ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ НА ЗАСАДАХ РЕПУТАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ

  • Наталя Бойко Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця https://orcid.org/0000-0001-7292-5289
  • Джавід Мірзоєв Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця https://orcid.org/0000-0002-3555-7672
  • Анастасія Мартиненко Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця https://orcid.org/0009-0000-0229-2252
Ключові слова: інструменти маркетингу, канали комунікації, маркетингова стратегія, суб’єкти господарювання, маркетингова комунікаційна політика, діджітал інструменти маркетингу, організаційне забезпечення маркетингу

Анотація

Актуальність формування комунікаційної політики на основі репутаційного маркетингу пов’язана зі зростанням ролі брендової репутації та зміною споживацьких пріоритетів. У статті досліджено ключові підходи до комунікаційної політики для підтримки позитивного іміджу компанії, зокрема іміджевий, ціннісний, кризовий, інформаційно-аналітичний та багатоканальний. Автори розглядають метод експертних оцінок як інструмент для визначення найбільш релевантних напрямків комунікації та оцінки ефективності впливу на різні групи споживачів. Наведено етапи застосування методу експертних оцінок з адаптацією кожного до дослідження. Використання цього підходу дозволяє своєчасно виявляти репутаційні ризики, покращувати взаємодію з клієнтами, адаптувати політику до культурних особливостей та підтримувати сталий розвиток бренду навіть у кризових ситуаціях.

Посилання

Васильченко Л. С. Сутність та сучасні тенденції розвитку маркетингових комунікацій підприємства. Причорноморські економічні студії. 2019. Вип. 48-2. С. 27–30.

Galchynska O., Petrova I., Martynenko A., Kvasnytsya R., Kryvoruchko M. Comparative analysis of aesthetic and functional aspects of design approaches in the context of contemporary art. Amazonia Investiga. 2023. № 12(72). P. 216–225. DOI: https://doi.org/10.34069/AI/2023.72.12.19

Гриневич Л. В., Бєлікова Н. В. Напрями відновлення маркетингової діяльності та трансформації моделей поведінки споживачів у повоєнному періоді: проблеми врахування регіонального аспекту. Бізнес Інформ. 2023. № 3. С. 205–210.

Ільченко Т., Помазан Л. Маркетингова комунікаційна політика: сутність та особливості на промисловому підприємстві. Економіка та суспільство. 2022. № 43. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-43-47

Котлер Ф. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового / Ф. Котлер, Г. Катарджая, Ї. Сетьяван / пер. з англ. К. Куницької та О. Замаєвої. Київ : Вид. група КМ-БУКС, 2018. 208 с.

Lambin J.-J. Strategic Marketing Management Paperback / J.-J. Lambin // London: McGraw-Hill, 2018. – 341 p.

Lysytsia N. M., Prytychenko T. I., Kononenko O. I., Martynenko A. O. Theory and Practice of Organization Rebranding. Business Inform. 2021. № 9. P. 250–259. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2021-9-250-259

Прогнозування соціально-економічних процесів : навчальний посібник для студентів напряму підготовки 6.030502 «Економічна кібернетика» денної форми навчання / Т. С. Клебанова, В. А. Курзенев, В. М. Наумов та ін. Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015. 656 с.

Ус М. І. Інтернет-маркетинг як інструмент маркетингових комунікацій та складова комерційної діяльності підприємства. Економіка і суспільство. 2018. № 15. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/15_ukr/74.pdf

Vasylchenko L. S. (2019). Sutnist ta suchasni tendentsii rozvytku marketynhovykh komunikatsii pidpryiemstva. Prychornomorski ekonomichni studii. Vyp. 48-2. S. 27–30.

Galchynska O., Petrova I., Martynenko A., Kvasnytsya R., Kryvoruchko M. (2023). Comparative analysis of aesthetic and functional aspects of design approaches in the context of contemporary art. Amazonia Investiga. № 12(72). P. 216–225. DOI: https://doi.org/10.34069/AI/2023.72.12.19

Hrynevych L. V., Bielikova N. V. (2023). Napriamy vidnovlennia marketynhovoi diialnosti ta transformatsii modelei povedinky spozhyvachiv u povoiennomu periodi: problemy vrakhuvannia rehionalnoho aspektu. Biznes Inform. № 3. S. 205–210.

Ilchenko T., Pomazan L. (2022). Marketynhova komunikatsiina polityka: sutnist ta osoblyvosti na promyslovomu pidpryiemstvi. Ekonomika ta suspilstvo. № 43. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-43-47

Kotler F. Marketynh 4.0. Vid tradytsiinoho do tsyfrovoho / F. Kotler, H. Katardzhaia, Yi. Setiavan / per. z anhl. K. Kunytskoi ta O. Zamaievoi. Kyiv : Vyd. hrupa KM-BUKS, 2018. 208 s.

Lambin J.-J. Strategic Marketing Management Paperback / J.-J. Lambin // London: McGraw-Hill, 2018. – 341 p.

Lysytsia N. M., Prytychenko T. I., Kononenko O. I., Martynenko A. O. (2021). Theory and Practice of Organization Rebranding. Business Inform. № 9. P. 250–259. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2021-9-250-259

Prohnozuvannia sotsialno-ekonomichnykh protsesiv : navchalnyi posibnyk dlia studentiv napriamu pidhotovky 6.030502 «Ekonomichna kibernetyka» dennoi formy navchannia / T. S. Klebanova, V. A. Kurzenev, V. M. Naumov ta in. Kharkiv : KhNEU im. S. Kuznetsia, 2015. 656 s.

Us M. I. (2018). Internet-marketynh yak instrument marketynhovykh komunikatsii ta skladova komertsiinoi diialnosti pidpryiemstva. Ekonomika i suspilstvo. № 15. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/15_ukr/74.pdf

Переглядів статті: 3
Завантажень PDF: 3
Опубліковано
2024-09-30
Як цитувати
Бойко, Н., Мірзоєв, Д., & Мартиненко, А. (2024). ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ НА ЗАСАДАХ РЕПУТАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ. Економіка та суспільство, (67). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-67-149
Розділ
МАРКЕТИНГ