БІЗНЕС-ПРОЦЕСИ В КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЮ БЕЗПЕКОЮ ПІДПРИЄМСТВ ТОРГІВЛІ: ІМПЕРАТИВИ РОЗВИТКУ
Анотація
Стаття присвячена питанню економічного аналізу архітектоніки взаємозв’язку різних рівнів економічної безпеки підприємств і загроз забезпечення економічної безпеки в аспекті віртуалізації бізнес-процесів. У матеріалах стаття автором акцентовано увагу на комплексному аналізі результатів наукового дослідження «SME Digitalisation to Build Back Better» за даними 2023 року. У статті сформовано вперше комплекс заходів щодо забезпечення ефективного функціонування системи управління фінансово-економічною безпекою підприємств торгівлі, що обумовлює три основні кроки: початковий, проміжний, заключний. За матеріалами проведеного наукового дослідження аргументовано головну мету фінансово-економічної безпеки підприємств сфери торгівлі, що полягає у забезпеченні її стійкого функціонування з огляду на глобалізаційні зрушення, трансформаційні економічні перетворення, активні бойові дії на території держави, а також – забезпечення високого рівня прогресивного стратегічного розвитку у довгостроковій перспективі, враховуючи позиціонування на міжнародній арені.
Посилання
Шульга Л.В., Терещенко І.О., Шарлай О.В. Сучасні маркетингові стратегії управління підприємством. Ефективна економіка. 2020. № 9. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8192 (дата звернення: 17.10.2024).
Гудзь Ю.Ф., Джерелюк Ю.О., Кравчик Ю.В. Етапи формування маркетингової стратегії підприємства. Innovation and sustainability. 2023. № 1. С. 197–203. DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2023.1.197.203
Петрова І., Лойко Є. Методичний засади розробки маркетингової стратегії підприємства. Вчені записки Університету «КРОК». 2022. Т. 1. № 65. С. 95–104. DOI: https://doi.org/10.31732/2663-2209-2022-65-95-104
Пономаренко І. Особливості формування маркетингових комунікацій в умовах цифровізації. Таврiйський науковий вiсник. 2021. № 7. С. 91–96.
Руденко М., Кирилюк Є., Хуторна М. Цифровізація: маркетингові тренди та платформи реалізації. Науковий вісник Одеського національного економічного університету. 2022. Т. 5–6. № 294-295. С. 80–87. DOI: https://doi.org/10.32680/2409-9260-2022-5-6-294-295-80-87
VRK | ВРК оновлює свій прогноз щодо обсягів рекламного ринку 2023. vrk.org.ua. URL: https://vrk.org.ua/news-events/2023/updated-market-volume-2023.html (дата звернення: 07.11.2024).
Павлов К.В., Павлова О.М., Шостак Л.М., Романюк Д.А. Стратегічні напрями нарощення економічного потенціалу підприємства. Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія : «Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм». 2021. Вип. 14. C. 90–96.
Стамат В.М., Нехайчик Є.Є. Основні тренди маркетингової діяльності: світовий погляд. Modern Economics. 2023. № 38. С. 152–157.
Матвіїв М. Формування цифрового маркетингу підприємств. Ефективність державного управління. 2014. Вип. 41. С. 252–261.
Петрова І.Л., Лойко, Є.М. Методичні засади розробки маркетингової стратегії підприємства. Вчені записки університету «КРОК».2022. № 1 (65), 95–104.
Shulga L.V., Tereshhenko I.O., Sharlaj O.V. (2020). Suchasni marketyngovi strategiyi upravlinnya pidpryyemstvom [Modern marketing strategies of enterprise management]. Efektyvna ekonomika. № 9. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8192 (accessed: 17.10.2024).
Ghudzj Ju.F., Dzhereljuk Ju.O., Kravchyk Ju.V. (2023). Etapy formuvannja marketynghovoji strateghiji pidpryjemstva [Stages of formation of the marketing strategy of the enterprise]. Innovation and sustainability. №. 1. P. 197–203. DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2023.1.197.203
Petrova I., Lojko Je. (2022). Metodychnyj zasady rozrobky marketynghovoji strateghiji pidpryjemstva [Methodical approach to developing the enterprise marketing strategy]. Scientific notes of the University KROK. Vol. 65. №. 1. P. 95–104. DOI: https://doi.org/10.31732/2663-2209-2022-65-95-104
Ponomarenko I. (2021). Osoblyvosti formuvannja marketynghovykh komunikacij v umovakh cyfrovizaciji [Features of the formation of marketing communications in the context of digitalization]. Tavrian Scientific Bulletin. series: Economics. Vol. 7. P. 91–96.
Rudenko M., Kyryljuk Je., Khutorna M. (2022). Tsyfrovizatsiia: marketynhovi trendy ta platformy realizatsii [Digitalization: marketing trends and sales platforms]. Scientific bulletin of the Odessa national economic university. Vol. 5–6. №. 294–295. P. 80–87. DOI: https://doi.org/10.32680/2409-9260-2022-5-6-294-295-80-87
The VRK updates its forecast for the advertising market in 2023. URL: https://vrk.org.ua/newsevents/2023/updated-market-volume-2023.html (accessed: 07.11.2024).
Pavlov K.V., Pavlova O.M., Shostak L.M., Romaniuk D.A. (2021). Stratehichni napriamy naroshchennia ekonomichnoho potentsialu pidpryiemstva [Strategic directions of increasing the economic potential of the enterprise]. Visnyk Kharkivskoho natsion-alnoho universytetu imeni V. N. Karazina. Seriia: «Mizhnarodni vidnosyny. Ekonomika. Krainoznavstvo. Turyzm». Vol. 14. P. 90–96. (in Ukrainian)
Stamat V.M., Nekhaichyk Ye.Ye. (2023). Osnovni trendy marketynhovoi diialnosti: svitovyi pohliad [The main trends of marketing activity: a global view]. Modern Economics. 38. P. 152–157. (in Ukrainian)
Matviiv M. (2014). Formuvannia tsyfrovoho marketynhu pidpryiemstv [Formation of digital marketing of enterprises]. Efektyvnist derzhavnoho upravlinnia. Vol. 41. P. 252–261. (in Ukrainian)
Petrova, I.L. & Loiko, Ye.M. (2022). Metodychni zasady rozrobky marketynhovoi stratehii pidpryiemstva [Methodical principles of development of the marketing strategy of the enterprise]. Vcheni zapysky universytetu «KROK», № 1, vol. (65), pp. 95–104. (in Ukrainian).

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.