МІСЦЕ ПЕРСОНАЛЬНОГО БРЕНДУ В СТРУКТУРІ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ПІДПРИЄМСТВА

  • Ярослав Свідельський Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького https://orcid.org/0009-0000-7878-7542
  • Вікторія Чередниченко Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького https://orcid.org/0000-0002-8276-3014
Ключові слова: персональний бренд, інтернет торгівля, цифровізація, маркетингові комунікації, довіра споживачів, соціальні мережі, репутаційний капітал, B2B-комунікації

Анотація

У статті досліджується роль персонального бренду як ключового інструменту просування товарів і послуг підприємства в умовах цифрової трансформації та зростаючої конкуренції. Розкрито сутність персонального бренду як поєднання експертності, публічного іміджу, репутації та комунікаційної активності конкретної особи, яка представляє компанію. З’ясовано, що персональний бренд сприяє встановленню довіри до компанії, формуванню позитивного іміджу та підвищенню лояльності споживачів. Також персональний бренд виступає неформальним комунікатором між підприємством і споживачем, а також формує емоційний зв’язок, підсилює довіру й сприяє підвищенню лояльності до продукції. Проаналізовано основні функції персонального бренду: емоційний зв’язок, інформаційна роль та соціальне підтвердження. Визначено ключові напрями інтеграції персонального бренду в маркетингову стратегію підприємства.

Посилання

An Entrepreneurial Business Model for Personal Branding: Proposing a Framework. URL: https://www.academia.edu/125285403/An_Entrepreneurial_ Business_Model_for_Personal_Branding_Proposing_a_Framework (дата звернення: 14.05.2025).

Білоус С., Калита Н. Удосконалення маркетингової діяльності в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства. Економіка та суспільство. 2024. # 60. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-60-75

Богуславська С.І., Самойленко Л.Я., Катана Ю.Б. Інструменти територіального брендингу в системі публічного управління: теоретичні та практичні аспекти. Економічний простір. № 195, 2024. URL: https://economic-prostir.com.ua/wp-content/uploads/2024/12/195-159-164-boguslavska.pdf

Arruda William The New Formula For Successful Personal Branding. Forbes. 2024. URL: https://www.forbes.com/sites/williamarruda/2024/05/01/new-formula-for-successful-personal-branding/

Осауленко О. В., Чередниченко В. В. Управління маркетинговою діяльністю в контексті розвитку інтернет комунікацій. Здобутки економіки: перспективи та інновації. 2024. №13. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.14511015

Kozhukhіvska, R., Kulbitsky, V., Kyryliuk, I., Maliuga, L. & Podzigun, S. Managing the efficiency of enterprises based on assessment of the land resource potential. Problems and Perspectives in Management. DOI: https://doi.org/10.21511/ppm.16(2).2018.15 (дата звернення: 17.05.2025)

Гриліцька А. В., Гриліцька В-О. М. Маркетингова діяльність міжнародних компаній в Україні. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: Економічні науки.. 2020. № 4. DOI: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2020-4-5794

Shariy, V.I. The effectiveness of local municipal authorities of Ukraine in the exercise of powers delegated by the government. Asia Life Sciences. 2019. №1. Р.159-167.

Defining personal brand, personal branding and personal brand equity Academia.edu. 2023. URL: https://www.academia.edu/107061281/Defining_ personal_brand_personal_branding_and_personal_brand_equity

Personal Branding: Interdisciplinary Systematic Review and Research Agenda. URL: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/30519202/ (дата звернення: 16.05.2025)

Zhukovska V., Goi V., Cherednychenko V., Zabolotna O., Shyshliuk V. Retos económicos de la propiedad intelectual en la era digital: aspectos jurídicos, económicos y sociales. REICE: Revista Electrónica De Investigación En Ciencias Económicas. 2023. Vol. 11(21). P. 235-262. DOI: https://doi.org/10.5377/reice.v11i21.16553

Academia.edu. (2025). An entrepreneurial business model for personal branding: Proposing a framework. Available at: https://www.academia.edu/125285403/An_Entrepreneurial_Business_Model_for_Personal_Branding_Proposing_a_Framework (accessed May 14, 2025).

Bilous S., Kalyta N. (2024) Udoskonalennia marketynhovoi diialnosti v zabezpechenni konkurentospromozhnosti pidpryiemstva [Improving marketing activities in ensuring the competitiveness of the enterprise]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and Society, (60). Available at: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-60-75. (in Ukrainian)

Bohuslavska S. I., Samoilenko L. Ya., Katana Yu. B. (2024) Instrumenty terytorialnoho brendingu v systemi publichnoho upravlinnia: teoretychni ta praktychni aspekty [Territorial branding tools in the public administration system: theoretical and practical aspects]. Ekonomichnyi prostir – Economic Space, (195). Available at: https://economic-prostir.com.ua/wp-content/uploads/2024/12/195-159-164-boguslavska.pdf (accessed May 14, 2025). (in Ukrainian)

Arruda W. (2024) The new formula for successful personal branding. Forbes. Available at: https://www.forbes.com/sites/williamarruda/2024/05/01/new-formula-for-successful-personal-branding/.

Osaulenko O. V., Cherednichenko V. V. (2024) Upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu v konteksti rozvytku internet-komunikatsii [Management of marketing activities in the context of Internet communications development]. Zdobyttia ekonomiky: perspektyvy ta innovatsii – Achievements of the Economy: Prospects and Innovations, (13). Available at: https://doi.org/10.5281/zenodo.14511015. (in Ukrainian)

Kozhukhіvska R., Kulbitsky V., Kyryliuk I., Maliuga L., Podzigun S. (2018) Managing the efficiency of enterprises based on assessment of the land resource potential. Problems and Perspectives in Management, 16(2). Available at: https://doi.org/10.21511/ppm.16(2).2018.15 (accessed May 17, 2025).

Hrylytska A. V., Hrylytska V.-O. M. (2020) Marketynhova diialnist mizhnarodnykh kompanii v Ukraini [Marketing activities of international companies in Ukraine]. Mizhnarodnyi naukovyi zhurnal «Internauka». Seriia: Ekonomichni nauky – International Scientific Journal «Internauka». Series: Economic Sciences, (4). Available at: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2020-4-5794. (in Ukrainian)

Shariy V. I. (2019) The effectiveness of local municipal authorities of Ukraine in the exercise of powers delegated by the government. Asia Life Sciences, (1), pp. 159–167.

Academia.edu. (2023) Defining personal brand, personal branding and personal brand equity. Available at: https://www.academia.edu/107061281/Defining_personal_brand_personal_branding_and_personal_brand_equity (accessed May 14, 2025).

PubMed. (n.d.) Personal branding: Interdisciplinary systematic review and research agenda. Available at: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/30519202/ (accessed May 16, 2025).

Zhukovska V., Goi V., Cherednychenko V., Zabolotna O., Shyshliuk V. (2023) Retos económicos de la propiedad intelectual en la era digital: Aspectos jurídicos, económicos y sociales. REICE: Revista Electrónica De Investigación En Ciencias Económicas, 11(21), pp. 235–262. Available at: https://doi.org/10.5377/reice.v11i21.16553.

Переглядів статті: 8
Завантажень PDF: 5
Опубліковано
2025-04-28
Як цитувати
Свідельський, Я., & Чередниченко, В. (2025). МІСЦЕ ПЕРСОНАЛЬНОГО БРЕНДУ В СТРУКТУРІ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ПІДПРИЄМСТВА. Економіка та суспільство, (74). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-74-155
Розділ
МЕНЕДЖМЕНТ