ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ НА ЗАСАДАХ РЕПУТАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ
Анотація
Актуальність формування комунікаційної політики на основі репутаційного маркетингу пов’язана зі зростанням ролі брендової репутації та зміною споживацьких пріоритетів. У статті досліджено ключові підходи до комунікаційної політики для підтримки позитивного іміджу компанії, зокрема іміджевий, ціннісний, кризовий, інформаційно-аналітичний та багатоканальний. Автори розглядають метод експертних оцінок як інструмент для визначення найбільш релевантних напрямків комунікації та оцінки ефективності впливу на різні групи споживачів. Наведено етапи застосування методу експертних оцінок з адаптацією кожного до дослідження. Використання цього підходу дозволяє своєчасно виявляти репутаційні ризики, покращувати взаємодію з клієнтами, адаптувати політику до культурних особливостей та підтримувати сталий розвиток бренду навіть у кризових ситуаціях.
Посилання
Васильченко Л. С. Сутність та сучасні тенденції розвитку маркетингових комунікацій підприємства. Причорноморські економічні студії. 2019. Вип. 48-2. С. 27–30.
Galchynska O., Petrova I., Martynenko A., Kvasnytsya R., Kryvoruchko M. Comparative analysis of aesthetic and functional aspects of design approaches in the context of contemporary art. Amazonia Investiga. 2023. № 12(72). P. 216–225. DOI: https://doi.org/10.34069/AI/2023.72.12.19
Гриневич Л. В., Бєлікова Н. В. Напрями відновлення маркетингової діяльності та трансформації моделей поведінки споживачів у повоєнному періоді: проблеми врахування регіонального аспекту. Бізнес Інформ. 2023. № 3. С. 205–210.
Ільченко Т., Помазан Л. Маркетингова комунікаційна політика: сутність та особливості на промисловому підприємстві. Економіка та суспільство. 2022. № 43. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-43-47
Котлер Ф. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового / Ф. Котлер, Г. Катарджая, Ї. Сетьяван / пер. з англ. К. Куницької та О. Замаєвої. Київ : Вид. група КМ-БУКС, 2018. 208 с.
Lambin J.-J. Strategic Marketing Management Paperback / J.-J. Lambin // London: McGraw-Hill, 2018. – 341 p.
Lysytsia N. M., Prytychenko T. I., Kononenko O. I., Martynenko A. O. Theory and Practice of Organization Rebranding. Business Inform. 2021. № 9. P. 250–259. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2021-9-250-259
Прогнозування соціально-економічних процесів : навчальний посібник для студентів напряму підготовки 6.030502 «Економічна кібернетика» денної форми навчання / Т. С. Клебанова, В. А. Курзенев, В. М. Наумов та ін. Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015. 656 с.
Ус М. І. Інтернет-маркетинг як інструмент маркетингових комунікацій та складова комерційної діяльності підприємства. Економіка і суспільство. 2018. № 15. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/15_ukr/74.pdf
Vasylchenko L. S. (2019). Sutnist ta suchasni tendentsii rozvytku marketynhovykh komunikatsii pidpryiemstva. Prychornomorski ekonomichni studii. Vyp. 48-2. S. 27–30.
Galchynska O., Petrova I., Martynenko A., Kvasnytsya R., Kryvoruchko M. (2023). Comparative analysis of aesthetic and functional aspects of design approaches in the context of contemporary art. Amazonia Investiga. № 12(72). P. 216–225. DOI: https://doi.org/10.34069/AI/2023.72.12.19
Hrynevych L. V., Bielikova N. V. (2023). Napriamy vidnovlennia marketynhovoi diialnosti ta transformatsii modelei povedinky spozhyvachiv u povoiennomu periodi: problemy vrakhuvannia rehionalnoho aspektu. Biznes Inform. № 3. S. 205–210.
Ilchenko T., Pomazan L. (2022). Marketynhova komunikatsiina polityka: sutnist ta osoblyvosti na promyslovomu pidpryiemstvi. Ekonomika ta suspilstvo. № 43. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-43-47
Kotler F. Marketynh 4.0. Vid tradytsiinoho do tsyfrovoho / F. Kotler, H. Katardzhaia, Yi. Setiavan / per. z anhl. K. Kunytskoi ta O. Zamaievoi. Kyiv : Vyd. hrupa KM-BUKS, 2018. 208 s.
Lambin J.-J. Strategic Marketing Management Paperback / J.-J. Lambin // London: McGraw-Hill, 2018. – 341 p.
Lysytsia N. M., Prytychenko T. I., Kononenko O. I., Martynenko A. O. (2021). Theory and Practice of Organization Rebranding. Business Inform. № 9. P. 250–259. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2021-9-250-259
Prohnozuvannia sotsialno-ekonomichnykh protsesiv : navchalnyi posibnyk dlia studentiv napriamu pidhotovky 6.030502 «Ekonomichna kibernetyka» dennoi formy navchannia / T. S. Klebanova, V. A. Kurzenev, V. M. Naumov ta in. Kharkiv : KhNEU im. S. Kuznetsia, 2015. 656 s.
Us M. I. (2018). Internet-marketynh yak instrument marketynhovykh komunikatsii ta skladova komertsiinoi diialnosti pidpryiemstva. Ekonomika i suspilstvo. № 15. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/15_ukr/74.pdf
Авторське право (c) 2024 Наталя Бойко, Джавід Мірзоєв, Анастасія Мартиненко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.