ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ТРАДИЦІЙНИХ ТА ЦИФРОВИХ PR-ІНСТРУМЕНТІВ У РІЗНИХ СЕКТОРАХ БІЗНЕСУ

Ключові слова: зв’язки з громадськістю, традиційний PR, цифровий PR, ефективність бізнесу, сектори бізнесу

Анотація

У статті проведено порівняльний аналіз традиційних і цифрових інструментів зв’язків з громадськістю (PR) у різних секторах бізнесу на основі даних за період 2019–2023 років. У дослідженні відзначено, що існують очевидні переваги традиційного PR у таких сферах, як фінанси та охорона здоров’я, де репутація і довіра мають велике значення, водночас цифровий PR витісняє традиційну конкуренцію в таких сферах, як технології та роздрібна торгівля, де важливі залучення і швидкість. Досліджено, як кожен підхід використовував деякі ключові показники, як-от охоплення аудиторії, ціна за взаємодію та впізнаваність бренду, для вимірювання ефективності. У рекомендаціях, сформульованих на основі результатів дослідження, надано практичні поради компаніям щодо того, як вибрати та змінити спосіб передачі інформації в різних галузевих контекстах і змінних ринкових умовах.

Посилання

Bharti P. K., Kumar A. Traditional vs. Digital marketing: a comparative study. ZENITH International Journal of Multidisciplinary Research. 2020. Vol. 10, No. 12. P. 16–26.

Bhosale J., Phadtare R. G. Is social network marketing a disruption to traditional marketing? Asian Journal of Multidimensional Research (AJMR). 2019. Vol. 8, No. 3. P. 476–485.

Caliskan A., Özkan Özen Y. D., Ozturkoglu Y. Digital transformation of traditional marketing business model in new industry era. Journal of Enterprise Information Management. 2021. Vol. 34, No. 4. P. 1252–1273.

Goldman S. P., van Herk H., Verhagen T., Weltevreden J. W. Strategic orientations and digital marketing tactics in cross-border e-commerce: Comparing developed and emerging markets. International Small Business Journal. 2021. Vol. 39, No. 4. P. 350–371.

Kandukoori A., Kandukoori A., Wajid F. Comparative analysis of digital tools and traditional teaching methods in educational effectiveness. arXiv. 2024. DOI: https://doi.org/10.48550/arXiv.2408.06689

Katsikeas C., Leonidou L., Zeriti A. Revisiting international marketing strategy in a digital era: Opportunities, challenges, and research directions. International Marketing Review. 2020. Vol. 37, No. 3. P. 405–424.

Koldovskiy A., Chernega K. Modeling the Ukrainian consumption. Geopolitics under Globalization. 2018. Vol. 2, No. 1. P. 34–44. DOI: https://doi.org/10.21511/gg.02(1).2018.05

Mkwizu K. H. Digital marketing and tourism: opportunities for Africa. International Hospitality Review. 2020. Vol. 34, No. 1. P. 5–12.

Phiri M. Impact of digital marketing capabilities on market performance of small to medium enterprise agro-processors in Harare, Zimbabwe. Business: Theory and Practice. 2020. Vol. 21, No. 2. P. 746–757.

Prokopenko O., Chechel A., Koldovskiy A., Kldiashvili M. Innovative models of green entrepreneurship: Social impact on sustainable development of local economies. Economics Ecology Socium. 2024. Vol. 8, No. 1. P. 89–111. DOI: https://doi.org/10.61954/2616-7107/2024.8.1-8

Salminen J., Yoganathan V., Corporan J., Jansen B. J., Jung S. G. Machine learning approach to auto-tagging online content for content marketing efficiency: A comparative analysis between methods and content type. Journal of Business Research. 2019. Vol. 101. P. 203–217.

Sanko H., Koldovskyi A. Analysis of consumers' innovation efficiency: changes of the consumption patterns in the Ukrainian society over the last 25 years. Geopolitics under Globalization. 2017. Vol. 1, No. 2. P. 4–12. DOI: https://doi.org/10.21511/gg.01(2).2017.01

International Monetary Fund. IMF annual report. IMF Policy Paper. Washington, D.C., USA, 2023. URL: https://www.imf.org/external/pubs/ft/ar/2023/

Waheed A., Yang J., Khan I. U., Khan S. U., Farrukh M. The Comparison Between Traditional vs. Advanced Means of Marketing Communications. In Diverse Methods in Customer Relationship Marketing and Management. IGI Global, 2018. P. 181–201.

Vieira V. A., de Almeida M. I. S., Agnihotri R., da Silva N. S. D. A. C., Arunachalam S. In pursuit of an effective B2B digital marketing strategy in an emerging market. Journal of the Academy of Marketing Science. 2019. Vol. 47, No. 6. P. 1085–1108.

Bharti, P. K., & Kumar, A. (2020). Traditional vs. Digital marketing: a comparative study. ZENITH International Journal of Multidisciplinary Research, 10(12), 16–26.

Bhosale, J., & Phadtare, R. G. (2019). Is social network marketing a disruption to traditional marketing? Asian Journal of Multidimensional Research (AJMR), 8(3), 476–485.

Caliskan, A., Özkan Özen, Y. D., & Ozturkoglu, Y. (2021). Digital transformation of traditional marketing business model in new industry era. Journal of Enterprise Information Management, 34(4), 1252–1273.

Goldman, S. P., van Herk, H., Verhagen, T., & Weltevreden, J. W. (2021). Strategic orientations and digital marketing tactics in cross-border e-commerce: Comparing developed and emerging markets. International small business journal, 39(4), 350–371.

Kandukoori, A., Kandukoori, A., & Wajid, F. (2024). Comparative analysis of digital tools and traditional teaching methods in educational effectiveness. arXiv. DOI: https://doi.org/10.48550/arXiv.2408.06689

Katsikeas, C., Leonidou, L., & Zeriti, A. (2020). Revisiting international marketing strategy in a digital era: Opportunities, challenges, and research directions. International Marketing Review, 37(3), 405–424.

Koldovskiy, A., Chernega, K. (2018). Modeling the Ukrainian consumption. Geopolitics under Globalization, 2(1), 34–44. DOI: https://doi.org/10.21511/gg.02(1).2018.05

Mkwizu, K. H. (2020). Digital marketing and tourism: opportunities for Africa. International Hospitality Review, 34(1), 5–12.

Phiri, M. (2020). Impact of digital marketing capabilities on market performance of small to medium enterprise agro-processors in Harare, Zimbabwe. Business: Theory and Practice, 21(2), 746–757.

Prokopenko, O., Chechel, A., Koldovskiy, A., & Kldiashvili, M. (2024). Innovative models of green entrepreneurship: Social impact on sustainable development of local economies. Economics Ecology Socium, 8(1), 89–111. DOI: https://doi.org/10.61954/2616-7107/2024.8.1-8

Salminen, J., Yoganathan, V., Corporan, J., Jansen, B. J., & Jung, S. G. (2019). Machine learning approach to auto-tagging online content for content marketing efficiency: A comparative analysis between methods and content type. Journal of Business Research, 101, 203–217.

Sanko, H., Koldovskyi, A. (2017). Analysis of consumers` innovation efficiency: changes of the consumption patterns in the Ukrainian society over the last 25 years. Geopolitics under Globalization, 1(2), 4–12. DOI: https://doi.org/10.21511/gg.01(2).2017.01

International Monetary Fund. (2023). IMF annual report. IMF Policy Paper. Washington, D.C., USA. https://www.imf.org/external/pubs/ft/ar/2023/

Waheed, A., Yang, J., Khan, I. U., Khan, S. U., & Farrukh, M. (2018). The Comparison Between Traditional vs. Advanced Means of Marketing Communications. In Diverse Methods in Customer Relationship Marketing and Management (pp. 181–201). IGI Global.

Vieira, V. A., de Almeida, M. I. S., Agnihotri, R., da Silva, N. S. D. A. C., & Arunachalam, S. (2019). In pursuit of an effective B2B digital marketing strategy in an emerging market. Journal of the Academy of Marketing Science, 47(6), 1085–1108.

Переглядів статті: 2
Завантажень PDF: 3
Опубліковано
2024-09-30
Як цитувати
Балик, У. (2024). ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ТРАДИЦІЙНИХ ТА ЦИФРОВИХ PR-ІНСТРУМЕНТІВ У РІЗНИХ СЕКТОРАХ БІЗНЕСУ. Економіка та суспільство, (67). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-67-21
Розділ
МАРКЕТИНГ