РОЛЬ ОПЕРАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ У ФОРМУВАННІ ЕТИЧНИХ СТАНДАРТІВ БІЗНЕСУ

  • Віталій Кудельський Хмельницький університет управління та права імені Леоніда Юзькова https://orcid.org/0000-0002-7252-6533
Ключові слова: операційний менеджмент, етичні стандарти, етика, бізнес, норма, операція, структура, операційний процес

Анотація

Стаття присвячена ролі операційного менеджменту для формування етичних стандартів бізнесу. В статті досліджено визначення операційного менеджменту. Узагальнено та доповнено поняття «управління операціями» для операційного менеджменту. Досліджено групи управління операціями в операційному менеджменті. Проаналізовано алгоритм в операційному менеджменті. Досліджено концепції операційного менеджменту. Автор в дослідженні робить акцент на пріоритетності трудових ресурсів для операційного менеджменту. Досліджено функції операційних менеджерів в організації. Згруповані основні завдання покладі на функції в операційному менеджменті. Досліджено методи операційного менеджменту для практичного застосування. Оцінено ефективність соціально-психологічних методів в управлінській діяльності бізнесмена. Досліджено здобутки операційного менеджера в управлінській діяльності. Досліджено етичні та правові критерії в управлінській діяльності людини та їх межі. Досліджено етичні та правові критерії бізнесу.

Посилання

Грідін О.В. Особливості застосування та порівняльна характеристика операційних систем організації виробництва. Електронне наукове фахове видання Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2021. № 6 (33). С. 89-94. URL: https://doi.org/10.32782/easterneurope.33-38 (дата звернення: 20.02.2025).

Коробка С.В. Теоретичні аспекти операційного менеджменту малих підприємств. Економічний простір. 2020. № 153. С. 71-74. URL: https://doi.org/10.32782/222.4-6.282/153-13 (дата звернення: 28.01.2025).

Крамарчук С.П., Лубкей Н.П. Сутність операційного менеджменту та основні етапи його розвитку. Інфраструктура ринку. 2020. № 44. С. 83-86. URL: https://doi.org/10.32843/infrastruct44-14 (дата звернення: 18.02.2025).

Крисько Ж. Л., Скишляк О. А. Важливість неформальних комунікацій в управлінні бізнесом. Інфраструктура ринку. 2019. № 32. С. 131–136. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2019/32_2019_ukr/21.pdf . (дата звернення: 17.02.2025).

Крисоватий А.І., Зварич Р. Є. Міжнародний менеджмент: підручник. Тернопіль: ЗУНУ, 2024. 508 с.

Мерінова С. В., Половенко Л. П. Роль систем управління персоналом

в оптимізації кадрових процесів на підприємстві. Економіка та суспільство. 2024. №67. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view /4673/4615. (дата звернення: 16.02.2025).

Сорока О.В., Голубенко В.А. Управління організаційною поведінкою персоналу як чинник стійкості компанії. Економіка та суспільство. 2023. № 57.URL:https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3178/3101 (дата звернення: 22.02.2025).

Шакотько Є. Етичний бізнес глобальних корпорацій. Економічна правда. 22 жовтня 2019. URL: https://www.epravda.com.ua/columns/2019/10/22/652792/ (дата звернення: 22.02.2025).

Gridin O.V. (2021) Witryny z wiadomościami kod psycholingwistyki: autorstwo zbiorowe [Features of application and comparative characteristics of operational systems for the organization of production]. Electronic scientific professional publication Eastern Europe: economics, business and management. vol. 6 (33), рр. 89-94. URL: https://doi.org/10.32782/easterneurope.33-38 (accessed February 20, 2025).

Korobka S.V. (2020) Teoretyczne aspekty zarządzania operacyjnego małymi przedsiębiorstwami. [Theoretical aspects of operational management of small enterprises]. Economic space. vol. 153, рр. 71-74. URL: https://doi.org/10.32782/222.4-6.282/153-13 (accessed January 28, 2025).

Kramarchuk S.P., Lubkey N.P. (2020) Istota zarządzania operacyjnego i główne etapy jego rozwoju [The essence of operational management and the main stages of its development]. Market Infrastructure. vol. 44, pp. 83-86. URL: https://doi.org/10.32843/infrastruct44-14 (accessed February 18, 2025).

Krysko Zh. L., Skyshlyak O. A. (2019) Znaczenie komunikacji nieformalnej w zarządzaniu przedsiębiorstwem. [The importance of informal communications in business management]. Market Infrastructure. vol. 32, рр. 131–136. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2019/32_2019_ukr/21.pdf (accessed February 17, 2025).

Krysovaty A.I., Zvarych R. SĄ. (2024) Zarządzanie międzynarodowe: рodręcznik [International Management: Textbook]. Tarnopol: ZUNU, 508 p. (in Ukrainian).

Merinova S. V., Polovenko L. P. (2024) Rola systemów zarządzania personelem w optymalizacji procesów kadrowych w przedsiębiorstwie [The role of personnel management systems in optimizing personnel processes at the enterprise]. Economy and Society. vol. 67. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view /4673/4615 (accessed February 16, 2025).

Soroka O.V., Golubenko V.A. (2023) Zarządzanie zachowaniami organizacyjnymi personelu jako czynnik zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa [Management of organizational behavior of personnel as a factor of company stability]. Economy and Society. vol. 57.URL:https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3178/3101 (accessed February 22, 2025).

Shakotko E. (2019) Etyczny biznes globalnych korporacji [Ethical business of global corporations]. Economic Truth. October 22. URL: https://www.epravda.com.ua/columns/2019/10/22/652792/ (accessed February 22, 2025).

Переглядів статті: 9
Завантажень PDF: 4
Опубліковано
2025-02-24
Як цитувати
Кудельський, В. (2025). РОЛЬ ОПЕРАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ У ФОРМУВАННІ ЕТИЧНИХ СТАНДАРТІВ БІЗНЕСУ. Економіка та суспільство, (72). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-72-159
Розділ
МЕНЕДЖМЕНТ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають