СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ КОНВЕРГЕНТНИМ ПІДПРИЄМНИЦТВОМ

Ключові слова: стратегічне управління, інноваційне підприємництво, традиційне підприємництво, конвергентне підприємництво, конкурентна перевага

Анотація

Доведене, що конвергентне підприємництво являє собою результат процесу інтерактивності та форму симбіозу інноваційного й традиційного бізнесу, забезпечує формування стратегічних конкурентних переваг. Інтерактивність як процес проявляється в русі взаємодії, взаємного проникнення та взаємної підтримки традиційного бізнесу з підприємництвом інноваційним. Конвергентне підприємництво діє у формі взаємовідносин, що проявляється як симбіоз. Для організації ефективного управління конвергентним підприємництвом рекомендовано застосувати системний підхід; елементами системи виділено інноваційне підприємництво, традиційне підприємництво, процес інтерактивності та форма відносин. Система стратегічного управління конвергентним підприємництвом передбачає виконання таких основних завдань: застосовувати систему контролінгу заслабкими сигналами; впровадити кластерізацію; сформувати систему підтримки конвергентного підприємництва; сприяти появі креативного класу в регіоні.

Посилання

Chykarenko І., Mamatova Т., & Chykarenko, O. (2020). Regional development strategy based on Smart-specialization: methodological background. Public Administration Aspects, 8(1), 30-42. DOI: https://doi.org/10.15421/152003

Fialkovskyi А., Marhitich V., Latynin К. Levers of innovative entrepreneurship activation in the stragegic regional competitiveness. European journal of economics and management. 2020.Vol. 6, Is. 6. Р. 92-97. URL: https://eujem.cz/?page_id=1188/

Florida R. Cities and the Creative Class. Routledge, 2005.

Jackson, Randall W.; Hewings, Geoffrey J.D.; Rey, Serge; and Lozano-Gracia, Nancy, "Regional Development: Challenges, Methods, and Models" (2019). Web Book of Regional Science. 2. URL: https://researchrepository.wvu.edu/rri-web-book/2

Kubiniy N., Zavadyak R., Hudzovata L. The human factors of the national economic development: a comparative analysis of Poland and Ukraine. Conference Proceedings Determinants of Regional Development, [S.l.], n. 2, p. 331-343, dec. 2021. URL: http://pes.pwsz.pila.pl/index.php/proceedings/article/view/206

Nimal Jayaratna. Every Innovation is a New Thing but not Every New Thing is an Innovation. 2008. URL: https://www.cairn.info/revue-projectique-2008-1-page-13.htm#

Shane S. Why Do Some Societies Invent More Than Others? Journal of Business Venturing. 1992. № 7. P. 29–46.

Teofana V. Dimitrova. Evaluation the strategic position of an organization through space analysis. Economic archive. 2017. № 3. P. 19–33. URL: https://www.researchgate.net/publication/321275569_EVALUATING_THE_STRATEGIC_POSITION_OF_AN_ORGANISATION_THROUGH_SPACE_ANALYSIS

Кубиний Н.Ю. Философский бекгроунд вероятности как категории интенциальной нано-экономики. Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. Економіка. 2021. № 1(57). С. 48–53.

Мікловда В.П., Кубіній Н.Ю., Мошак С.М. Рейтинг конкурентоспроможності України за критерієм ефективності праці. Демографія та соціальна економіка. 2015. № 3. С. 199–208.

Chykarenko І., Mamatova Т., & Chykarenko, O. (2020). Regional development strategy based on Smart-specialization: methodological background. Public Administration Aspects, 8(1), 30-42. DOI: https://doi.org/10.15421/152003

Fialkovskyi А., Marhitich V., Latynin К. Levers of innovative entrepreneurship activation in the stragegic regional competitiveness. European journal of economics and management. 2020.Vol. 6, Is. 6. Р. 92-97. URL: https://eujem.cz/?page_id=1188/

Florida R. Cities and the Creative Class. Routledge, 2005.

Jackson, Randall W.; Hewings, Geoffrey J.D.; Rey, Serge; and Lozano-Gracia, Nancy, "Regional Development: Challenges, Methods, and Models" (2019). Web Book of Regional Science. 2. URL: https://researchrepository.wvu.edu/rri-web-book/2

Kubiniy N., Zavadyak R., Hudzovata L. The human factors of the national economic development: a comparative analysis of Poland and Ukraine. Conference Proceedings Determinants of Regional Development, [S.l.], n. 2, p. 331-343, dec. 2021. URL: http://pes.pwsz.pila.pl/index.php/proceedings/article/view/206

Nimal Jayaratna. Every Innovation is a New Thing but not Every New Thing is an Innovation. 2008. URL: https://www.cairn.info/revue-projectique-2008-1-page-13.htm#

Shane S. Why Do Some Societies Invent More Than Others? Journal of Business Venturing. 1992. № 7. P. 29–46.

Teofana V. Dimitrova. Evaluation the strategic position of an organization through space analysis. Economic archive. 2017. № 3. P. 19–33. URL: https://www.researchgate.net/publication/321275569_EVALUATING_THE_STRATEGIC_POSITION_OF_AN_ORGANISATION_THROUGH_SPACE_ANALYSIS

Kubynyi N.Iu. Fylosofskyi bekhround veroiatnosty kak katehoryy yntentsyalnoi nano-ekonomyky. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho universytetu. Ser. Ekonomika. 2021. № 1(57). S. 48–53.

Miklovda V.P., Kubinii N.Iu., Moshak S.M. Reitynh konkurentospromozhnosti Ukrainy za kryteriiem efektyvnosti pratsi. Demohrafiia ta sotsialna ekonomika. 2015. № 3. S. 199–208.

Переглядів статті: 72
Завантажень PDF: 50
Опубліковано
2022-11-29
Як цитувати
Дідик, В., Тізеш, П., & Мороз, В. (2022). СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ КОНВЕРГЕНТНИМ ПІДПРИЄМНИЦТВОМ. Економіка та суспільство, (45). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-45-67
Розділ
ЕКОНОМІКА