КОНТЕНТ-СТРАТЕГІЯ ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ДОВІРИ ДО ВЕТЕРИНАРНИХ ОНЛАЙН-МАГАЗИНІВ

Ключові слова: контент-стратегія, цифровий маркетинг, ветеринарна електронна комерція, формування довіри, персоналізація контенту, SEO-маркетинг, соціальні медіа маркетинг, експертний контент, маркетингові комунікації

Анотація

Контент-стратегія є ключовим елементом ефективного управління комунікаціями та просування бренду в цифровому середовищі. У статті розглянуто основні складові контент-стратегії, зокрема визначення цільової аудиторії, типів контенту, каналів його розповсюдження та механізмів вимірювання ефективності. Особливу увагу приділено застосуванню контент-стратегії у сфері ветеринарної електронної комерції, де успішне залучення споживачів та формування довіри до бренду є важливими аспектами для конкурентоспроможності. Визначено, що створення персоналізованого та інтерактивного контенту є необхідною умовою для задоволення потреб цільової аудиторії, що включає як власників домашніх тварин, так і ветеринарні клініки. Крім того, акцентовано на важливості SEO-оптимізації контенту та його здатності підвищувати видимість у пошукових системах, що є критично важливим для ветеринарних онлайн-магазинів. У статті також досліджуються приклади успішних контент-стратегій ветеринарних онлайн-магазинів, які включають використання експертних статей, відеооглядів та інших форматів контенту для формування довіри до бренду та забезпечення лояльності споживачів.

Посилання

Капітанюк, Е. Трансформація сутнісної траєкторії електронної комерції. Економіка та суспільство. 2024. №68. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-68-109

Котельникова, Ю. М. Розвиток e-commerce: зарубіжний досвід. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2022. №6(1). С. 61-66. http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28765

Краус, К. М., Краус, Н. М., & Маржура, О. В. Електронна комерція та Інтернет-торгівля: навчально-методичний посібник. Київ: Аграр Медіа Груп, 2021.

Кубліцька, О. Інституціоналізація та вплив державної політики на формування стійкого ринку електронної комерції. Економіка та суспільство. 2024. №65. С. 120. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-65-120

Про електронну комерцію: Закон України від 26.04.2017 р. № 67519. [Електронний ресурс]. URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/675-19

Стежко, Н., Шевчук, О. Тенденції розвитку світової електронної комерції в умовах діджиталізації бізнесу. Цифрова економіка та економічна безпека. 2023. №5 (05). С. 20-25. https://doi.org/10.32782/dees.5-3

Шведа, Н. М., Краузе, О. І. Електронна комерція: сучасний стан та стратегії розвитку. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». 2024. №2(82). С. 35. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2024-2-9639

Щитов, Д. М., Жадько, К. С., Мормуль, М. Ф. Тенденції розвитку ринку електронної комерції у світі та в Україні. Наукові перспективи. 2024. №7(49). С. 942-954.

Agussaid Alkadrie, S. Exploring the impact of digital marketing strategies on consumer purchase behavior in the e-commerce sector. The Journal of Academic Science. 2024. №1(4). С. 273-275. https://thejoas.com/index.php

Barbosa, B., Saura, J. R., Borovac Zekan, S., & Ribeiro-Soriano, D. Defining content marketing and its influence on online user behavior: A data-driven prescriptive analytics method. Annals of Operations Research. 2023. https://doi.org/10.1007/s10479-023-05261-1

Bielozorov, A., Bezbradica, M., Helfert, M. The role of user emotions for content personalization in e-commerce: Literature review. Information Systems and Applications. 2019. https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-22335-9_12

Chewy: веб-сайт. URL: https://www.chewy.com/ (дата звернення: 10.01.2025).

Derbenova, Y. Modern content marketing: Essence and KPI. Economics and Society. 2024. №60. С. 662-673. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-60-103

Dudhela, M., Chaurasiya, H. A study of content marketing strategy in e-commerce with respect to B2C. International Journal of Creative Research Thoughts. 2020. №8(10). С. 2715-2730. https://doi.org/10.5281/zenodo.13901002

E-zoo: веб-сайт. URL: https://e-zoo.com.ua/ (дата звернення: 10.01.2025).

Kalemaj, E. The impact of social media marketing on e-commerce sales and e-loyalty: An empirical investigation. Proceedings of the Thirty-First International Conference on Social and Natural Sciences – Global Challenge 2023. 2023. С. 1-15. https://doi.org/10.5281/zenodo.13901002

Lopes, A. R., Casais, B. Digital content marketing: Conceptual review and recommendations for practitioners. Academy of Strategic Management Journal. 2022. №21(2). С. 1-17. https://doi.org/10.3390/jtaer16070164

Pethouse: веб-сайт. URL: https://pethouse.ua/ (дата звернення: 10.01.2025).

Pets at Home: веб-сайт. URL: https://www.petsathome.com/ (дата звернення: 10.01.2025).

Potwora, M., Zakryzhevska, I., Mostova, A., Kyrkovskyi, V., Saienko, V. Marketing strategies in e-commerce: Personalized content, recommendations, and increased customer trust. Financial and Credit Activity: Problems of Theory and Practice. 2023. №5(52). С. 562-573. https://doi.org/10.55643/fcaptp.5.52.2023.4190

Rosário, A., Raimundo, R. Consumer marketing strategy and e-commerce in the last decade: A literature review. Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research. 2021. №16(7). С. 3003-3024. https://doi.org/10.3390/jtaer16070164

Ustik, T., Dubovyk, T., Lagodiienko, V., Chernobrovkina, S., Vlasenko, Y., Shmatok, M. Digital content marketing in brand management of small business enterprises, trading companies, and territorial marketing. Theoretical and Practical Research in Economic Fields. 2024. №15(3). С. 552-566. https://doi.org/10.14505/tpref.v15.3(31).04

Vet-preparaty: веб-сайт. URL: https://vetpreparaty.com/ (дата звернення: 10.01.2025).

Wanimo: веб-сайт. URL: https://www.wanimo.com/ (дата звернення: 10.01.2025).

Wang, K., Shawl, R. Q., Neware, R., Dylik, J. Research on immersive interactive experience of content e-commerce live users in the era of computer digital marketing. International Journal of Systems Assurance Engineering and Management. 2021. №14(1). С. 491-500. https://doi.org/10.1007/s13198-021-01310-9

Zooplus (Germany): веб-сайт. URL: https://www.zooplus.de/ (дата звернення: 10.01.2025).

Zooplus (Poland): веб-сайт. URL: https://www.zooplus.pl/ (дата звернення: 10.01.2025)

Kapitaniuk, E. (2024). Transformatsiia sutnisnoi traiektorii elektronnoi komertsii. Ekonomika ta suspilstvo, (68). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-68-109

Kotelnikova, Yu. M. (2022). Rozvytok e-commerce: zarubizhnyi dosvid. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Ekonomichni nauky, 6(1), 61–66. http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28765

Kraus, K. M., Kraus, N. M., & Marzhura, O. V. (2021). Elektronna komertsiia ta internet-torhivlia: navchalno-metodychnyi posibnyk. Kyiv: Agrar Media Hrup.

Kublitska, O. (2024). Instytutsionalizatsiia ta vplyv derzhavnoi polityky na formuvannia stiikoho rynku elektronnoi komertsii. Ekonomika ta suspilstvo, (65), 120. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-65-120

Pro elektronnu komertsiiu: Zakon Ukrainy vid 26.04.2017 r. № 67519. [Elektronnyi resurs]. URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/675-19

Stezhko, N., & Shevchuk, O. (2023). Tendentsii rozvytku svitovoi elektronnoi komertsii v umovakh didzhytalizatsii biznesu. Tsyfrova ekonomika ta ekonomichna bezpeka, (5), 20–25. https://doi.org/10.32782/dees.5-3

Shveda, N. M., & Krauze, O. I. (2024). Elektronna komertsiia: suchasnyi stan ta stratehii rozvytku. Mizhnarodnyi naukovyi zhurnal «Internauka», 2(82), 35. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2024-2-9639

Shchytov, D. M., Zhadko, K. S., & Mormul, M. F. (2024). Tendentsii rozvytku rynku elektronnoi komertsii u sviti ta v Ukraini. Naukovi perspektyvy, 7(49), 942–954.

Agussaid Alkadrie, S. (2024). Exploring the impact of digital marketing strategies on consumer purchase behavior in the e-commerce sector. The Journal of Academic Science, 1(4), 273–275. https://thejoas.com/index.php

Barbosa, B., Saura, J. R., Borovac Zekan, S., & Ribeiro-Soriano, D. (2023). Defining content marketing and its influence on online user behavior: A data-driven prescriptive analytics method. Annals of Operations Research. https://doi.org/10.1007/s10479-023-05261-1

Bielozorov, A., Bezbradica, M., & Helfert, M. (2019). The role of user emotions for content personalization in e-commerce: Literature review. Information Systems and Applications. https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-22335-9_12

Chewy: Web site. URL: https://www.chewy.com/ (accessed 10.01.2025).

Derbenova, Y. (2024). Modern content marketing: Essence and KPI. Economics and Society, 60, 662–673. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-60-103

Dudhela, M., & Chaurasiya, H. (2020). A study of content marketing strategy in e-commerce with respect to B2C. International Journal of Creative Research Thoughts, 8(10), 2715–2730. https://doi.org/10.5281/zenodo.13901002

E-zoo: Web site. URL: https://e-zoo.com.ua/ (accessed 10.01.2025).

Kalemaj, E. (2023). The impact of social media marketing on e-commerce sales and e-loyalty: An empirical investigation. Proceedings of the Thirty-First International Conference on Social and Natural Sciences – Global Challenge 2023, 1–15. https://doi.org/10.5281/zenodo.13901002

Lopes, A. R., & Casais, B. (2022). Digital content marketing: Conceptual review and recommendations for practitioners. Academy of Strategic Management Journal, 21(2), 1–17. https://doi.org/10.3390/jtaer16070164

Pethouse: Web site. URL: https://pethouse.ua/ (accessed 10.01.2025).

Pets at Home: Web site. URL: https://www.petsathome.com/ (accessed 10.01.2025).

Potwora, M., Zakryzhevska, I., Mostova, A., Kyrkovskyi, V., & Saienko, V. (2023). Marketing strategies in e-commerce: Personalized content, recommendations, and increased customer trust. Financial and Credit Activity: Problems of Theory and Practice, 5(52), 562–573. https://doi.org/10.55643/fcaptp.5.52.2023.4190

Rosário, A., & Raimundo, R. (2021). Consumer marketing strategy and e-commerce in the last decade: A literature review. Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, 16(7), 3003–3024. https://doi.org/10.3390/jtaer16070164

Ustik, T., Dubovyk, T., Lagodiienko, V., Chernobrovkina, S., Vlasenko, Y., & Shmatok, M. (2024). Digital content marketing in brand management of small business enterprises, trading companies, and territorial marketing. Theoretical and Practical Research in Economic Fields, 15(3), 552–566. https://doi.org/10.14505/tpref.v15.3(31).04

Vet-preparaty: Web site. URL: https://vetpreparaty.com/ (accessed 10.01.2025).

Wanimo: Web site. URL: https://www.wanimo.com/ (accessed 10.01.2025).

Wang, K., Shawl, R. Q., Neware, R., & Dylik, J. (2021). Research on immersive interactive experience of content e-commerce live users in the era of computer digital marketing. International Journal of Systems Assurance Engineering and Management, 14(1), 491–500. https://doi.org/10.1007/s13198-021-01310-9

Zooplus (Germany): Web site. URL: https://www.zooplus.de/ (accessed 10.01.2025).

Zooplus (Poland): Web site. URL: https://www.zooplus.pl/ (accessed 10.01.2025).

Переглядів статті: 11
Завантажень PDF: 6
Опубліковано
2025-01-27
Як цитувати
Устік, Т., & Лисянський, С. (2025). КОНТЕНТ-СТРАТЕГІЯ ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ДОВІРИ ДО ВЕТЕРИНАРНИХ ОНЛАЙН-МАГАЗИНІВ. Економіка та суспільство, (71). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-71-59
Розділ
МАРКЕТИНГ