АДМІНІСТРАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ В ТУРИСТИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ: КЛЮЧОВІ ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ
Анотація
У статті досліджено адміністративний менеджмент в туристичних організаціях, з акцентом на ключові економічні аспекти ефективного управління. Аналізуються основні принципи та стратегії управління в сфері туризму. Визначено важливість ефективного використання ресурсів, впровадження інновацій та забезпечення високого рівня клієнтського сервісу для досягнення конкурентних переваг. Окрему увагу приділено аналізу сучасних інструментів управління, що сприяють підвищенню економічної ефективності туристичних організацій. Стаття також пропонує рекомендації для оптимізації управлінських процесів і розвитку сталого туризму в умовах сучасних викликів. Розглянуті перспективи розвитку адміністративного менеджменту в туризмі в контексті змін, що відбуваються у глобальному економічному середовищі наголошено адаптації управлінських підходів до нових умов і викликів.
Посилання
Козяр Л.І., Губська Ю.В. Цифровий маркетинг у туристичному бізнесі: сучасні тренди та перспективи. Туризм і регіональний розвиток. 2021. № 4(28). С. 102–108.
Мельник С.В., Дідківська О.І. Фінансове планування в управлінні туристичним бізнесом. Бізнес Інформ. 2023. № 1. С. 134–139.
Микитюк Н.П. Інноваційні підходи до управління туристичними підприємствами. Економіка та управління національним господарством. 2020. № 6(54). С. 48–53.
Остапчук Т.М., Ткачук М.С. Організаційна структура управління туристичним підприємством: теоретичний аспект. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2022. № 78. С. 92–96.
Смолянюк, І. В. Стратегічне управління в туризмі: теорія і практика : монографія. Київ : КНЕУ, 2021. 212 с.
Ячнюк М.О., Підгірна В.Н., Наконечний К.П. Основні напрями покращення організаційної структури управління на туристичному підприємстві. Інфраструктура ринку. 2025. №82. URL: http://www.market-infr.od.ua/uk/82-2025 (дата звернення: 22.05.2025)
UNWTO. World Tourism Barometer and Statistical Annex, January 2024. – UNWTO, Madrid. URL: https://www.unwto.org (дата звернення: 22.05.2025)
Kozyar L.I., & Hubska Y.V. (2021). Tsyfrovyj marketing u turystychnomu biznesi: suchasni trendy ta perspektyvy [Digital marketing in the tourism business: Modern trends and perspectives. Turizm i rehional'nyj rozvytok, no 4(28), pp.102–108.
Melnyk S.V., & Didkivska O.I. (2023). Finansove planuvannya v upravlinni turystychnym biznesom. [Financial planning in tourism business management]. Biznes Inform, no 1, pp.b134–139.
Mykytiuk N.P. (2020). Innovatsiyni pidkhody do upravlinnya turystychnymy pidpryyemstvamy [Innovative approaches to the management of tourism enterprises]. Ekonomika ta upravlinnya natsional'nym hospodarstvom, no 6(54), pp. 48–53.
Ostapchuk T.M., & Tkachuk M.S. (2022). Orhanizatsiyna struktura upravlinnya turystychnym pidpryyemstvom: teoretychnyy aspect. [Organizational structure of tourism enterprise management: Theoretical aspect]. Visnyk ekonomiky transportu i promyslovosti, no 78, pp. 92–96.
Smolianyuk I. (2021). Strategic management in tourism: Theory and practice [Strategic management in tourism: theory and practice]. monohrafiya [a monograph].Kyiv: KNEU. 212 p/ (in Ukrainian)
Yachnyuk, M.O., Pidhirna V.N., & Nakonechnyi K.P. (2025). Osnovni napryamy pokrashchennya orhanizatsiynoyi struktury upravlinnya na turystychnomu pidpryyemstvi. Infrastruktura rynkU [Key directions for improving the organizational structure of management at tourism enterprises]. Infrastruktura rynku, no 82. Available at: http://www.market-infr.od.ua/uk/82-2025 (accessed April 22, 2025)
UNWTO. (2024). World tourism barometer and statistical annex, January 2024. UNWTO. Available at: https://www.unwto.org (accessed April 22, 2024)

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.