ІНТЕГРАЦІЯ ЛОГІСТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ ТА ІНФОРМАЦІЙНОГО УПРАВЛІННЯ У СТРАТЕГІЧНИЙ РОЗВИТОК СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ

Ключові слова: логістичний маркетинг, інформаційне управління, стратегічний розвиток, суб’єкти господарювання, інтеграція, цифрова трансформація, управлінські рішення, бізнес-середовище, інструменти управління, синергія

Анотація

Стаття присвячена дослідженню інтеграції логістичного маркетингу та інформаційного управління у стратегічний розвиток суб’єктів господарювання в умовах невизначеного середовища. Метою дослідження є теоретичне обґрунтування інтеграції логістичного маркетингу та інформаційного управління як інструментів стратегічного розвитку компаній у динамічному середовищі. У роботі використано такі наукові методи дослідження, а саме аналіз, синтез, індукція, дедукція, порівняння. У статті проведено порівняльну характеристику функцій логістичного маркетингу та інформаційного управління. Визначено переваги їх інтеграції. Окрему увагу приділено інструментам, що підтримують процес інтеграції логістичного маркетингу та інформаційного управління. Розроблено механізм їх впровадження у стратегічний розвиток підприємств. Результатом дослідження є обґрунтування доцільності синергії логістичного маркетингу та інформаційного управління в середовищі підприємств для прийняття стратегічних рішень в умовах цифрової трансформації.

Посилання

Македон В. Інтеграція цифрових інструментів у міжнародну логістичну діяльність. Економіка та суспільство. 2024. № 65. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-65-109 (дата звернення: 01.07.2025).

Чупріна М. О., Ситник Н. І., Пермінова С. О. Вплив інформаційних технологій на інноваційний розвиток логістичного менеджменту. Економічний простір. 2025. № 199. С. 283–287. DOI: https://doi.org/10.30838/EP.199.283-287 (дата звернення: 01.07.2025).

Пташченко О. В., Шершенюк О. М., Кизилов І. В. Вплив цифрової трансформації на інноваційну активність логістичних підприємств. Journal of Strategic Economic Research. 2024. № 3. С. 140–149. DOI: https://doi.org/10.30857/2786-5398.2024.3.14 (дата звернення: 01.07.2025).

Бурдяк М. І., Томашук І. В. Концептуальні засади формування стратегічних напрямків розвитку аграрних підприємств в умовах цифровізації економіки. Бізнес-навігатор. 2024. Вип. 1(74). С. 3–16. DOI: https://doi.org/10.32782/business-navigator.74-1 (дата звернення: 03.07.2025).

Михаць А. Р., Дідик І. М., Яцун Н. С. Цифрові технології як інструмент оптимізації ланцюга поставок: впровадження та перспективи. Актуальні проблеми сталого розвитку. 2025. Т. 2, № 1. С. 22–30. DOI: https://doi.org/10.60022/2(1)-3S (дата звернення: 03.07.2025).

Мейш А., Ядуха С. Формування логістичної підсистеми дистрибуції продукції. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences. 2023. № 324(6). С. 442–447. DOI: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-324-6-69 (дата звернення: 03.07.2025).

Тяжкун Є. Інтеграційна взаємодія маркетингу та логістики: сучасні тенденції. Економіка та суспільство. 2024. № 59. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-59-72 (дата звернення: 05.07.2025).

Ілляшенко С. М., Шипуліна Ю. С., Ілляшенко Н. С. Маркетингове управління логістичними потоками в інноваційному процесі промислових підприємств. Маркетинг і цифрові технології. 2025. Т. 8, № 4. С. 6–20. URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/385 (дата звернення: 05.07.2025).

Kwilinski A., Hnatyshyn L., Prokopyshyn O., Trushkina N. Managing the logistic activities of agricultural enterprises under conditions of digital economy. Virtual Economics. 2022. Vol. 5, No. 2. P. 43–70. DOI: https://doi.org/10.34021/ve.2022.05.02(3) (дата звернення: 07.07.2025).

Dadzie K. Q., Dadzie C. A., Johnston W. J., Wang H., et al. The integration of logistics and marketing practice into baseline supply chain practices in the emerging markets. Journal of Business and Industrial Marketing. 2022. Vol. 38, No. 2. DOI: https://doi.org/10.1108/JBIM-01-2022-0002 (дата звернення: 11.07.2025).

Makedon V. (2024) Intehratsiya tsyfrovykh instrumentiv u mizhnarodnu lohistychnu diialnist [Integration of digital tools into international logistics activities]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and Society, no. 65. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-65-109 (accessed July 1, 2025).

Chupryna M. O., Sytnyk N. I., Perminova S. O. (2025) Vplyv informatsiinykh tekhnolohii na innovatsiinyi rozvytok lohistychnoho menedzhmentu [The influence of information technologies on the innovative development of logistics management]. Ekonomichnyi prostir – Economic Space, no. 199, pp. 283–287. DOI: https://doi.org/10.30838/EP.199.283-287 (accessed July 1, 2025).

Ptashchenko O. V., Shersheniuk O. M., Kizilov I. V. (2024) Vplyv tsyfrovoyi transformatsii na innovatsiinu aktyvnist lohistychnykh pidpryiemstv [The impact of digital transformation on the innovation activity of logistics enterprises]. Journal of Strategic Economic Research, no. 3, pp. 140–149. DOI: https://doi.org/10.30857/2786-5398.2024.3.14 (accessed July 1, 2025).

Burdyak M. I., Tomashuk I. V. (2024) Kontseptualni zasady formuvannia stratehichnykh napriamkiv rozvytku ahrarnykh pidpryiemstv v umovakh tsyfrovizatsii ekonomiky [Conceptual principles of forming strategic directions for the development of agricultural enterprises under digitalization of the economy]. Biznes-navigator – Business Navigator, issue 1(74), pp. 3–16. DOI: https://doi.org/10.32782/business-navigator.74-1 (accessed July 3, 2025).

Mykhats A. R., Didyk I. M., Yatsun N. S. (2025) Tsyfrovi tekhnolohii yak instrument optymizatsii lantsiuga postavok: vprovadzhennia ta perspektyvy [Digital technologies as a tool for supply chain optimization: implementation and prospects]. Aktualni problemy staloho rozvytku – Current Issues of Sustainable Development, vol. 2(1), pp. 22–30. DOI: https://doi.org/10.60022/2(1)-3S (accessed July 3, 2025).

Meish A., Yadukha S. (2023) Formuvannia lohistychnoi pidsystemy dystrybutsii produktsii [Formation of the logistics subsystem of product distribution]. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, vol. 324(6), pp. 442–447. DOI: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-324-6-69 (accessed July 3, 2025).

Tyazhkun Ye. (2024) Intehratsiina vzaiemodiia marketynhu ta lohistyky: suchasni tendentsii [Integration interaction of marketing and logistics: current trends]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and Society, no. 59. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-59-72 (accessed July 5, 2025).

Illyashenko S. M., Shypulina Yu. S., Illyashenko N. S. (2025) Marketynhove upravlinnia lohistychnymy potokamy v innovatsiinomu protsesi promyslovykh pidpryiemstv [Marketing management of logistics flows in the innovation process of industrial enterprises]. Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii – Marketing and Digital Technologies, vol. 8(4), pp. 6–20. URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/385 (accessed July 5, 2025).

Kwilinski A., Hnatyshyn L., Prokopyshyn O., Trushkina N. (2022) Managing the logistic activities of agricultural enterprises under conditions of digital economy. Virtual Economics, vol. 5(2), pp. 43–70. DOI: https://doi.org/10.34021/ve.2022.05.02(3) (accessed July 7, 2025).

Dadzie K. Q., Dadzie C. A., Johnston W. J., Wang H., et al. (2022) The integration of logistics and marketing practice into baseline supply chain practices in the emerging markets. Journal of Business and Industrial Marketing, vol. 38(2). DOI: https://doi.org/10.1108/JBIM-01-2022-0002 (accessed July 11, 2025).

Переглядів статті: 6
Завантажень PDF: 1
Опубліковано
2025-06-30
Як цитувати
Благун, І. (2025). ІНТЕГРАЦІЯ ЛОГІСТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ ТА ІНФОРМАЦІЙНОГО УПРАВЛІННЯ У СТРАТЕГІЧНИЙ РОЗВИТОК СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ. Економіка та суспільство, (76). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-76-5
Розділ
МАРКЕТИНГ