ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПОСЕРЕДНИЦЬКИХ КОМПАНІЙ
Анотація
Стаття присвячена теоретичним аспектам управління розвитком посередницьких компаній. Розглянуто та проаналізовано теоретичні підходи до управління розвитком посередницьких компаній, фактори впливу та можливі комбінації стратегій. Визначено поняття посередницьких компаній, види та їх типи. Проведено аналіз матеріалів дослідників, які вивчали теоретичні аспекти управління розвитком посередницьких компаній. Виокремлено та розглянуто ,як пріоритетний сегмент ,вид компаній з напрямком діяльності офлайн продажі. Класифіковано та розглянуто варіанти підходів в управлінні розвитком, що складаються із класичного, інноваційного та інтеграційного Розподілено та проаналізовано стратегії управління на основні напрямки: диверсифікації, інновації та партнерство. Окреслено перспективні інноваційні напрямки залучення нових інструментів в управлінні розвитком посередницьких компаній.
Посилання
Гринько Т.В., Гвініашвілі Т.З., Котловська Н.М. Управління конкурентоспроможністю підприємств оптової торгівлі. Економічний простір. 2023. № 185. С. 49–53. DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/185-9
Свічкарь В.А. Комерційна діяльність посередницьких компаній в умовах ринкової економіки. Економіка і регіон. 2018. № 18. С. 149–155.
Волков А. Сутність та класифікація посередницької діяльності в торгівлі. Транснаціоналізація світової економіки : Збірник наукових статей студентів. Київ, 2023. С. 29–33.
Рокоча В., Одягайло Б., Терехов В., Філатов С. Посередницька діяльність на світових товарних ринках : навчальний посібник. Київ : ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК», 2020. 150 с.
Industrial Distribution Market Size with Top Companies 2023-2030. URL: https://www.linkedin.com/pulse/industrial-distribution-market-size-top/
Marketing channel strategy. An omni-channel approach / Robetr W. Palmatier et al. New York:. Taylor & Francis, 2020. 403 p.
Довгань Л.Є., Ведута Л.Л., Шкробот М.В. Cучасні концепції управління організаціями [Електронний ресурс] : навч. посібник для здобув. ступеня магістра за ОП «Менеджмент і бізнес-адміністрування» КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електронні текстові дані (1 файл: 2,46 Мбайт). Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018. 278 с.
Hrynko T.V., Hviniashvili T.Z., Kotlovska N.M.(2023) Upravlinnia konkurentospromozhnistiu pidpryiemstv optovoi torhivli. Ekonomichnyi prostir. № 185, pp. 49–53. DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/185-9
.Svichkar V.A. (2018) Komertsiina diialnist poserednytskykh kompanii v umovakh rynkovoi ekonomiky. Economics and Region. № 18, p. 149–155.
Volkov A. (2023) Sutnist ta klasyfikatsiia poserednytskoi diialnosti v torhivli. Transnatsionalizatsiia svitovoi ekonomiky : Zbirnyk naukovykh statei studentiv. Kyiv, pp. 29–33.
Rokocha V., Odiahailo B., Terekhov V., Filatov S. (2020). Poserednytska diialnist na svitovykh tovarnykh rynkakh: navchalnyi posibnyk Kyiv: VNZ “Universytet ekonomiky ta prava ”KROK”, p. 150.
Industrial Distribution Market Size with Top Companies 2023-2030. URL: https://www.linkedin.com/pulse/industrial-distribution-market-size-top/
Robetr W. Palmatier et al. (2020). Marketing channel strategy. An omni-channel approach. New York: Taylor & Francis, 403 p.
Dovhan L.Ye., Veduta L.L., Shkrobot M.V. (2018). Cuchasni kontseptsii upravlinnia orhanizatsiiamy [Elektronnyi resurs] : navch. posibnyk dlia zdobvuv. Stup-nia mah-ra za OP «Menedzhment i biznes-administruvannia» KPI im. Ihoria Sikorskoho. – Elektronni tekstovi dani (1 fail: 2,46 Mbait). Kyiv : KPI im. Ihoria Sikorskoho, 278 p. (in Ukrainian)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.