МОДЕЛІ ДОВГОСТРОКОВОЇ ОРІЄНТАЦІЇ У ВЗАЄМОВІДНОСИНАХ МІЖ ПАРТНЕРАМИ НА РИНКУ
Анотація
У статті детально розглядається роль довгострокової орієнтації в розвитку партнерських відносин. Вказується, що сучасна відповідь на зростання складності та динаміки середовища, а також на посилення конкуренції, полягає в формуванні партнерських відносин та мережевих організацій, які забезпечують можливість інновацій, доступ до ключових ресурсів і знань, ефективніше обслуговування ринку, зберігаючи гнучкість і знижуючи витрати. Також у статті розглядаються основні риси реляційної поведінки, такі як гнучкість, солідарність та обмін інформацією, які є необхідними для забезпечення ефективного партнерського обміну. Визначено, що довгострокова орієнтація є філософією компанії, яка визначає її підхід до ведення бізнесу та дозволяє долати поточні труднощі та непорозуміння. При цьому така орієнтація є результатом економічних міркувань, а не альтруїстичних мотивів.
Посилання
Cook K.S., Emerson R.M. (1978) Power, Equity and Commitement in Exchange Networks. American Sociological Review. October. Vol. 43. рр. 721-739.
Pfeffer J., Salancik G.R. (2003) The External Control of Organizations: A Resource Dependence Perspective. Harper Row, New York. 300 р.
Thibaut J.W., Kelley H. (1958) The Social Psychology of Groups. Wiley, New York. 313 р.
Anderson E., Weitz B. (1992) The Use of Pledges to Build and Sustain Commitment in Distribution Channels. Journal of Marketing Research. February. Vol. 29. рр. 21-26.
Noordewier T.G., John G., Nevin J.R. (1990) Performance Outcomes of Purchasing Arrangements in Industrial Buyer-Vendor Relationships. Journal of Marketing. October. Vol. 54. рр. 80-93.
Heide J.B., John G. (1990) Alliances in Industrial Purchasing: The Determinants of Joint Action in Buyer-Supplier Relationships. Journal of Marketing Research. February. Vol. 27. рр. 24-36.
Brown J. R., Dev Ch. S., Lee D. (2000) Managing Marketing Channel Oportunism: The Efficacy of Alternative Governance Mechanisms. Journal of Marketing. April. Vol. 64. pp. 51-65.
Lusch R.F., Brown J.R. (1996) Interdependency, Contracting, and Relational Behavior in Marketing Channels. Journal of Marketing. October. Vol. 60. рр. 19-38.
Gundlach G.T., Achrol R.S., Mentzer J.T. (1995) The Structure of Commitment in Exchange. Journal of Marketing. January. Vol. 59. рр. 78-92.
Doney P.M., Canon J.P. (1997) An Examination of the Nature of Trust in Buyer-Seller Relationships. Journal of Marketing. April. Vol. 61. рр. 35-51.
Webster Jr. F.E. (1992) The Changing Role of Marketing in the Corporation. Journal of Marketing. October. Vol. 56. рр. 1-17.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.