ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ БІЗНЕС-СТРУКТУР В ВОЄННИЙ ТА ПОВОЄННИЙ ПЕРІОД

Ключові слова: маркетингові стратегії, бізнес-структури, воєнний період, інновації, адаптація

Анотація

У статті розглядається вплив воєнних конфліктів на діяльність підприємств та необхідність адаптації маркетингових стратегій до нових умов. В умовах війни бізнес-структури змушені оперативно реагувати на зміни в попиті, порушення ланцюгів постачання та зміну споживчої поведінки. Автор акцентує увагу на важливості цифровізації комунікацій, що дозволяє підтримувати зв'язок з клієнтами та партнерами через онлайн-платформи, мобільні додатки та соціальні мережі. Також підкреслюється роль соціально відповідального маркетингу, що дозволяє зберегти лояльність споживачів в умовах кризи. Важливою стратегією є орієнтація на локальне виробництво та розвиток партнерських зв'язків для стабільності бізнесу. У повоєнний період акцент робиться на інноваціях, залученні інвестицій та оптимізації бізнес-процесів для забезпечення сталого зростання та розвитку. Підприємства повинні не лише адаптуватися до нових економічних умов, а й активно працювати над зміцненням бренду, залученням нових клієнтів та розширенням ринків.

Посилання

Шостак, Л., Ліпич, Л., Морохова, В., & Миронова, Н. (2023). Особливості формування маркетингової стратегії розвитку підприємства в умовах цифрової трансформації, економіко-політичних змін та воєнного часу. Трансформаційна економіка, (4 (04), 86-90. https://doi.org/10.32782/2786-8141/2023-4-15

Матвіїв М. Формування цифрового маркетингу підприємств. Ефективність державного управління. 2014. Вип. 41. С. 252–261

Червінська, Л., Червінська, Т., Каліна, І., Коваль, М., Шуляр, Н., & Чернишов, О. (2023). Соціальна відповідальність бізнесу в умовах війни. Financial and credit activity problems of theory and practice, 6(53), 405-416.

Хохлова, В., Руденко, Р., & Темченко, О. (2024). Вибір маркетингової стратегії підприємства в умовах загострення конкурентної боротьби. Розвиток підприємництва як фактор росту національної економіки, (23), 97-97.

Як змінилась корпоративна соціальна відповідальність компаній в умовах війни? Budni. URL: https://budni.robota.ua/ru/corporate-culture/yak-zminilas-korporativna-sotsialna-vidpovidalnist-kompaniy-v-umovah-viyni

Ярош-Дмитренко, Л. (2023). Роль маркетингу у повоєнному відновленні партнерських відносин на ринку В2В. Економіка та суспільство, (49).

Музиченко, А. О., Овчаренко, Т. С., & Сігаєва, Т. Є. (2023). Стратегії залучення інвестицій в українську економіку: прогнози й виклики. Академічні візії. №23.

Shostak, L., Lipych, L., Morokhova, V., & Myronova, N. (2023). Osoblyvosti formuvannya marketynhovoi stratehii rozvytku pidpryiemstva v umovakh tsyfrovoi transformatsii, ekonomiko-politychnykh zmin ta voiennoho chasu [Features of Forming a Marketing Strategy for Business Development in the Context of Digital Transformation, Economic and Political Changes, and Wartime]. Transformatsiina ekonomika, 4(04), 86-90. https://doi.org/10.32782/2786-8141/2023-4-15

Matviiiv, M. (2014). Formuvannya tsyfrovoho marketynhu pidpryiemstv [Formation of Digital Marketing for Enterprises]. Efektyvnist derzhavnoho upravlinnia, 41, 252–261.

Chervinska, L., Chervinska, T., Kalina, I., Koval, M., Shuliar, N., & Chernyshov, O. (2023). Sotsialna vidpovidalnist biznesu v umovakh viiny [Corporate Social Responsibility of Business During the War]. Financial and credit activity: problems of theory and practice, 6(53), 405-416.

Khokhlova, V., Rudenko, R., & Temchenko, O. (2024). Vybir marketynhovoi stratehii pidpryiemstva v umovakh zahostrennia konkurentnoi borotby [Choosing a Marketing Strategy for Enterprises in Conditions of Intensified Competitive Struggle]. Rozvytok pidpryiemnytstva yak faktor rostu natsionalnoi ekonomiky, 23, 97-97.

Yak zminylas' korporatyvna sotsialna vidpovidalnist kompanii v umovakh viiny Budni. Retrieved from https://budni.robota.ua/ru/corporate-culture/yak-zminilas-korporativna-sotsialna-vidpovidalnist-kompaniy-v-umovah-viyni

Yarosh-Dmytrenko, L. (2023). Rol' marketynhu u povoenomu vidnovlenni partnerykh vidnosyn na rynku B2B [The Role of Marketing in Post-War Recovery of B2B Relationships]. Ekonomika ta suspil'stvo, 49.

Muzychenko, A. O., Ovcharenko, T. S., & Sihayeva, T. Ye. (2023). Stratehii zaluchennia investytsii v ukrains'ku ekonomiku: prohnozy i vyklyky [Investment Attraction Strategies in the Ukrainian Economy: Forecasts and Challenges]. Akadimichni vizii, 23.

Переглядів статті: 0
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2024-12-30
Як цитувати
Мних, О., & Старецький, А. (2024). ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ БІЗНЕС-СТРУКТУР В ВОЄННИЙ ТА ПОВОЄННИЙ ПЕРІОД . Економіка та суспільство, (70). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-70-175
Розділ
МАРКЕТИНГ