ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ БІЗНЕС МОДЕЛЕЙ В УКРАЇНІ

Ключові слова: інновації, бізнес модель, інноваційні бізнес моделі, сучасні платформи, Freemium, безкоштовні користувачі, Premium, преміум-контент, платні користувачі, Spotify, Skype

Анотація

В статті проаналізовано основні теоретичні аспекти застосування інноваційних бізнес моделей в Україні. Визначено основні характеристики які повинна мати бізнес модель, які актуальні для багатьох великих, середніх та малих компаній на сьогоднішній день. Авторами відображено основні перспективні напрямки інноваційних бізнес моделей в діяльність провідних підприємств. В процесі дослідження проаналізовано загальні положення про функціональність бізнес моделей та який вплив мають на бізнес моделі в компаніях. Наведені приклади різноманітних діючих, основних класичних бізнес моделей, які використовуються в багатьох організаціях світу. Також більш детально розглянуто одну з інноваційних бізнес моделей Freemium, як та де її застосовують в бізнесі. Визначено, що дана бізнес модель має безліч переваг, одна з яких дозволяє залучати нових клієнтів без значних витрат. В результаті дослідження встановлено, що в сучасну цифрову епоху, коли граничні витрати на багато продуктів падають, підприємства все частіше звертаються до моделі freemium.

Посилання

Гассман О., Франкенбергер К., Шик М. Бизнес-модели: 55 лучших шаблонов. Москва : Альпина Паблишер, 2016. 67 с.

Маркидес К. Новая модель бизнеса: Стратеги безболезненных инноваций К. Маркидес. Москва : Альпина Паблишерз: Юрайт, 2019. 298 с.

Kumar, V. (2014) Making" freemium" work. Harvard Business Review, 92(5), 27–29.

Lee, C., Vineet, K., Gupta, S. (2015) Designing freemium: balancing growth an monetization strategies, lecture at the Marketing and Industrial Organization Conference, 04/2015.

What is Freemium? URL: https://www.investopedia.com/terms/f/freemium.asp

Gassman O., Frankenberger K., Shik M. (2016) Biznes-modeli: 55 luchshih shablonov. Moskva : Alpina Pablisher, 67 s.

Markides K. (2019) Novaya model biznesa: Strategi bezboleznennyih innovatsiy K. Markides. Moskva : Alpina Pablisherz: Yurayt, 298 s.

Kumar, V. (2014) Making" freemium" work. Harvard Business Review, 92(5), 27–29.

Lee, C., Vineet, K., Gupta, S. (2015) Designing freemium: balancing growth an monetization strategies, lecture at the Marketing and Industrial Organization Conference, 04/2015.

What is Freemium? URL: https://www.investopedia.com/terms/f/freemium.asp

Переглядів статті: 166
Завантажень PDF: 382
Опубліковано
2022-03-29
Як цитувати
Олешко, Т., Попик, Н., & Макодзеба, Д. (2022). ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ БІЗНЕС МОДЕЛЕЙ В УКРАЇНІ. Економіка та суспільство, (37). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-37-80
Розділ
ЕКОНОМІКА

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають