РОЛЬ БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЙ У ЗМІЦНЕННІ КОНКУРЕНТНОЇ ПОЗИЦІЇ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ
Анотація
В статі розглянуто особливості побудови ефективних бізнес-комунікацій та їх ролі у зміцненні конкурентних позицій суб’єктів господарювання на міжнародному ринку. Акцентовано увагу на впливі глобалізаційних процесів, культурних, соціально-економічних, технологічних, організаційних, психологічних і політико-правових факторів на ефективність міжнародного бізнес-комунікування. Охарактеризовано специфіку бізнес-комунікацій як важливого інструменту інтегрування суб’єктів господарювання на нові ринки. Деталізовано канали взаємодії та запропоновано концептуальний підхід до вибору оптимальних каналів комунікації з урахуванням особливостей цільових аудиторій. Сформульовано практичні рекомендації щодо адаптування бізнес-комунікацій до умов сучасного глобалізованого середовища, які спрямовані на ефективну взаємодію з різними аудиторіями та враховують динамічні змін у міжнародній економічній діяльності.
Посилання
Schein E. H. Three Cultures of Management: The Key to178. Organizational Learning Sloan Management Review. 1996. Vol. 38., Issue 1.P. 9-20.
Norton D. P., Kaplan R. S. The Execution Premium: Linking Strategy to Operations for Competitive Advantage. Harvard Business Press Books, 2008. 336 p.
Hofstede G. Cultures consequences: international differences in147. Work-related values. Los Angeles: Beverly Hills, 1984. 475 р.
Porter Michael E. Toward a Dynamic Theory of Strategy. Strategic Manage¬ment Journal. 1991. Winter Special Issue. P. 111.
Лавриненко С., Зелінська А., Бездітко О. Бізнес-комунікації та їх інноваційність в системі менеджменту підприємства. Економіка та суспільство. 2023. (48). DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-48-41
Сторожук О., Немченко Т., Заярнюк О. Ефективні бізнес-комунікації як стратегічна складова управління ризиками підприємства. Економіка та суспільство. 2023. (58). DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-58-5
Гронь О.В., Сатушева К.В. Сучасні технології комунікацій в міжнародному бізнесі. Моделювання регіональної економіки. 2019. Вип. 2(34). С. 86-96. DOI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26113
Шматько Н., Пантелєєв М., Кармінська-Бєлоброва І. Бізнес-комунікації і бізнес-культура підприємництва у міжнародному туризмі. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Сер.: Економічні науки. Харків : НТУ «ХПІ». 2019. № 24 (1323). С. 101-105.
Терещенко С.І. Сучасні форми бізнес-комунікації в міжкультурному дискурсі. Лінгвокультурний дискурс у парадигмі професійної освіти: Матеріали міжнар. наук.-практ. Кеонф. Київ, 5 берез. 2015 р. К.: КНЕУ, 2015. С.190-196.
Бізнес-комунікації / Б.Л. Ковальов та ін. Суми : Сумський державний університет, 2020. 113 с.
Патряк О.С. Крос-культурні комунікації у процесі ведення бізнесу. Інформація та соціум. 2021. С.10-12.
Величко К., Тимохова Г., Євтушенко Г. Міжнародні бізнес-стратегії цифрової трансформації в умовах «Суспільства 5.0». Економіка та суспільство. 2023. (50). DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-50-69
Величко К., Цибульська Е. Трансформація бізнес-моделей компаній: сучасні виклики та перспективи у цифровій економіці. Економіка та суспільство. 2023. Вип. 52. DOI: https://doi.org/10.32782/2524–0072/2023–52–393.
Kozub V., Velychko K., Kozub S. Features of the formation of business processes of international companies in the conditions of digital transformations. International scientific journal «Internauka». Series: «Economic Sciences». 2024. 3. DOI: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2024-3-9754
Schein E.H. (1996). Three Cultures of Management: The Key to178. Organizational Learning Sloan Management Review. Vol. 38., Issue 1.P. 9-20.
Norton D.P., Kaplan R.S. (2008). The Execution Premium: Linking Strategy to Operations for Competitive Advantage. Harvard Business Press Books, 336 p.
Hofstede G. (1984). Cultures consequences: international differences in147. Work-related values. Los Angeles: Beverly Hills, 475 р.
Porter Michael E. (1991). Toward a Dynamic Theory of Strategy. Strategic Management Journal. Winter Special Issue. P. 111.
Lavrynenko S., Zelinska A., Bezditko O.(2023). Biznes-komunikatsii ta yikh innovatsiinist v systemi menedzhmentu pidpryiemstva. [Business communications and their innovativeness in the enterprise management system]. Ekonomika ta suspilstvo - Economy and society. 48. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-48-41
Storozhuk O., Nemchenko T., Zayarniuk O. (2023). Efektyvni biznes-komunikatsii yak stratehichna skladova upravlinnia ryzykamy pidpryiemstva. [Effective business communication as a strategic warehouse management of enterprise risks]. Ekonomika ta suspilstvo - Economy and society. 58. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-58-5
Hron O. V., Satusheva K.V. (2019). Suchasni tekhnolohii komunikatsii v mizhnarodnomu biznesi. [Modern communication technologies in international business]. Modeliuvannia rehionalnoi ekonomiky - Modeling of regional economy. 2(34), pp. 86-96. DOI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26113
Shmatko N., Panteleev M., Karminska-Belobrova I. (2019). Biznes-komunikatsii i biznes-kultura pidpryiemnytstva u mizhnarodnomu turyzmy. [Business communications and business culture of entrepreneurship in international tourism]. Visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu «KhPI»: Ekonomichni nauky. - Bulletin of the National Technical University "KhPI": Economic Sciences. Kharkiv. 24(1323), pp.101-105. (in Ukrainian).
Tereshchenko S.I. (2015). Suchasni formy biznes-komunikatsii v mizhkulturnomu dyskursi. [Modern forms of business communication in intercultural discourse]. Linhvokulturnyi dyskurs u paradyhmi profesiinoi osvity: Mizhnarodna naukovo-praktichna konferenciya (Kyiv, March 5, 2015). K.: KNEU, рр. 190-196. (in Ukrainian).
Biznes-komunikatsii. [Business communications]. (2020). B.L. Kovalev and oth. Sumy: Sumy State University, 113p.
Patriak O.S. (2021). Kros-kulturni komunikatsii u protsesi vedennia biznesu. [Cross-cultural communications in the business process]. Information and society -Information and society, pp. 10-12.
Velychko K., Tymokhova G., Yevtushenko G. (2023). Mizhnarodni biznes-stratehii tsyfrovoi transformatsii v umovakh «Suspilstva 5.0». [International business strategies for digital transformation in the context of "Society 5.0"]. Ekonomika ta suspilstvo - Economy and society, 50. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-50-69.
Velychko K., Tsybulska E. (2023). Transformatsiia biznes-modelei kompanii: suchasni vyklyky ta perspektyvy u tsyfrovii ekonomitsi. [Transformation of companies' business models: current challenges and prospects in the digital economy]. Ekonomika ta suspilstvo - Economy and society, 52. DOI: https://doi.org/10.32782/2524–0072/2023–52–393.
Kozub V., Velychko K., Kozub S.(2024). Transformatsiia biznes-modelei kompanii: suchasni vyklyky ta perspektyvy u tsyfrovii ekonomitsi. [Features of the formation of business processes of international companies in the conditions of digital transformations]. Mizhnarodnyi naukovyi zhurnal "Internauka". Seriia "Ekonomichni nauky". - International scientific journal "Internauka". Series: "Economic Sciences". 3. DOI: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2024-3-9754
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.