ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ЕКОСИСТЕМНОГО ПІДХОДУ ЯК НАПРЯМКУ АКТИВІЗАЦІЇ СТРАХОВОГО МАРКЕТИНГУ

Ключові слова: екосистема, страхова компанія, екосистемний підхід, цифрові технології, страхові послуги

Анотація

У статті розглянуто перспективи впровадження вітчизняними страховиками екосистемного підходу. Охарактеризовано причини актуальності розбудови екосистем страховими компаніями. На основі дослідженого теоретичного матеріалу вітчизняних та зарубіжних авторів проаналізовано сутність поняття екосистема. Досліджено переваги використання екосистем споживачами страхових послуг. Надано характеристику основним передумовам та позитивним наслідкам впровадження страховиками екосистемного підходу. Визначено основні напрями трансформації бізнес-моделі страховиків в умовах впровадження екоситемного підходу. Рекомендовано найбільш перспективні для страхових компаній напрямки для розбудови екосистем. Сформульовано основні способи реалізації екосистемного підходу страховиками. Наведено приклади успішно діючих екосистем в страховій сфері.

Посилання

Venkat Atluri, Miklós Dietz, Nicolaus Henke Competing in a world of sectors without borders URL: https://www.mckinsey.com/business-functions/mckinsey-analytics/our-insights/competing-in-a-world-of-sectors-without-borders (дата звернення: 10.04.2021)

Ecosystems and platforms: How insurers can turn vision into reality. URL: https://www.mckinsey.com/industries/financial-services/our-insights/ecosystems-and-platforms-how-insurers-can-turn-vision-into-reality (дата звернення: 10.04.2021)

M. G. Russell et al. Transforming Innovation Ecosystems through Shared Vision and Network Orchestration / Triple Helix IX International Conference. Stanford, 2011.

Mercan B., Goktas D. Components of Innovation Ecosystems: A Cross-Country Study / International Research Journal of Finance and Economics. – 2011. – №76.

M. Chessell. Innovation Ecosystems – an IBM Academy of Technology study. IBM, May 2008.

T. Munro. Triple Helix Newsletter. Triple Helix Association, Stanford. – 2012. – № 1.

Ping An Insurance (Group) Company of China, Ltd. Our Businesses. URL:https://group.pingan.com/about_us/our_businesses.html (дата звернення: 10.04.2021)

2020 Annual Report. URL: https://group.pingan.com/resource/pingan/IR-Docs/2020/pingan-ar20-report.pdf (дата звернення: 10.04.2021)

InsureMyTesla - Motor Vehicle Insurance. URL: https://www.tesla.com/en_IE/support/insuremytesla (дата звернення: 10.04.2021)

Venkat Atluri, Miklós Dietz, Nicolaus Henke. Competing in a world of sectors without borders. Available at: https://www.mckinsey.com/business-functions/mckinsey-analytics/our-insights/competing-in-a-world-of-sectorswithout-borders (accessed 10 April 2021).

Ecosystems and platforms: How insurers can turn vision into reality. Available at: https://www.mckinsey.com/industries/financial-services/our-insights/ecosystems-and-platforms-how-insurers-can-turn-vision-into-reality (accessed 10 April 2021).

M. G. Russell et al. (2011) Transforming Innovation Ecosystems through Shared Vision and Network Orchestration // Triple Helix IX International Conference. Stanford.

Mercan B., Goktas D. (2011) Components of Innovation Ecosystems: A Cross-Country Study. International Research Journal of Finance and Economics, no. 76.

M. Chessell. Innovation Ecosystems – an IBM Academy of Technology study. IBM, May 2008.

T. Munro. (2012) Triple Helix Newsletter. Triple Helix Association. Stanford, no. 1.

Ping An Insurance (Group) Company of China, Ltd. Our Businesses. Available at: https://group.pingan.com/about_us/our_businesses.html (accessed 10 April 2021).

2020 Annual Report. Available at: https://group.pingan.com/resource/pingan/IR-Docs/2020/pingan-ar20-report.pdf (accessed 10 April 2021).

InsureMyTesla – Motor Vehicle Insurance. Available at: https://www.tesla.com/en_IE/support/insuremytesla (accessed 10 April 2021).

Переглядів статті: 155
Завантажень PDF: 163
Опубліковано
2021-03-30
Як цитувати
Рулінська, О. (2021). ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ЕКОСИСТЕМНОГО ПІДХОДУ ЯК НАПРЯМКУ АКТИВІЗАЦІЇ СТРАХОВОГО МАРКЕТИНГУ. Економіка та суспільство, (25). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-25-63
Розділ
МАРКЕТИНГ