МАРКЕТИНГОВІ ПОСЛУГИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ ЯК ОБ'ЄКТ ОБЛІКУ І КОНТРОЛЮ

  • Людмила Лежненко Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана https://orcid.org/0009-0009-2316-7886
  • Віталій Сташенко Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана https://orcid.org/0009-0009-2316-7886
Ключові слова: облік витрат, фінансові показники, маркетингові послуги, соціальні мережі, оподаткування, документальне оформлення, контроль витрат, рентабельність, оптимізація витрат

Анотація

Стаття присвячена дослідженню маркетингових послуг в соціальних мережах як об’єкт обліку і контролю, теоретико-методичним засадам контролю маркетингових послуг, розкриттю сутності маркетингових послуг та їх необхідність в сучасному бізнес-середовищі. Увага маркетологів все більше зосереджується на аналізі поведінки типових користувачів кожної із платформ. Інфографіка, що відображає ці дані, допомагає краще зрозуміти цільову аудиторію і точніше націлювати рекламні кампанії. Маркетингові послуги є частиною господарської діяльності підприємства і впливають на його фінансові показники, зокрема на доходи і витрати. Такі послуги можуть підлягати оподаткуванню, тому їх потрібно обов’язково документально оформлювати, відображати в облікових регістрах і перевіряти контролюючими органами. Отже, для ефективного управління підприємством важливо забезпечити належний облік і контроль над процесом надання та отримання маркетингових послуг.

Посилання

Здирко Н.Г. Витрати на рекламу в соцмережах як об’єкт бухгалтерського обліку та оподаткування. Облік і фінанси. 2019. № 4 (86). С.11-18. URL: http://repository.vsau.org/getfile.php/23199.pdf

Вигівська І. М., Селецька Д.О., Семчук І.В. Розвиток бухгалтерського обліку маркетингових послуг у соціальних мережах. Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу. 2021. Вип. 2 (49). С. 8-18. URL: https://doi.org/10.26642/pbo-2021-2(49)-8-18

Наумова Т.А., Акімова Н.С., Топоркова О.В. Організація обліку маркетингових витрат. Приазовський економічний вісник. Випуск 6 (23) 2020. С.256-261. URL: http://pev.kpu.zp.ua/journals/2020/6_23_ukr/47.pdf

Бєлікова В.В. Веб-сайт підприємства як об’єкт бухгалтерського обліку і оподаткування. Наукові праці. Економіка. Випуск 290. Том 302. 2017. С. 73–79. URL: http://economy.chdu.edu.ua/article/view/130812

Романова О., Шибун М., Матвєєва М. Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності в умовах формування й розвитку сучасних концепцій управління. Галицький економічний вісник. 2019. № 4 (59). С. 65-74. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/pdf/59/736.pdf

Гуріна Н., Томша А. Формування маркетингових витрат на підприємстві: бухгалтерський та податковий облік. Економіка та суспільство. 2021. №24. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/210/201

Zdyrko N.H. (2019) Vytraty na reklamu v sotsmerezhakh yak obʺyekt bukhhaltersʹkoho obliku ta opodatkuvannya [Advertising costs in social networks as an object of accounting and taxation]. Oblik i finansy. № 4 (86). S.11-18.

Vyhivsʹka I. M., Seletsʹka D.O., Semchuk I.V. (2021) Rozvytok bukhhaltersʹkoho obliku marketynhovykh posluh u sotsialʹnykh merezhakh. [Development of accounting for marketing services in social networks]. Problemy teoriyi ta metodolohiyi bukhhaltersʹkoho obliku, kontrolyu i analizu. Vyp. 2 (49). S. 8-18.

Naumova T.A., Akimova N.S., Toporkova O.V. (2020) Orhanizatsiya obliku marketynhovykh vytrat [Organization of accounting of marketing expenses]. Pryazovsʹkyy ekonomichnyy visnyk. Vypusk 6 (23). S.256-261.

Byelikova V.V. (2017) Veb-sayt pidpryyemstva yak obʺyekt bukhhaltersʹkoho obliku i opodatkuvannya [The website of the enterprise as an object of accounting and taxation]. Naukovi pratsi. Ekonomika. Vypusk 290. Tom 302. S. 73–79.

Romanova O., Shybun M., Matvyeyeva M. (2019) Informatsiyne zabezpechennya marketynhovoyi diyalʹnosti v umovakh formuvannya y rozvytku suchasnykh kontseptsiy upravlinnya [Information provision of marketing activity in the conditions of formation and development of modern management concepts]. Halytsʹkyy ekonomichnyy visnyk. № 4 (59). S. 65-74.

Hurina N., Tomsha A. (2021) Formuvannya marketynhovykh vytrat na pidpryyemstvi: bukhhaltersʹkyy ta podatkovyy oblik [Formation of marketing costs at the enterprise: accounting and tax accounting]. Ekonomika ta suspilʹstvo. №24

Переглядів статті: 0
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2025-01-27
Як цитувати
Лежненко, Л., & Сташенко, В. (2025). МАРКЕТИНГОВІ ПОСЛУГИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ ЯК ОБ’ЄКТ ОБЛІКУ І КОНТРОЛЮ. Економіка та суспільство, (71). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-71-141
Розділ
ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ