ЗНАЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ ТЕХНОЛОГІЗАЦІЇ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Анотація
Стаття присвячена аналізу ролі інформаційно-комунікаційної технологізації (ІКТ) у забезпеченні ефективних інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК) вищих навчальних закладів (ВНЗ). У роботі висвітлюються теоретичні основи ІМК, ключові напрямки впровадження ІКТ та їхній вплив на конкурентоспроможність освітніх установ в умовах цифрової трансформації. Основними напрямками використання ІКТ визначено автоматизацію процесів комунікації, розширення цифрових каналів, використання аналітики великих даних, інтерактивність, підвищення інклюзивності освітніх послуг та підтримку міжнародної співпраці. Обґрунтовано, що застосування сучасних ІКТ сприяє оптимізації маркетингових процесів, посиленню довіри серед цільових аудиторій та сталому розвитку ВНЗ. У статті наводяться практичні рекомендації щодо використання ІКТ для інтеграції комунікаційних платформ та інноваційних бізнес-моделей у сфері освіти.
Посилання
Berghaus, S., & Back, A. (2016). Stages in digital business transformation: Results of an empirical maturity study. MCIS 2016 Proceedings, 22. https://aisel.aisnet.org/mcis2016/22.
Coursera. (2024, July 8). What is digital transformation? Definition, strategy + more. https://www.coursera.org/articles/digital-transformation.
Gartner. (n.d.). Cybersecurity trends: Optimize for resilience and performance. https://www.gartner.com/en/cybersecurity/topics/cybersecurity-trends.
Крахмальова, Н. А. (2013). Роль інтегрованих маркетингових комунікацій у контексті успішного функціонування вищих навчальних закладів. Вісник Київського національного університету технологій та дизайну, 5, 379–388. https://knutd.edu.ua/publications/pdf/Visnyk/2013-5/379_388.pdf.
Кривов’язюк, І. В. (2022). Управлінська інноватика забезпечення досконалості бізнесу в умовах інформаційно-комунікаційної технологізації: монографія. Луцьк: ФОП Мажула Ю. М.
Лютий, І. О., & Солодка, О. О. (2010). Банківський маркетинг. Київ: Центр учбової літератури.
Тригубенко, В. Р. (2023). Сучасні тенденції у формуванні комплексу маркетингових комунікацій компанії. В2В MARKETING: Збірник наукових праць XVII Міжнародної науково-практичної конференції «В2В MARKETING» з нагоди 125-річного ювілею КПІ ім. Ігоря Сікорського, 276–277.
Фурманенко, І. Р. (2024). Конкурентоспроможність вітчизняних освітніх послуг на міжнародному ринку. Економіка та суспільство, 67. https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/4723/4664.
Шкурупська, І. О. (2014). Інтегровані маркетингові комунікації підприємств на ринку геліоенергетичного обладнання [Автореф. дис. на здоб. наук. ступеня канд. екон. наук]. Одеса.
Шталь, Т. В., Астахова, І. Е., & Козуб, В. О. (2019). Міжнародний маркетинг: навчальний посібник. Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця. http://repository.hneu.edu.ua/bitstream/123456789/23343/1/2019-26-%D0%95%D0%9D%D0%9F%20-%20%D0%A8%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%8C%20%D0%A2%20%D0%92%2C%20%D0%90%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%86%20%D0%95%2C%20%D0%9A%D0%BE%D0%B7%D1%83%D0%B1%20%D0%92.%D0%9E..doc%28%D0%98%D0%A1%D0%9F%D0%A0%D0%90%D0%92%D0%9B%D0%95%D0%9D%D0%98%D0%AF%29.pdf.
Berghaus, S., & Back, A. (2016). Stages in digital business transformation: Results of an empirical maturity study. MCIS 2016 Proceedings, 22. https://aisel.aisnet.org/mcis2016/22.
Coursera. (2024, July 8). What is digital transformation? Definition, strategy + more. https://www.coursera.org/articles/digital-transformation.
Gartner. (n.d.). Cybersecurity trends: Optimize for resilience and performance. https://www.gartner.com/en/cybersecurity/topics/cybersecurity-trends.
Krakhmalova, N. A. (2013). The role of integrated marketing communications in the context of successful functioning of higher educational institutions. Visnyk of Kyiv National University of Technologies and Design, 5, 379–388. https://knutd.edu.ua/publications/pdf/Visnyk/2013-5/379_388.pdf.
Kryvovyazyuk, I. V. (2022). Managerial innovation for ensuring business excellence in the conditions of information and communication technologization: A monograph. Lutsk: FOP Mazhula Yu. M.
Liutyi, I. O., & Solodka, O. O. (2010). Bank marketing. Kyiv: Tsentr Navchalnoi Literatury.
Tryhubenko, V. R. (2023). Modern trends in the formation of the company’s marketing communications complex. B2B Marketing: Collection of scientific works of the XVII International Scientific and Practical Conference «B2B Marketing» dedicated to the 125th anniversary of KPI named after Ihor Sikorskyi, 276–277.
Furmanenko, I. R. (2024). Competitiveness of domestic educational services in the international market. Economy and Society, 67. https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/4723/4664.
Shkurupska, I. O. (2014). Integrated marketing communications of enterprises in the market of solar energy equipment [Extended abstract of candidate’s thesis]. Odesa.
Shtal, T. V., Astakhova, I. E., & Kozub, V. O. (2019). International marketing: A study guide. Kharkiv: Simon Kuznets KhNEU. http://repository.hneu.edu.ua/bitstream/123456789/23343/1/2019-26-%D0%95%D0%9D%D0%9F%20-%20%D0%A8%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%8C%20%D0%A2%20%D0%92%2C%20%D0%90%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%86%20%D0%95%2C%20%D0%9A%D0%BE%D0%B7%D1%83%D0%B1%20%D0%92.%D0%9E..doc%28%D0%98%D0%A1%D0%9F%D0%A0%D0%90%D0%92%D0%9B%D0%95%D0%9D%D0%98%D0%AF%29.pdf.

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.