ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ВИДАВНИЧИХ ПІДПРИЄМСТВ ПІД ЧАС ВІЙНИ: СТРАТЕГІЇ ВИЖИВАННЯ ТА РОЗВИТКУ

  • Вікторія Гомольська Інститут поліграфії та медійних технологій Національного університету «Львівська політехніка» https://orcid.org/0000-0003-4600-4915
Ключові слова: видавничі підприємства, воєнний стан, маркетинг, маркетингова товарна політика

Анотація

Метою дослідження є характеристика особливостей маркетингової товарної політики видавничих підприємств під час війни. Основне завдання, що ставиться в межах цієї статті стосується охарактеризувати ключові засади впливу маркетингової товарної політики видавничих підприємств на формування їх стратегій виживання й безпекового розвитку. Доведено, що маркетингова товарна політика видавничого підприємства є основою стратегії його розвитку, спрямованою на задоволення потреб читачів та досягнення конкурентних переваг на ринку видавничих послуг. Охарактеризовано ключові зміни в маркетинговій товарній політиці видавничих підприємств внаслідок впровадження воєнного стану. Встановлено, що війна спонукала до активного використання цифрових платформ для забезпечення доступності продукції, оскільки традиційні канали дистрибуції могли бути порушені.

Посилання

Пустовойт О. Ефективність моделі розвитку внутрішнього ринку України. Економіка України. 2008. № 5. С. 24–36.

Примак Т. Стратегії позиціонування у теорії маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2012. № 1. С. 13–20.

Садовська Ю.О. Порівняльний аналіз матричних методів формування маркетингових стратегій. Економічні проблеми сталого розвитку: тези доповідей, 21-25 квітня 2008 р. Суми : СумДУ, 2008. Т.3. С. 41–42.

Точилін В., Венгер В. Економічна безпека і ринкова влада. Вісник Тернопільського національного економічного університету. 2008. № 3. С. 60–68.

Труніна І. М. Дослідження конкурентних переваг суб’єктів підприємницької діяльності в умовах глобалізації. Часопис економічних реформ. 2015. № 3. (19) С. 43–49.

Перваков О.С. Аналіз можливостей застосування показників ринкового домінування для оцінки загрози економічній системі. Наука й економіка. 2009. № 4(16). Т. 2. С. 178–181.

Кузьменко Г. Стратегії управління асортиментом продукції на внутрішньому ринку. Маркетинговий Огляд. 2023. № 2. С. 112–130.

Тарасенко О. Аналіз актуальності стратегії позиціонування. Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». 2016. № 13. С. 409–417.

Семенюк С. Стратегічне планування маркетингу: теоретикоконцептуальні засади. Галицький економічний вісник. 2010. №2(27). С. 64–72.

Попова Н.В., Бєлєвцова Н.М. Розробка стратегії розвитку підприємства. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2010. No 29. С. 359–363.

Pustovoyt, O. (2008). Efektyvnist modeli rozvytku vnutrishnʹoho rynku Ukrayiny [Effectiveness of the development model of the domestic market of Ukraine]. Ekonomika Ukrayiny, (5), pp. 24-36. [in Ukrainian].

Prymak, T. (2012). Stratehiyi pozycionuvannya u teoriyi marketynhu [Positioning strategies in marketing theory]. Marketynh i menedzhment innovatsiy, (1), pp. 13–20. [in Ukrainian].

Sadovsʹka, Yu.O. (2008). Poriyvnyy analiz matrychnykh metodiv formuvannya marketynhovykh stratehiy [Comparative analysis of matrix methods in marketing strategy formation]. Ekonomichni problemy staloho rozvytku: tezy dopovidey, 21-25 kvitnya. Sumy: SumDU, Vol. 3, pp. 41-42. [in Ukrainian].

Tochilin, V., Venger, V. (2008). Ekonomichna bezpeka i rynkova vlada [Economic security and market power]. Visnyk Ternopilʹsʹkoho natsionalʹnoho ekonomichnoho universytetu, (3), pp. 60-68. [in Ukrainian].

Trunina, I.M. (2015). Doslidzhennya konkurentnykh perevah subʺyektiv pidpryyemnytsʹkoyi diyalʹnosti v umovakh hlobalizatsiyi [Research on the competitive advantages of business entities in the context of globalization]. Chasopys ekonomichnykh reform, (3), (19), pp. 43-49. [in Ukrainian].

Pervakov, O.S. (2009). Analiz mozhlyvostey zastosuvannya pokaznykiv rynkovoho dominuvannya dlya otsinky zahrozy ekonomichniy systemi [Analysis of the possibilities of applying market dominance indicators to assess threats to the economic system]. Nauka y ekonomika, (4), (16), Vol. 2, pp. 178-181. [in Ukrainian].

Kuzmenko, H. (2023). Stratehiyi upravlinnya asortymentom produktsiyi na vnutrishnʹomu rynku [Strategies for managing product assortment on the domestic market]. Marketynhovyy Ohlyad, (2), pp. 112-130. [in Ukrainian].

Tarasenko, O. (2016). Analiz aktualʹnosti stratehiyi pozycionuvannya [Analysis of the relevance of positioning strategies]. Ekonomichnyy visnyk Natsionalʹnoho tekhnichnoho universytetu Ukrayiny "Kyivsʹkyy politekhnichnyy instytut", (13), pp. 409-417. [in Ukrainian].

Semenyuk, S. (2010). Stratehichne planuvannya marketynhu: teoretykokontseptualʹni zasady [Strategic marketing planning: Theoretical and conceptual foundations]. Halytsʹkyy ekonomichnyy visnyk, (2), (27), pp. 64–72. [in Ukrainian].

Popova, N.V., Bielyevtsova, N.M. (2010). Rozrobka stratehiyi rozvytku pidpryyemstva [Development of enterprise development strategy]. Visnyk ekonomiky transportu i promyslovosti, No. 29, pp. 359-363. [in Ukrainian].

Переглядів статті: 3
Завантажень PDF: 2
Опубліковано
2024-09-30
Як цитувати
Гомольська, В. (2024). ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ВИДАВНИЧИХ ПІДПРИЄМСТВ ПІД ЧАС ВІЙНИ: СТРАТЕГІЇ ВИЖИВАННЯ ТА РОЗВИТКУ. Економіка та суспільство, (67). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-67-29
Розділ
МАРКЕТИНГ