ВПЛИВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ DIGITAL-МАРКЕТИНГУ В БІЗНЕС-ПРОЦЕСАХ
Анотація
У статті розглянуто особливості застосування технології штучного інтелекту у маркетинговій діяльності. Визначено вплив штучного інтелекту на ефективність digital-маркетингу в сучасних бізнес-процесах. Проаналізовано основні напрями використання штучного інтелекту, зокрема автоматизацію процесів, персоналізацію контенту, аналіз великих даних та прогнозування поведінки споживачів. Розглянуто переваги застосування штучного інтелекту в digital-маркетинг, зокрема підвищення продуктивності, зниження витрат і покращення взаємодії компаній із цільовою аудиторією, залученні клієнтів та підвищенні продажів. Визначено, що зі зростанням обсягів даних та необхідністю швидкої їхньої обробки штучний інтелект стає невід’ємним інструментом оптимізації маркетингових стратегій. Висновки підкреслюють роль інтелектуальних технологій у трансформації цифрового маркетингу та перспективи їх подальшого розвитку.
Посилання
Проскурніна Н.В. Штучний інтелект у маркетинговій діяльності. Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. 2020. № 4. С. 129-140.
Хрупович С.Є., Окрепкий Р.Б., Дудар В.Т. Використання штучного інтелекту для моделювання портрету споживача в цифровому маркетингу. Галицький економічний вісник. 2022. Т. 74, № 1. С. 163-170.
Струнгар А.В. Вплив штучного інтелекту на стратегії цифрового маркетингу: поточні можливості та перспективи розвитку. Економіка та суспільство. 2024. № 62. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-62-160 (дата звернення: 25.02.2025).
Кузнецова А. Штучний інтелект в маркетингу: переваги і приклади використання. URL : https://web-promo.ua/ua/blog/shtuchnij-intelekt-u-marketingu-perevagi-i-prikladi-vikoristannya/ (дата звернення: 25.02.2025).
Іванова І.В., Боровик Т.М., Залозна Т.Г., Руденко А.Ю. Використання штучного інтелекту в маркетингу. Маркетинг і цифрові технології. 2023. Т. 7, №2. С. 32-42.
Пєтухова О.М., Бергер А.Д. Вплив штучного інтелекту на маркетингову діяльність підприємств м’ясної промисловості. Київський економічний науковий журнал. 2023. №3. С. 129-134.
Шалабодін С. Штучний інтелект в маркетингу: нова ера просування вже настала. URL: https://shalabodin.com/shtuchnyj-intelekt-v-marketyngu-nova-era-prosuvannya-vzhe-nastala/ (дата звернення: 25.02.2025)
Гуйван Д.Д., Пономаренко І.В. Digital-маркетинг як сучасний бізнес-інструмент. Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країни : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 23-24 листопада 2023 року). Полтава. 2023. С. 47-49.
Digital-маркетинг для бізнесу. URL: https://wezom.com.ua/ua/blog/digital-marketing-6-preimuschestv-dlja-biznesa (дата звернення: 25.02. 2025)
Найцікавіші тренди в маркетингу на 2025 рік. URL: https://csr.moderntown.org/trendi-marketinga-2025/ (дата звернення: 25.02.2025)
Proskurnina N. V. (2020). Shtuchnyi intelekt u marketynhovii diialnosti [Artificial intelligence in marketing activities]. Zovnishnia torhivlia: ekonomika, finansy, pravo, (4), 129-140. (in Ukr.)
Khrupovych S., Dudar V., Okrepkyi R. (2022) Vykorystannia shtuchnoho intelektu dlia modeliuvannia portretu spozhyvacha v tsyfrovomu marketynhu [Artificial intelligence application for modeling of consumer portrait in digital marketing]. Halytskyi ekonomichnyi visnyk, 1 (74), 163-170. (in Ukr.)
Strunhar A.V. (2024). Vplyv shtuchnoho intelektu na stratehii tsyfrovoho marketynhu: potochni mozhlyvosti ta perspektyvy rozvytku. [The impact of artificial intelligence on digital marketing strategies: current opportunities and prospects for development]. Ekonomika ta suspilstvo, (62). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-62-160 (accessed: 2025, February 25) (in Ukr.)
Kuznetsova A. Shtuchnyi intelekt v marketynhu: perevahy i pryklady vykorystannia [Artificial intelligence in marketing: advantages and examples of use]. Available at: http://web-promo.ua/ua/blog/shtuchnij-intelekt-u-marketingu-perevagi-i-prikladi-vikoristannya/ (accessed: 2025, February 25).
Ivanova I. V., Borovyk T. M., Zalozna T. H., Rudenko A. Iu. (2023). Vykorystannia shtuchnoho intelektu v marketynhu [Use of artificial intelligence in marketing]. Marketing and Digital Technologies, 7 (2), 32-42. (in Ukr.)
Petukhova, O. M., Berger, A. D. (2023). Vplyv shtuchnoho intelektu na marketynhovu diialnist pidpryiemstv miasnoi promyslovosti [The impact of artificial intelligence on the marketing activities of meat industry enterprises]. Kyivskyi ekonomichnyi naukovyi zhurnal, (3), 129-134. (in Ukr.)
Shalabrdin, S. Shtuchnyy intelekt v marketynhu: Nova era prosuvannya vzhe nastala. [Artificial intelligence in marketing: the new era of promotion is here]. Available at: https://shalabodin.com/shtuchnyj-intelekt-v-marketyngu-nova-era-prosuvannya-vzhe-nastala/ (accessed: 2025, February 25)
Guivan, D. D., Ponomarenko, I. V. (2023). Digital-marketynh yak suchasnyi biznes-instrument. [Digital marketing as a modern business tool]. In Marketynh v umovakh didzhytalizatsii ekonomiky krainy: Materialy Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi internet-konferentsii. Poltava, 47-49. (in Ukr.)
Didzhytal-marketynh dlia biznesu [Digital Marketing for Business]. Available at: https://wezom.com.ua/ua/blog/digital-marketing-6-preimuschestv-dlja-biznesa (accessed: 2025, February 25).
Naitsikavishi Trendy v marketynhu na 2025 rik. [The most interesting trends in marketing for 2025]. Available at: https://csr.moderntown.org/trendi-marketinga-2025/ (accessed: 2025, February 25)

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.