РОЛЬ МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ В РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
Анотація
Стаття присвячена дослідженню ролі маркетингового потенціалу в розвитку підприємства. Проаналізовано визначення поняття маркетингового потенціалу, запропоновані українськими науковцями, та підкреслено його значення як ключової складової маркетингової діяльності. Встановлено, що на сучасному етапі значення маркетингу у підвищенні ефективності підприємств суттєво зросло, оскільки маркетинг став важливим інструментом адаптації до динамічного ринкового середовища. Особливу увагу приділено ролі маркетингового потенціалу як показника здатності підприємства ефективно використовувати ресурси, адаптуватися до змін, ідентифікувати ринкові можливості та досягати конкурентних переваг. Наголошено на необхідності поглибленого розуміння механізмів формування та використання маркетингового потенціалу для забезпечення сталого розвитку підприємств в умовах сучасної економіки.
Посилання
Андрєєва Н., Зіньковська Д. Діагностика маркетингового потенціалу підприємства як базис підвищення його конкурентоспроможності. Mechanism of an Economic Regulation. 2017. (3 (77). С. 55-64.
Балабанова Л. В. Управління маркетинговим потенціалом підприємства. Київ, 2006. 288 с.
Божко В. М. Маркетинговий потенціал: сутність, складові та взаємозв’язок з економічним потенціалом. Економічний форум. Економіка та управління персоналом. 2012. 43 с.
Дайновський Ю. А., Семак Б. Б., Вовчанська, О. М. Стратегічне значення комунікацій як складової маркетингового потенціалу підприємства. Підприємництво і торгівля. 2018. (22). С 69-74.
Олійник О. В., Іваненко В. О. Маркетинговий потенціал промислових підприємств України. Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. 2016. № 1 (75). С. 97–103.
Поліщук І. І., Гудима Н. В. Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємства. Економіка та управління підприємствами. 2017. № 20. С. 514–517.
Рожко Н. Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринку. Галицький економічний вісник. 2010. № 2(27). С. 60–63.
Шафалюк М. С. Розвиток маркетингового потенціалу спільнот споживачів. Маркетингова освіта в Україні : тези IV Міжнар. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2018 р., м. Київ, 2018. С. 110–112.
Andreeva N., Zinkovska D. (2017) Diahnostyka marketynhovoho potentsialu pidpryyemstva yak bazys pidvyshchennya yoho konkurentospromozhnosti [Diagnostics of the marketing potential of an enterprise as a basis for increasing its competitiveness]. Mechanism of an Economic Regulation. (3 (77). P. 55-64. (in Ukrainian)
Balabanova, L. V. (2006). Upravlinnia marketynhovym potentsialom pidpryiemstva [Management of company’s marketing potential]. Kyiv: Profesional. 288 p. (in Ukrainian)
Bozhko V. M. (2012) Marketyngovyj potencial: sutnist, skladovi ta vzayemozvyazok z ekonomichnym potencialom [Marketing Potential: Essence, Components and Relationship to Economic Potential]. Ekonomichnyy forum. Ekonomika ta upravlinnya personalom - Economics and personnel management, economic forum, p. 43. (in Ukrainian)
Daynovskyi Yu. A., Semak B. B., Vovchanska, O. M. (2018) Stratehichne znachennya komunikatsiy yak skladovoyi marketynhovoho potentsialu pidpryyemstva [The strategic importance of communications as a component of the marketing potential of an enterprise]. Pidpryyemnytstvo i torhivlya - Entrepreneurship and Trade. (22). P. 69-74. (in Ukrainian)
Olijnyk O. V., Ivanenko V. O. (2016) Marketynghovyj potencial promyslovykh pidpryjemstv Ukrajiny [Marketing potential of industrial enterprises of Ukraine]. Visnyk Zhytomyrsʹkoho derzhavnoho tekhnolohichnoho universytetu. Seriya: Ekonomichni nauky - Bulletin of Zhytomyr State Technological University. Series: Economic Sciences. No. 1 (75). P. 97–103. (in Ukrainian)
Polishhuk I. I., Ghudyma N. V. (2017) Marketynghove upravlinnja konkurentospromozhnistju pidpryjemstva [Marketing management of enterprise competitiveness]. Ekonomika ta upravlinnja pidpryjemstvamy - Economics and Business Management. No. 20. P. 514–517. (in Ukrainian)
Rozhko N. (2010) Formuvannya marketynhovoho potentsialu pidpryyemstva v umovakh suchasnoho rynku [Formation of the marketing potential of the company in today's market]. Halytsʹkyy ekonomichnyy visnyk - Galician, Economic Journal. No.2 (27), pp. 60-63. (in Ukrainian)
Shafalyuk M. S. (2018) Rozvytok marketynhovoho potentsialu spilʹnot spozhyvachiv [Development of the marketing potential of consumer communities]. Marketynhova osvita v Ukrayini - IV Mizhnar. nauk.-prakt. konf. (March 29–30, 2018, Kyiv). Kyiv, 2018. pp. 110–112. (in Ukrainian)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.