РОЗВИТОК МАРКЕТИНГУ ІННОВАЦІЙ СУБ’ЄКТАМИ ГОСПОДАРЮВАННЯ АГРАРНОГО СЕКТОРА ЕКОНОМІКИ

Ключові слова: маркетинг, інновації, суб’єкти господарювання, аграрний сектор, наукові дослідження, ринковий попит, споживачі

Анотація

В статті досліджуються процеси розвитку маркетингу інновацій суб’єктами господарювання аграрного сектора. Обґрунтовано основні напрями удосконалення розвитку маркетингу інновацій суб’єктами господарювання аграрного сектора. Визначено зміст портфелю інноваційних товарів аграрного сектора, що включає новостворені та удосконаленні техніко-технологічні, соціально-економічні, організаційно-управлінські системи, продукцію та послуги. Дослідження емпірично підтверджує та теоретично доводить, що розвиток маркетингу інновацій надає можливість суб’єктам господарювання аграрного сектора: задовольняти ринковий попит; розширювати спектр ринкових сегментів, активізувати підприємницьку діяльність; диверсифікувати господарську діяльність в сільській місцевості.

Посилання

Dobizha, N.V. (2019). Organizacijno-ekonomichni zasady formuvannya infrastruktury rynku silskohospodarskoi texniky v Ukrayini [Organizational and economic bases of formation of infrastructure of the market of agricultural machinery in Ukraine]. (Monografiya). Ternopil: Taip [in Ukrainian]. P. 266.

Zaxarchenko, O.V. (2019). Naukovi ta prykladni zasady upravlinnya rozvytkom bioresursiv ta pryrodokorystuvannya v agrarnomu sektori [Scientific and applied principles of management of bioresources development and nature management in the agricultural sector]. (Monografiya). Odesa : KP OMD [in Ukrainian]. P. 307.

Pogrishhuk, G.B. (2016). Innovacijno-oriyentovanyj rozvytok silskogospodarskogo vyrobnycztva na zasadax ekologizaciyi [Innovation-oriented development of agricultural production on the basis of greening]. (Monografiya). Ternopil: Krok [in Ukrainian]. P. 426.

Fedosyeyeva, G.S. (2018). Teoretyko-metodologichni ta prykladni zasady formuvannya konkurentnyx perevag vyrobnykiv silskogospodarskoyi produkciyi na svitovomu rynku [Theoretical and methodological and applied principles of formation of competitive advantages of agricultural producers on the world market]. (Monografiya). Mykolayiv : MNAU [in Ukrainian]. P. 379.

Shelenko, D.I. (2019). Organizacijno-pravovi formy silskogospodarskyx pidpryyemstv v ekonomichnomu vymiri [Organizational and legal forms of agricultural enterprises in the economic dimension]. (Monografiya). Ivano-Frankivsk : Prykarpatskyj nacz. un-t im. V. Stefanyka [in Ukrainian]. P. 476.

Переглядів статті: 138
Завантажень PDF: 132
Опубліковано
2021-08-31
Як цитувати
Сахацький, М., & Запша, Г. (2021). РОЗВИТОК МАРКЕТИНГУ ІННОВАЦІЙ СУБ’ЄКТАМИ ГОСПОДАРЮВАННЯ АГРАРНОГО СЕКТОРА ЕКОНОМІКИ. Економіка та суспільство, (30). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-30-53
Розділ
МАРКЕТИНГ