної реклами. Порівняно довоєнні та актуальні рекламні стратегії. Доведено, що найбільшим рекламодавцем на телебаченні наразі є фармацевтичний сектор, адже їх рекламні матеріали потребували мінімального коригування. Зроблено висновок, що ринок телереклами поступово оживає та нарощує свої обсяги. Це дозволяє припустити, що якщо Україна буде перемагати на полі бою, ‒ вже у 2024 році можна буде досягти довоєнних показників.
Посилання
Об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2022. ВРК. URL: https://vrk.org.ua/images/AdVolume2022.pdf
Тенденції 2022 в управлінні маркетинговими комунікаціями. Аналітичний звіт. ВРК. URL: http://surl.li/gpyzi
Григорова З. В. Сучасні тенденції розвитку рекламного ринку України. Економіка та суспільство. 2021. № 24. 6 с. URL: http://surl.li/gpyzr
Білоскурський О. Телевізійна реклама – ринок перших. 2022. URL: http://surl.li/gpzad
Індустріальний телевізійний комітет призупиняє телевимірюванн. 2022. URL: http://surl.li/gpzcw
Шаповал К. Круте телевізійне піке. Телеканали заробили на рекламі в п'ять разів менше, ніж до війни. Що буде далі з цим бізнесом. 2022. URL: http://surl.li/gpzds
Obiem reklamno-komunikatsiinoho rynku Ukrainy 2022. VRK. URL: https://vrk.org.ua/images/AdVolume2022.pdf
Tendentsii 2022 v upravlinni marketynhovymy komunikatsiiamy. Analitychnyi zvit. VRK. URL: http://surl.li/gpyzi
Hryhorova Z. V. Suchasni tendentsii rozvytku reklamnoho rynku Ukrainy. Ekonomika ta suspilstvo. 2021. № 24. 6 s. URL: http://surl.li/gpyzr
Biloskurskyi O. Televiziina reklama – rynok pershykh. 2022. URL: http://surl.li/gpzad
Industrialnyi televiziinyi komitet pryzupyniaie televymiriuvann. 2022. URL: http://surl.li/gpzcw
Shapoval K. Krute televiziine pike. Telekanaly zarobyly na reklami v piat raziv menshe, nizh do viiny. Shcho bude dali z tsym biznesom. 2022. URL: http://surl.li/gpzds