ВИКОРИСТАННЯ ТЕОРІЇ ПОКОЛІНЬ В ПЛАНУВАННІ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ В МІЖНАРОДНОМУ МАРКЕТИНГУ
Анотація
Стаття присвячена актуальним питанням врахування різниці у користувацькій поведінці аудиторії Інтернет залежно від вікової категорії для планування таргетованої реклами. У статті розглядаються перспективи даного інструменту маркетингових комунікацій у зв’язку із збільшенням інтернет-покриття у глобальному масштабі та збільшенням використання мобільних пристроїв, що підвищує проведення часу користувачів у мережі. Відмічене зростання витрат на рекламу у соціальних платформах у глобальному масштабі. Досліджено, які соціальні мережі є найбільш популярними у світі у розрізі вікових категорій користувачів. Розглянуто ключові відмінності між цільовою аудиторією різних вікових груп у користуванні соціальними платформами та визначено особливості поколінь у споживанні контенту. Врахування відмінностей між поколіннями дозволяє вибудовувати кращу комунікацію із споживачем.
Посилання
Kemp S. Digital 2025: Global overview report. 5.02.2025. Datareportal. URL: https://datareportal.com/reports/digital-2025-global-overview-report (дата звернення: 23.09.2025).
Гаврилюк І.І. Таргетована реклама у соціальних мережах. Економіка та суспільство. 2024. Вип. 63. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/4201 (дата звернення: 22.09.2025).
Ярмолюк О.Я., Борисенко О.С., Фісун Ю.В. Теоретико-методологічні аспекти таргетованої реклами як інструменту комплексного інтернет-маркетингу. Науковий вісник Херсонського державного університету. 2022. Вип. 46. С. 23-29.
Ігнатенко Р. Технології таргетованої реклами: сутність та ефективність. Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. 2022. № 42. С. 428-435.
Грінкевич С.С., Сорокіна Ж.Д., Сітарчук М.А. Таргетована реклама у соціальних мережах: її популярність та ефективність. Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. 2021. Вип. 17 (2). С. 115-123.
Городняк І.В., Хоміць Л.І. Дослідження таргету як інструменту маркетингових комунікацій. Маркетинг і цифрові технології. 2022. Т. 8. № 3. С. 7-20.
Daily time spent on social networking by internet users worldwide from 2012 to 2025. Statista. URL: https://www.statista.com/statistics/433871/daily-social-media-usage-worldwide/ (дата звернення: 27.09.2025).
Website Analysis Facebook.com. Similarweb. URL: https://pro.similarweb.com/#/digitalsuite/websiteanalysis/overview/website-performance/*/999/1m?webSource=Total&key=facebook.com (дата звернення: 23.09.2025).
Website Analysis Instagram.com. Similarweb. URL: https://pro.similarweb.com/#/digitalsuite/websiteanalysis/overview/website-performance/*/999/1m?webSource=Total&key=instagram.com (дата звернення: 23.09.2025).
Website Analysis TikTok.com. Similarweb. URL: https://pro.similarweb.com/#/digitalsuite/websiteanalysis/overview/website-performance/*/999/1m?webSource=Total&key=tiktok.com (дата звернення: 23.09.2025).
Website Analysis YouTube.com. Similarweb. URL: https://pro.similarweb.com/#/digitalsuite/websiteanalysis/overview/website-performance/*/999/1m?webSource=Total&key=youtube.com (дата звернення: 23.09.2025).
Daily time spent on social networking by internet users worldwide from 2012 to 2025. Statista. URL: https://www.statista.com/statistics/433871/daily-social-media-usage-worldwide/ (дата звернення: 27.09.2025).
Kemp S. Digital 2025: Global overview report. 5.02.2025. Datareportal. Available at: https://datareportal.com/reports/digital-2025-global-overview-report (accessed September 23, 2025).
Havrylyuk I. (2024) Tarhetovana reklama u sotsialnykh merezhakh [Targeted social media advertising]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and society, vol. 63. Available at: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/4201 (accessed September 22, 2025). (in Ukrainain).
Yarmoliuk O.I., Borysenko O.S., Fisun Yu.V. (2022) Teoretyko-metodolohichni aspekty tarhetovanoi reklamy yak instrumentu kompleksnoho internet-marketynhu [Theoretical and methodological aspects of targeted advertising as a tool of integrated Internet marketing]. Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu – Scientific Bulletin of Kherson State University, vol. 46, pp. 23-29. (in Ukrainain).
Ihnatenko R. (2022) Tekhnolohii tarhetovanoi reklamy: sutnist ta efektyvnist [Targeted advertising technologies: essence and effectiveness]. Finansovo-kredytna diialnist: problemy teorii ta praktyky – Financial and credit activities: problems of theory and practice, vol. 42, pp. 428-435. (in Ukrainain).
Hrynkevych S.S., Sorokina Z.D., Sitarchuk M.A. (2021) Tarhetovana reklama u sotsialnykh merezhakh: yii populiarnist ta efektyvnist [Targeted advertising on social networks: its popularity and effectiveness]. Aktualni problemy rozvytku ekonomiky rehionu – The Actual Problems of Regional Economy Development, vol. 17 (2), pp. 115-123.
Horodniak I.V., Khomits L.I. (2022) Doslidzhennia tarhetu yak instrumentu marketynhovykh komunikatsii [Target research as a marketing communications tool]. Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii – Marketing and digital technologies, vol. 8(3), pp. 7-20. (in Ukrainain).
Daily time spent on social networking by internet users worldwide from 2012 to 2025. Statista. Available at: https://www.statista.com/statistics/433871/daily-social-media-usage-worldwide/ (дата звернення: 27.09.2025).
Website Analysis Facebook.com. Similarweb. Available at: https://pro.similarweb.com/#/digitalsuite/websiteanalysis/overview/website-performance/*/999/1m?webSource=Total&key=facebook.com (accessed September 27, 2025).
Website Analysis Instagram.com. Similarweb. Available at: https://pro.similarweb.com/#/digitalsuite/websiteanalysis/overview/website-performance/*/999/1m?webSource=Total&key=instagram.com (accessed September 27, 2025).
Website Analysis TikTok.com. Similarweb. Available at: https://pro.similarweb.com/#/digitalsuite/websiteanalysis/overview/website-performance/*/999/1m?webSource=Total&key=tiktok.com (accessed September 27, 2025).
Website Analysis YouTube.com. Similarweb. Available at: https://pro.similarweb.com/#/digitalsuite/websiteanalysis/overview/website-performance/*/999/1m?webSource=Total&key=youtube.com (accessed September 27, 2025).
Daily time spent on social networking by internet users worldwide from 2012 to 2025. Statista. Available at: https://www.statista.com/statistics/433871/daily-social-media-usage-worldwide/ (accessed September 27, 2025).

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

